Ležeći policajci - uspornici

3alfa3 said:
Kaj nije bio nedavno clanak u novinama gdje se tvrdi da ih je 95% nepropisnih dimenzija? Pogotovo ove velike piramide koje su previsoke, imaju prekratku rampu i prekratki su...

Mislim da je i to prije mjesec-dva, znam da sam citao nedavno o tome.. Smjesno kolko mrtvih standarda i propisa moras proci da bi dosao sa motorom na cestu a to kaj ces ga polomit drugi dan na 30cm visokom lezecem policajcu koji je postavljen izvan svih standarda, nikom nista!  :palacdolje:
 
3alfa3 said:
Odlicna im je i cijena (1000kn komad)  :D
kaj misliš,jel više love digo Bandićev kum na stupićima ili Mamićev kum na stolica za stadion?!?  :mrgreen:
 
svi ti ležeči plicajci su plod slobodndnog umjetničkog nadahnuča bauštelaca kad im na nekom radilištu pretekne materijala i neznaju kud sa njim naravno na cestu pa tu svatko može po svom nahođenju radit šta ga volja i zato imamo svake vrste i visine i širine ,a prometni stručnjaci šute nije ih briga oni su zaduženi za statističke podatke
 
Mislim da ih u Samoboru po  kilometru ceste ima najviše. Razmem uz škole, ali ima ih i pred birtijama. :palacdolje:
 
Kingman said:
A ležeći na izlasku iz kružnog toka? Radnička cesta....!  Čemu....kome? To mi je fascinantno.....koji maloumni retard je to "projektirao"?  :bonk:

Lezeci murijaci su najmanji problem tamo. Tog retarda koji je taj kruzni projektirao treba ritualno spaliti na Markovu trgu jer je glavni kamionski ulaz u grad (pored Jankomira) isprojektirao tako da se sleper jedva provuce kroz taj kruzni tok.

Fakat ritualno spaliti.
 
Masni said:
Inaće za informaciju da za ležeće ne odlučuje Banidić niti bilo tko drugi nego vječe četvrti u kojoj je podnesen zahtjev od strane stanara i to općina u kojoj je podneseno usvaja na sjednicama. eto prisustvovao sam slučajno takvom događaju i znam od kuda sve potječe.


priče...  :blahblah:
za usporivače u Zaprešiću, iz prvog posta ove teme, nema stanara i nema kvarta. pusti dio ceste. ja sam jedan od bližih stanara, samo parsto metara zračne linije, preko šume  :mrgreen: , cestom niti dva kilometra, valjda  :mrgreen:
pa sam za njih saznao ovdje na forumu


ali raspitaj se malo za cijene ležećih drotova, pa ćeš skužit da nije ni proviziju teško isplatit




btw, jedna od gorih pozicija je i pravac od Črnomerca prema Mikulićima. Prošlo ljeto mi propala roštiljada kod frenda jer je ženi pozlilo od skakutanja auta dok smo došli gore  :?
 
James1100 said:
priče...  :blahblah:
za usporivače u Zaprešiću, iz prvog posta ove teme, nema stanara i nema kvarta. pusti dio ceste. ja sam jedan od bližih stanara, samo parsto metara zračne linije, preko šume  :mrgreen: , cestom niti dva kilometra, valjda  :mrgreen:
pa sam za njih saznao ovdje na forumu


ali raspitaj se malo za cijene ležećih drotova, pa ćeš skužit da nije ni proviziju teško isplatit




btw, jedna od gorih pozicija je i pravac od Črnomerca prema Mikulićima. Prošlo ljeto mi propala roštiljada kod frenda jer je ženi pozlilo od skakutanja auta dok smo došli gore  :?

Posto sam zivio cijeli zivot tamo znam zasto su i lezeci tamo. Brdovit kvart, ispod Sljemena, svaki drugi mangup ima nabrijanog yugica i svi su "raceri". Isto vrijedi i za Luksice, susjedni kvart. Prvenstveno stavljeno radi takvih koji su se naganjali i cesto razbijali..
 
