Kymco super 8 2t neće upaliti

Lucho 23

Member
Dakle, skuter kymco super 8 49ccm 2t nikako ne mogu upaliti. Zadnju vožnju početkom zime odradio najnormalnije i sad ga bezuspješno pokušavam upaliti mjesec dana. Provjerio sam vakuumski ventil-OK, karburator čistio 2 puta, na kraju kupio novi (zamjenski) karb. i opet ništa. Svjećica ima iskru (nova). Kada nalijem malo benzina u cilindar radi dok to ne izgori, isto je i kada našpricam start sprej na usis. Provjerio sam i lamele-ok, otpor reostata-ok, otpor el.čoka-ok (btv sa novim karbom je i novi čok), uglavnom benzina ne dolazi u cilindar, nakon dužeg verglanja svjećica je suha. Kada verglam prema karburatoru ide benzina (na cjevi iza vakuumskog ventila). Provjerio sam i sve vakuumske cijevi-ok, provjerio nivo sklopku rezervara ulja-ok.
HELP :021:
 
Po svemu što si napisao motor radi, kad špricneš malo goriva ili spreya.Znaći motor je ispravan. :misli: Sad dolazi u pitanje što to tebi dolazi iz rezervara u karb.Jesi provao zamjenit to što imaš u rezervaru sa benzinom iz nekog motora koji ide normalno, tako imaš potvrdu da je gorivo ispravno. Tako radim ja,uzmem malo iz mog motora jer sam siguran da je ispravno.
 
mislim da je benzina dobra, jer mi kosilica koju sam punio iz iste kante nema problema; kada prekrijem skoro cijeli usis na karburatoru upali (i to nakon što je duže vrijeme uključen kontakt), dimi strava, a kad maknem ruku se ugasi, znači treba štelovati karburator ili još nešto?
 
S obzirom da je 2 T mogli bi bit semerinzi radilice, moguče da je jedan ispao iz sjedišta .Tad ne može vuč mješavinu kroz karb a upalit če jer si mu gorivo dodao naknadno.
 
barba said:
S obzirom da je 2 T mogli bi bit semerinzi radilice, moguče da je jedan ispao iz sjedišta .Tad ne može vuč mješavinu kroz karb a upalit če jer si mu gorivo dodao naknadno.
provjerim i to :misli: :afro:
 
koji je karb orginal na njemu,a koji je ovaj sto si stavio zamijenski?

koje su ti postavke karba igla,dizna itd.

skini filter zraka i zatvori ga sa krpom,da nedobije zrak,pa ga onda probaj upaliti.
 
original je keihin, zamjenski no name kinez, probao sa zatvoriti usis rukom i onda upali ali se brzo nakon toga ugasi
zamijenio sam i o-ring na prirubnici kaburatora
i dalje imam filing da u cilindar dolazi premalo benzina
 
vuce ti falsh zrak,sto posto,pregledaj prirubnicu karba,semeringe itd,najbolje je staviti novo,a sto se tice karba tog kineskog mos ga baciti u smece,ako se zelis voziti,a sta ti nevalja na orginal karbu,keihin je odlican karb,ako nesto nevalja brtve,gumice itd,imas za kupiti dijelove,pa ga reperiras,pa bude ko nov..

e i svijecicu si kupi ngk,bez toga nista,hehe. (y)

samo vidi na staroj koja je toplinska vrijednost pa si kupi taku sam da je ngk.