lančanik za stunt

grobar

New member
hitno trebam lančanik za stunt 70-80 zubaca korak 530, 525, 520 ili informaciju gdje da to nabavim !?
 
530, 525 i 520 imaju isti korak, razlika je u debljini ... ;)

ChainDimensionsA.jpg
 
nemoj zezat . aj jel znaš di da nabavim taj jebeni lančanik . jel moguće da u hrvackoj to nema ko napravit ?
 
znam gdje se može napraviti ...

ali da ti se zna lokacija, možda bi ti se netko i javio ... ;)
 
Ja bi pito nesto ako nije problem.

Kada se krati prijenos, dal je bolje zbog lanca stavljat veci zadnji lancanik nego manji prednji tako da se lanac manje savija oko lancanika?
 
Miki666 said:
Ja bi pito nesto ako nije problem.

Kada se krati prijenos, dal je bolje zbog lanca stavljat veci zadnji lancanik nego manji prednji tako da se lanac manje savija oko lancanika?

  (y) vidiš da znaš


a netko napravi i jedno i drugo  :mrgreen:
 
Miki666 said:
Ja bi pito nesto ako nije problem.

Kada se krati prijenos, dal je bolje zbog lanca stavljat veci zadnji lancanik nego manji prednji tako da se lanac manje savija oko lancanika?
Vele ljudi da je -1 naprijed skroz OK, i to je u prosjeku kao i +2,75 iza, ovisno o kompletnom prijenosu.
Vele da se lanac već sa prednjim lančanikom sa -2 zuba previše piga i da je bolje onda ako se želi kratiti dodavati iza, iako je bilo ljudi koji su se vozili i sa -2 naprijed.
U principu sa -1 naprijed i iza + bilokoliko nebi trebalo biti nikakvih problema, vozi se pod normalno.
Nebi rekao da je i -2 kritično još, iako će to bolje reći neki stunter, za stazu i cestu je maksimum koji stavljaju -1 naprijed, +3 iza. (y)
 
imao ja na Ninji 6-ici naprvo  -1 i bilo sasvim o.k.  taman...  :azn:
 
Ako se naprijed skrati zub, a iza ostane orginal ili naprijed orginal a iza +2,3...mislite da je to isto????
 
boRRis929 said:
Ako se naprijed skrati zub, a iza ostane orginal ili naprijed orginal a iza +2,3...mislite da je to isto????

Nije isto, različiti su omjeri zuba i rotacija. Treba vidjeti za svaki motor koji je prvobitni omjer pa onda podešavati do željenog s različitim lančanicima.

Ima i kalkulator (http://www.gearingcommander.com/) na netu za izračun odnosa, momenta i krajnjih brzina za dosta modela motora.  (y)
 
Čim je zadnji lančanik veći to treba dodat više zubi nego na manjem da se jednako skrati prijenos, je tako?

Npr. kad na serijski staviš +2 iza osjetit će se razlika, a kad bi na jedan zadnji lančanik za stunt satvio +2 iza možda se nebi ni osjetilo.

Jesam dobro pohvatao?


I da... koja je granica skraćivanja prijenosa za stunt? Dal je uopće ima?
 
Miki666 said:
Čim je zadnji lančanik veći to treba dodat više zubi nego na manjem da se jednako skrati prijenos, je tako?

Npr. kad na serijski staviš +2 iza osjetit će se razlika, a kad bi na jedan zadnji lančanik za stunt satvio +2 iza možda se nebi ni osjetilo.

Jesam dobro pohvatao?


I da... koja je granica skraćivanja prijenosa za stunt? Dal je uopće ima?

Nista ti nisi shvatio  :mrgreen:

Ajmo ovako, imamo prijenos 14-39, 15-42 i 16-45  recimo da je to približan rezultat koliko se puta mora prednji okrenuti da zadnji napravi krug... Ali , da li je potrebna jednaka snaga za sva 3 ???
 
boRRis929 said:
Nista ti nisi shvatio  :mrgreen:

Ajmo ovako, imamo prijenos 14-39, 15-42 i 16-45  recimo da je to približan rezultat koliko se puta mora prednji okrenuti da zadnji napravi krug... Ali , da li je potrebna jednaka snaga za sva 3 ???
:misli: :misli: Skoro pa jednaka?


Sa postom prije sam htio pitat ovo:
Sa svakim zubom koji dodaš na lančanik poveća se i promjer tog lančanika. E sad, dal se u nedogled promjer povećava za isti iznos ili taj iznos smanjuje kako se povećava promjer lančanika?

Mario je napiso da -1 napred približno isto ko +2,75 iza, prema toj logici bi se taj iznos za koji se povećava promjer trebao smanjivati kako se povećava promjer lančanika.
 
Miki666 said:
:misli: :misli: Skoro pa jednaka?


Sa postom prije sam htio pitat ovo:
Sa svakim zubom koji dodaš na lančanik poveća se i promjer tog lančanika. E sad, dal se u nedogled promjer povećava za isti iznos ili taj iznos smanjuje kako se povećava promjer lančanika?

Mario je napiso da -1 napred približno isto ko +2,75 iza, prema toj logici bi se taj iznos za koji se povećava promjer trebao smanjivati kako se povećava promjer lančanika.

Da, -1 naprijed ili + 2,3 iza daju priblizno isti rezultat sto se tice omjera ali sa -1 ti je potrebna manja sila da to okrenes
 
a uz sve to, ako nazad staviš +2(3) trebaš i drugi lanac ...  :jesus:
 
strasilo said:
a uz sve to, ako nazad staviš +2(3) trebaš i drugi lanac ...  :jesus:

Hmm...za apriliu imam prednje lančanike od 13,14,15 i 16 zuba ali ne mogu ih sve staviti...skratio sam lanac po ovom najmanjem  :( :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Ako se naprijed skrati zub, a iza ostane orginal ili naprijed orginal a iza +3...mislite da je to isto????
ako je omjer 15-50 ... :neznam:  je
 
Mislim da bi Džoli to mogao najbolje objasniti (ne podjebavam)....

ja mislim da je veći prednji lančanik (uz isti omjer) veći problem za motor .... težina, inercijalna sila, centrifugalna itd .... ok, to su male veličine, ali ipak su tu ... :neznam:
 
strasilo said:
Mislim da bi Džoli to mogao najbolje objasniti (ne podjebavam)....

  :LOL:

i ako može baciti izračun koliko će lagati km/h; ako je npr. bilo 16-46, a sad je 15-47  :mrgreen: