Lanac i lančanici za R1

oomba

New member
Ovako...moja beba ima 30000 km na leđima....  :mrgreen:
I kako sto to ide vrijeme je za lanac i lančanike(već se dobro čuje prednji)

Od vas trebam savjet koji lanac i koje lančanike??  :misli:

Naime, mislio sam prednji lančanik staviti manji ili zadnji veći, ali ne želim si smanjiti max. brzinu.
Hoće li jedan ili dva zuba to promjeniti??  :misli:

Također trebam informaciju koliko to sve skupa košta...jer ja niti otprilike ne znam.

Hvala!  (y)
 
oomba said:
Ovako...moja beba ima 30000 km na leđima....  :mrgreen:
I kako sto to ide vrijeme je za lanac i lančanike(već se dobro čuje prednji)

Od vas trebam savjet koji lanac i koje lančanike??  :misli:

Naime, mislio sam prednji lančanik staviti manji ili zadnji veći, ali ne želim si smanjiti max. brzinu.
Hoće li jedan ili dva zuba to promjeniti??  :misli:

Također trebam informaciju koliko to sve skupa košta...jer ja niti otprilike ne znam.

Hvala!  (y)

Ne znam za cijenu, a za pitanje o zupcima i max. brzini upotrijebi elementarnu logiku
Ako nešto dobivaš.....zacijelo nešto i gubiš  :wink:
 
Voziš motor sa 1000ccm-a. Stavljanjem naprid manjeg o a nazad za jedan zub većeg zupčanika nečeš ništa izgubit. Jak je to motor, da je to 600-tica onda bi osjetio gubitak. Na litri nečeš imat gubitaka. Osim ako ne budeš pretjerivao.
 
stavi DID, uvoznik za hrvatsku DAGi d.o.o. iz rijeke

probaj stavit ako želiš napred zub manje i natrag dva više, 6 brzina ti do sad nije išla do kraja u okretajima, ovako možda i hoće
 
SaleKT said:
stavi DID, uvoznik za hrvatsku DAGi d.o.o. iz rijeke

probaj stavit ako želiš napred zub manje i natrag dva više, 6 brzina ti do sad nije išla do kraja u okretajima, ovako možda i hoće
mislim da bi promjena  od tolko zubi mogla biti jako opasna

motor potpuno promjeni ponašanje s promjenom samo jednog zuba i postaje brutalniji a ovo je jako puno zubi

čuo sam negdje da se prednji broji ko 2,75 zadnjih a to bi onda bilo 4,75 zubi promjene

uglavnom trebalo bi se biti puno oprezniji s gasom ako se radi takve projene
 
marko88 said:
mislim da bi promjena  od tolko zubi mogla biti jako opasna

motor potpuno promjeni ponašanje s promjenom samo jednog zuba i postaje brutalniji a ovo je jako puno zubi

čuo sam negdje da se prednji broji ko 2,75 zadnjih a to bi onda bilo 4,75 zubi promjene

uglavnom trebalo bi se biti puno oprezniji s gasom ako se radi takve projene
ja iman malo više od toga  :jesus:  :mrgreen: tj par puta više al nema straha navikneš se brzo  (y) 8)
 
paky said:
ja iman malo više od toga  :jesus:  :mrgreen: tj par puta više al nema straha navikneš se brzo  (y) 8)
kaj nisi govorio u početku da imaš još serijski prijenos???

jel si pokušavao izvodit one stunteve s serijskim prijenosom uopće?????

i kolko zubi imaš izbijeno na cbrki??? :mrgreen:
 
Natrag ima (Paky) 10 zubi više nego normalno....  (y)
I meni se čini da je govorio da mu je serijski prijenos...  :misli:

Hvala na savjetima, ali ne zna nitko cijenu???
Znam da je prednji zupčanik oko 200 kn, zadnji oko 700...ali lanac...pojma nemam.  :misli:
 
marko88 said:
mislim da bi promjena  od tolko zubi mogla biti jako opasna

motor potpuno promjeni ponašanje s promjenom samo jednog zuba i postaje brutalniji a ovo je jako puno zubi

čuo sam negdje da se prednji broji ko 2,75 zadnjih a to bi onda bilo 4,75 zubi promjene

uglavnom trebalo bi se biti puno oprezniji s gasom ako se radi takve projene

evo pa čitaj, normalno da će mu motor bit jači na gasu, ali sam je napisao da to želi

http://www.motori.hr/Izmjena_pogonskih_lan_anika_129.html


mislim da DID drži i Lerga u Zadru




 
pročitaj oglasnik na motorima


Yamaha R1 2004-2006 1.8.2007.
Za Yamahu r1 2004-2006 novi zapakirani lanac Did, svjećice i zračni filter. Prodajem povoljno.  nema
fotografije 

Cijena: 
Telefon: 0915280050
 
A puno san bolje.Vrijeme lijeci sve rane al da bar ide brze.
Bas su mi poskidali neke fiksatere
 
marko88 said:
kaj nisi govorio u početku da imaš još serijski prijenos???

jel si pokušavao izvodit one stunteve s serijskim prijenosom uopće?????

i kolko zubi imaš izbijeno na cbrki??? :mrgreen:
pa vozija san krugove na zadnjem sa serijskim prijenosom  :jesus: 8) imaš na slikama u temi stuntriding  (y) 8)
 
paky said:
ja iman malo više od toga  :jesus:  :mrgreen: tj par puta više al nema straha navikneš se brzo  (y) 8)

Ti se zbilja ne mozes racunati kao referenca u usporedbi :mrgreen:

oomba said:
Naime, mislio sam prednji lančanik staviti manji ili zadnji veći, ali ne želim si smanjiti max. brzinu.
Hoće li jedan ili dva zuba to promjeniti??  :misli:
Također trebam informaciju koliko to sve skupa košta...jer ja niti otprilike ne znam.
Hvala!  (y)

Evo iskreni savjet; ne diraj nista. Stavi sve kako je bilo.
Jedino ako motor vozis u gradu i osjetis da mu je neka brzina preslaba, pa onda to rijesis prenosom. Teoretski nakon toga ti raste potrosnja goriva, prakticno vrlo malo se poveca.
Teorije da ces razvrtiti 6-tu do kraja na R1 su mi smjesne i zbilja mozes o tome satima pricati u birtiji, ali stvarna korist od toga je upitna.

DID-ov set dodje 1850 kn (mozes proci i jeftinije, ali to nije lanac koji tebi treba, sam lanac moze biti 680 do 1250 kn :?)
 
SaleKT said:
stavi DID, uvoznik za hrvatsku DAGi d.o.o. iz rijeke

probaj stavit ako želiš napred zub manje i natrag dva više, 6 brzina ti do sad nije išla do kraja u okretajima, ovako možda i hoće

(y)

marko88 said:
mislim da bi promjena  od tolko zubi mogla biti jako opasna

pa šta to prije nisi reko...

motor potpuno promjeni ponašanje s promjenom samo jednog zuba i postaje brutalniji a ovo je jako puno zubi

čuo sam negdje da se prednji broji ko 2,75 zadnjih a to bi onda bilo 4,75 zubi promjene

to ovisi od motora do motora, ali u principu da...nego otkad je 2,75 + 2,75 = 4,75 :LOL:

uglavnom trebalo bi se biti puno oprezniji s gasom ako se radi takve projene

DA :mrgreen:

dagija samo nazovi  (y)

 
Stavio naprijed 2 zuba manje, did-ov lanac a natrag 2 zuba manje....znači kao da sam naprijed jedan manje, i još mrvicu jače...
Motor je puno jači, bolje prima gas...U 6-oj mu se digli okretaji za 350....

Nema sta, a dize se na gas i u trecoj bez po muke...he he

Hvala na pomoci!
 
oomba said:
Stavio naprijed 2 zuba manje, did-ov lanac a natrag 2 zuba manje....znači kao da sam naprijed jedan manje, i još mrvicu jače...
Motor je puno jači, bolje prima gas...U 6-oj mu se digli okretaji za 350....

Nema sta, a dize se na gas i u trecoj bez po muke...he he

Hvala na pomoci!
sad pazi da ti se u zavoju ne propne na zadnje  :jesus:  :mrgreen:
 
oomba said:
Stavio naprijed 2 zuba manje, did-ov lanac a natrag 2 zuba manje....znači kao da sam naprijed jedan manje, i još mrvicu jače...
Motor je puno jači, bolje prima gas...U 6-oj mu se digli okretaji za 350....
Nema sta, a dize se na gas i u trecoj bez po muke...he he
Hvala na pomoci!

Stavio 2 manje naprijed i 2 manje nazad :misli: pa zasto tako :misli:

Pa je li nisi mogo staviti 1 vise nazad, dva. Inace smatra se da ne valja ici sa umnjivanjem prednjeg jer lomi pojacano lanac.

 
ja bas isto sad gledam , dva naprijed manje  :?


i sta to znaci vise  lomi lanac  , po meni to vece pregibanje samo znaci vecu potrosnju lanca