James1100 said:
priče...  :blahblah:
za usporivače u Zaprešiću, iz prvog posta ove teme, nema stanara i nema kvarta. pusti dio ceste. ja sam jedan od bližih stanara, samo parsto metara zračne linije, preko šume  :mrgreen: , cestom niti dva kilometra, valjda  :mrgreen:
pa sam za njih saznao ovdje na forumu

E pa upravo to, tuda sam znao cesto proci i jednog dana naletim na citave nizove lezecih preko cijele ceste izvan naseljenog mjesta, usred sume, a bome i  usred zavoja....ma nemoj me je***! 



 
PacicLittle said:
Posto sam zivio cijeli zivot tamo znam zasto su i lezeci tamo. Brdovit kvart, ispod Sljemena, svaki drugi mangup ima nabrijanog yugica i svi su "raceri". Isto vrijedi i za Luksice, susjedni kvart. Prvenstveno stavljeno radi takvih koji su se naganjali i cesto razbijali..

ono što sam već rekao na početku...

zar nije isplativije na tavkim mjestima postavit kontrolu prometa  :police: :police: i ubirat kazne u proračun od tih jägermeister jugića, nego izvuć pare iz proračuna za ležeće policajce...

na primjer, fascinantno mi je kako velika većina ekipe vozi 70 preko novog nadvožnjaka slavonska-sesvete... samo zato jer te u 99% slučajeva nišani laserom... ima i onih koji nisu naučili... i zato su valjda još tamo...  :afro:
 
Kolko košta dužni metar ležećeg policajca (onog kaj ide prek cijele dužine ceste)?

Znam da ima firmi koje to izrađuju...
 
goodie said:
Kolko košta dužni metar ležećeg policajca (onog kaj ide prek cijele dužine ceste)?

Znam da ima firmi koje to izrađuju...

Puno previse, ako se jos uracuna i cijena stete koju nam nacine .... :palacdolje:
 
Kružni tok nije rezerviran samo za raskršča, recimo u španjolskoj se već 20-tak godina kružni tok koristi za usporavanje prometa na ravnoj dionici, po meni najbolje rješenje, zanimljivo tam su kružni tokovi u raskrščima opremljeni semaforima, valjda zbog pješačkih prelaza koji su pozicionirani na samom toku i još kojeg čega  :misli: 
Osobno su mi dobri ležeći oni u Grazu od granitnih kocaka, cijelom širinom ceste dovoljno dugački za ugodan prijelaz pri maloj brzini, kod ovih naših malti ne moraš stat, odnosno ne služe za usporavanje već zaustavljanje.


Možda kvartovsko vijeće odobrava ležeče ali ih frend od bandita ugrađuje, stručno i povoljno.


Da, i dojmilo me se u španjolskoj kod jednotračnih cesta u oba smjera, preticanje se vrši sredinom kolnika između obostranog prometa (svi se voze krajnje desno), sad jel to dozvoljeno, neznam, al svi baš svi su se vozili tak, čak i murja bez rotirki (pod tada se misli na prije cca 10 g), naravno po isprekidanoj crti.
 
sax said:
Kružni tok nije rezerviran samo za raskršča, recimo u španjolskoj se već 20-tak godina kružni tok koristi za usporavanje prometa na ravnoj dionici, po meni najbolje rješenje, zanimljivo tam su kružni tokovi u raskrščima opremljeni semaforima, valjda zbog pješačkih prelaza koji su pozicionirani na samom toku i još kojeg čega  :misli: 
Osobno su mi dobri ležeći oni u Grazu od granitnih kocaka, cijelom širinom ceste dovoljno dugački za ugodan prijelaz pri maloj brzini, kod ovih naših malti ne moraš stat, odnosno ne služe za usporavanje već zaustavljanje.


Možda kvartovsko vijeće odobrava ležeče ali ih frend od bandita ugrađuje, stručno i povoljno.


Da, i dojmilo me se u španjolskoj kod jednotračnih cesta u oba smjera, preticanje se vrši sredinom kolnika između obostranog prometa (svi se voze krajnje desno), sad jel to dozvoljeno, neznam, al svi baš svi su se vozili tak, čak i murja bez rotirki (pod tada se misli na prije cca 10 g), naravno po isprekidanoj crti.
takav ima blizu B. Domany ispred skole i za taj su rekli da je najbolji i jedini po PS-u :mrgreen:
 
Mislim da nije važna cijena ako su postavljeni na pravim mjestima i po pravilniku (nema Sleedga da to pobliže pojasni) jer znam da prije par godina u mojoj ulici koja je duga negdje oko 500 metara i gdje ima i sad i prije dosta male djece(fala Bogu neka ih i bude) ljeti turisti propiče sa bar 100-tkom a zimi lokalni tatini sinovi i neispucani dečki isto tako pa smo se nekako skupili susjedi i zatražili od grada da stave ležeće policajce.Odgovor je bio da se obratimo Policijskoj Postaji u Biogradu a oni su nas uputili na Hrvatske Ceste da bi nas oni vratili Gradu a Grad je napisao da se dogovorimo i sami "betoniramo gdje nam odgovara" :shock:  - apsurd jer u našoj ulici živi sad umirovljeni policacajac i znao je da ako išta počnemo da će biti svega.Nazvali smo opet P.P. Biograd i naravno rekli su da je to kazneno djelo tako da se od svega odustalo dok na drugom dijelu grada postoji jedan također mirni dio ali bez ravnina dužih od 80 metara u isto vrijeme postavljeno po 4 ležeća policajca ili sveukupno na 4 takve dužine ukupno 16.Poanta svega je da je tamo stvarno to nepotrebno ali postoji jedan Banditić i moja priča u ovoj temi završena,tko je shvatio a tko nije jer je u svemu ista stvar na ovom brdovitom Balkanu.
 
Preko noci  :mrgreen:
 
papillon said:
Mislim da nije važna cijena ako su postavljeni na pravim mjestima i po pravilniku (nema Sleedga da to pobliže pojasni) jer znam da prije par godina u mojoj ulici koja je duga negdje oko 500 metara i gdje ima i sad i prije dosta male djece(fala Bogu neka ih i bude) ljeti turisti propiče sa bar 100-tkom a zimi lokalni tatini sinovi i neispucani dečki isto tako pa smo se nekako skupili susjedi i zatražili od grada da stave ležeće policajce.Odgovor je bio da se obratimo Policijskoj Postaji u Biogradu a oni su nas uputili na Hrvatske Ceste da bi nas oni vratili Gradu a Grad je napisao da se dogovorimo i sami "betoniramo gdje nam odgovara" :shock:  - apsurd jer u našoj ulici živi sad umirovljeni policacajac i znao je da ako išta počnemo da će biti svega.Nazvali smo opet P.P. Biograd i naravno rekli su da je to kazneno djelo tako da se od svega odustalo dok na drugom dijelu grada postoji jedan također mirni dio ali bez ravnina dužih od 80 metara u isto vrijeme postavljeno po 4 ležeća policajca ili sveukupno na 4 takve dužine ukupno 16.Poanta svega je da je tamo stvarno to nepotrebno ali postoji jedan Banditić i moja priča u ovoj temi završena,tko je shvatio a tko nije jer je u svemu ista stvar na ovom brdovitom Balkanu.

Na ovo je mislio F.Kafka kad je pisao "Proces".
Zornije je to opisano u audio pričici pod nazivom "Mica ubica", ako niste čuli proguglajte...
A naš narod je to opisao u poslovici "Brigo moja pređi na drugoga..."  :mrgreen: