LINKOVI NA RAZNO RAZNE VIJESTI IZ BESVIJESTI

Vidim ja da sam ja đaba krečio i nabrajo ti neke ekološke primjere.
Ništa.
Ostani po svom.
Zločesti cruzeri!! Ekobombe.😂
Kuš-Kuš

Dao si samo izokretanja retorika, a usporedbu CO2 nisi dao jer ti ne paše... važnije je pričati o kompanijskim pravilima nego o ekološkoj realnosti. Kao i o tome da u dvoličnosti jedan interes države mora biti, a za interes građana ih baš briga (ne govorimo o turizmu).

Ne kužim je li samo taj aspekt problem ili?
 
Village kao i obicno igra u nesto sto ne postoji u spilu karata. Samo u njegovoj glavi.
Nije da branim sleđa ali on govori o jednom segmentu, a DuroDu o drugom. Jedan segment se gura u prvi plan ono tipa vidi kak smo eko osvješteni, a onaj drugi se skriva, po prilici kao i priča o elektro autićima. Bitna je lova koja se okreće,a u turizmu se okreće poprilična.


Lolo
 
Ma ja samo ukazujem da su cruzeri na crnoj listi bez razloga. Da su eko čišći od bilo koje druge industrije. U svakome pogledu.
Ide mi na živce kad vidim kako stalno svi seru po novinama po cruzerima, a nemaju pojma koliko su u ekologiji ispred bilo koga.
Isto kao što uzdižu električne autiće, a u stavarnosti priča ne pije vodu.
Znači nekada zbog ne znanja, a nekada namjerno, mediji oblikuju javno mijenje i onda je naravno pojedincu teško ukazati i razuvjeriti mase, kojima su mediji već kreirali mišljenje.
Jedan od mojih poslova u 15 godina rada na cruzerima je upravo bilo sve u svezi ekologije (otpada). Znači sakupljanje, odvajanje, prerada, pročiščavanje, odlaganje, evidencija, inspekcije, održavanje opreme i strojeva koja sve to radi, organizacija odvoza, edukacija posade, itd, itd....

Jeli naprimjer znate s čime se premazuje dno broda ili malih barki. Sa otrovnim premazom koji spriječava ljepljenje trave i školjaka. Cruzeri već su prešli i prelaze na "keramičke" premaze, koji su užasno-užasno skupi (prva je počela USA vojska), ali ne otpada ništa u more sa trupa broda. Svako 3 mjeseca ronioci sa pneumatskim četkama poliraju brod i to masno naplačuju. Znači nema ispuštanja otrovnih premaza u more, što ih npr svaka obiteljska barka svake godine nanosi. Cca 3-4 kila otrova po manjem obiteljskom brodiču od 6-7 metara, svake godine.

Koga zanima nek se informira što je MARPOL. A to je minimum minimuma, a cruzeri su još miljama ispred tih normi.

Village se zaljepio za CO2. OK!
Ja sam pričao o EKOLOGIJI opčenito, a to nije samo CO2 u ispušnim plinovima. Uostalom u ispušnim plinovima ima puno štetnijih stvari od CO2. U ekologiji su i otpadne vode i otpadna ulja u strojarnici i kemije i smeče i opasni otpad.......
Da cruzeri prave CO2 kao i svako motorno vozilo, ali opet usporedi količinu CO2 koji proizvede cruiser, a koji autobus ili avion da preveze istu količinu putnika. Eto tko zna i ima volje neka računa.
Brod je najčišči, jer je najekonomičniji prijevoz. Pa ne forsira se pomorski prevoz robe bez veze.
Najekonomičniji znači najmanje troška goriva i ljudske snage i održavanja.
Manje goriva, znači manje CO2, prema pređenome putu naspram prevezenoga tereta.
U ovome slučaju govorimo npr:
Koliko bi CO2 ispustio brod od Venecije do Dubrovnika da preveze 3000 ljudi, a koliko 500-600 autobusa ili (npr 20tak Airbusa A320) da preveze tih istih 3000 ljudi na istom pravcu?

Već sam u prthodnim postovia stavio link na "Scrubbere" pročiščače ispušnih plinova na brodovima.

Zna li itko kako radi katalizator? On ne skida CO2 nego ga još i pravi.
"Unutar njegovog radnog područja od 400-800°stupnjeva katalizator pretvara štetne plinove u neškodljive tj. NOx,CO i HC u CO2,H2O i N2."


Raspisao sam se, jer me ovo frustira godinama. Ovaj idiotizam napada na cruzere. Svi tekstovi na koje naletim su u rangu Marušića.
 
Ma ja samo ukazujem da su cruzeri na crnoj listi bez razloga. Da su eko čišći od bilo koje druge industrije. U svakome pogledu.

Cruisere ne gladamo kao industriju, već samo kao rekreacijsko prijevozno sredstvo, kojega čak i ne treba biti, da ne postoje nitko ne bi bio uskračen za bilo što. O čistoći bi se dalo itekako raspravljati, mnoge turističke luke u Jadranu i u svijetu su zabranile ulazak cruiserima baš zbog strahovitih zagađenja koje ti brodovi rade, prije više godina se sjećam i nekakvog cruisera koji je ispuštao svoje kojekakve fekalne i ine vode na pučini Jadrana pa su ljudi vidjeli i prijavili, no nikada ništa od toga, interesi se znaje, jelte...

Ide mi na živce kad vidim kako stalno svi seru po novinama po cruzerima, a nemaju pojma koliko su u ekologiji ispred bilo koga.

Ako misliš na ludo stroga kompanijska pravila za zaposlenike na cruiseru, onda jesu ispred bilo koga, jer to je besmisleni fašizam da se čovjek otpusti jer je bacio pileću kost preko palube u more... mene zanima ekologija zagađivanja i potrošnje goriva.

Ja sam pričao o EKOLOGIJI opčenito, a to nije samo CO2 u ispušnim plinovima. Uostalom u ispušnim plinovima ima puno štetnijih stvari od CO2. U ekologiji su i otpadne vode i otpadna ulja u strojarnici i kemije i smeče i opasni otpad.......

I u tome su cruiseri isto ispred svih u svemiru?

Da cruzeri prave CO2 kao i svako motorno vozilo, ali opet usporedi količinu CO2 koji proizvede cruiser, a koji autobus ili avion da preveze istu količinu putnika. Eto tko zna i ima volje neka računa.

Mislim da je to neusporedivo u svakom smislu.
Brod je najčišči, jer je najekonomičniji prijevoz. Pa ne forsira se pomorski prevoz robe bez veze.
Najekonomičniji znači najmanje troška goriva i ljudske snage i održavanja.
Manje goriva, znači manje CO2, prema pređenome putu naspram prevezenoga tereta.

Pomorski promet je vrlo specifičan jer je samo na vodi i jer za to treba puno uložiti, a najekonomičniji je upitno, vidim da si u nabrajanju zaboravio vlak... vlak ide na struju, puno je prilagodljiviji i dostupniji za mnoge od broda, količine robe koje preveze dobra kompozicija (koja može biti na našim prugama je do 64 teretna vagona ili do ukupno 1800 tona opterećenja po elektro-lokomotivi) uz skoro nikakav CO2-offset je puno privlačnija za ikoje odredište u unutrašnjosti, no i to je neusporedivo jer brodovi odrađuju najveće dijelove lanca prijevoza (ukoliko za njima ima uopće potrebe), onda se to dijeli na vlakove, šlepere sa kontejnerima i distibucija ide na sve sitnije i sitnije dijelove...

Jasna je tvoja računica glede prevezenog tereta, tu brodu ne može ništa konkurirati, ništa ne može odjednom prevoziti na desetke ili i stotine tisuća tona tereta, no i to je spojeno sa velikim ograničenjima jer najvećem dijelu kopna i stanovnika brod direktno ne znači ništa... a glede ekologije, eto nas opet, cruiseri su daleko od ekoloških sredstava, no preveliki su da bi se njima bavio mali čovjek kao problemom, tu mora postojati konsenzus puno velikih faktora, a politika je uvijek gladnija love negoli ljudskih prava...
 
Village gle, glup si...cruiser u prosjeku ima 2500-3000 putnika i za istu rutu "zagadi" 3 puta vise u tih 7 dana rute od aviona koji nosi 300-400 putnika i tamo je za sat vremena ili 2. Dakle za isti broj putnika do iste destinacije kruzer u 7 dana zagadi sa co2 cca 3x ko avion u jednom letu do iste destinacije, a da preveze isti broj putnika ko kruzer treba mu svakako vise od 7-8 tura tako da bi u konacnici avion bio gotovo 3x stetniji po istom broju putnika.
I to sve bez tog da neki ljudi jednostavno zele krstariti morem na GO.
Al degen ko ti za sebe i svoje hobije ima ispriku, a drugima bi branio. Klasicna leftardska retorika.
 
Last edited:
Gle, zamijenio si me sa nekim kada govoriš kroz uvrede, nisi doma... cruiser je isto sranje kao i ostalo, samo što nekako onda teretne brodove i mogu pravdati jer tereet mora ići, a godišnji na cruiseru je kurčenje i zagađivanje bezveze. Moj je grijeh što na prijevoz tereta koji je bitan jer od toga ovise mnoge životne stvari i ekonomija i naše cijene i dobrobit ne gledam na isti način kao i na cruiser, a ne gledam jer niti nas zakon ne gleda na isti način kao ono što "mora biti" (auti, autobusi i sve ostalo), jer se motori smatraju luksuzom i takove su i deračine cestarina i troškova na registraciji i police osiguranja. Cruiser je ovdje problem jer je nešto nepotrebno u bilo kojem bitnom smislu, no smije biti neeokološki glede ispušnih plinova dok nama mjere svaki milimetar, i to je ta dvoličnost koja mene smeta, ali na to smo već navikli da će mali čovjek sa svojim potrebama uvijek biti rezan po jednim arpinima, a ono što politici i ekonomiji paše drugima...

Tako da prestani srati gluposti i dizati se na zadnje i davati podršku bilo kome i za bilo što ako ne razumiješ o čemu se radi, a podršku daješ samo zato jer ti paše biti svrstan kontra mene (što mi je, iskreno, posve nebitno), pa time misliš da si u pravu jer si na strani ne znam koga... teretni brodovi postoje tisućama godina i o njima ovise mnoge zemlje, krajevi i ekonomije, cruiseri se preseravanje izmišljeno unazad nekoliko desetljeća da bi dokona ekipa mogla kenjati kako je plovila, iako je samo bila u nekom hotelu gdje je ispod prozora more, a ne ulica, sve ostalo je više-manje isto... s time da i opet nije usporedivo što lupetaš o cruiserima i prijevozu, evo mene na primjer ne jebe korisnost cruisera nimalo, jer me u ovoj okolici grada Zagreba živo zaboli kurčina za cruisere i njihovu ekologiju palube, posade i zbrinjavanja govana, ali glede zakona i naplate onoga što meni mjere u gramima, smeta me da drugima ne mjere kilograme. Eto, razumio ti ili ne, bio ti pametan a ja glup, svejedno.
 
Gle, zamijenio si me sa nekim kada govoriš kroz uvrede, nisi doma... cruiser je isto sranje kao i ostalo, samo što nekako onda teretne brodove i mogu pravdati jer tereet mora ići, a godišnji na cruiseru je kurčenje i zagađivanje bezveze. Moj je grijeh što na prijevoz tereta koji je bitan jer od toga ovise mnoge životne stvari i ekonomija i naše cijene i dobrobit ne gledam na isti način kao i na cruiser, a ne gledam jer niti nas zakon ne gleda na isti način kao ono što "mora biti" (auti, autobusi i sve ostalo), jer se motori smatraju luksuzom i takove su i deračine cestarina i troškova na registraciji i police osiguranja. Cruiser je ovdje problem jer je nešto nepotrebno u bilo kojem bitnom smislu, no smije biti neeokološki glede ispušnih plinova dok nama mjere svaki milimetar, i to je ta dvoličnost koja mene smeta, ali na to smo već navikli da će mali čovjek sa svojim potrebama uvijek biti rezan po jednim arpinima, a ono što politici i ekonomiji paše drugima...

Tako da prestani srati gluposti i dizati se na zadnje i davati podršku bilo kome i za bilo što ako ne razumiješ o čemu se radi, a podršku daješ samo zato jer ti paše biti svrstan kontra mene (što mi je, iskreno, posve nebitno), pa time misliš da si u pravu jer si na strani ne znam koga... teretni brodovi postoje tisućama godina i o njima ovise mnoge zemlje, krajevi i ekonomije, cruiseri se preseravanje izmišljeno unazad nekoliko desetljeća da bi dokona ekipa mogla kenjati kako je plovila, iako je samo bila u nekom hotelu gdje je ispod prozora more, a ne ulica, sve ostalo je više-manje isto... s time da i opet nije usporedivo što lupetaš o cruiserima i prijevozu, evo mene na primjer ne jebe korisnost cruisera nimalo, jer me u ovoj okolici grada Zagreba živo zaboli kurčina za cruisere i njihovu ekologiju palube, posade i zbrinjavanja govana, ali glede zakona i naplate onoga što meni mjere u gramima, smeta me da drugima ne mjere kilograme. Eto, razumio ti ili ne, bio ti pametan a ja glup, svejedno.
Kad kazem da si glup, ne vrijedjam te jer kao i obicno ne mozes razmisliti o tom da svaki drugi oblik transporta za 3000 ljudi je veci zagadjivac od broda, nego ces se uporno drzat svoje teze.
Dakle da bi avion preveo 3000 ljudi u najboljem slucaju treba 7 letova i to sa kapacitetom 400 putnika sto nema puno aviona.
Retardaciju o tom da te firme nisu oporezene 300% vise od tebe mi se neda razglabat. Ti si tudum koji ako lova ne pada njemu u dzep ili iz dzepa kao da ne postoji. Voznja motora je kurcenje, imanje kuce vece od 50m2 je kurcenje, mazanje supka cokoladicama je kurcenje, puno toga je kurcenje, al kako rekoh ti svoje kurcenje smatras svetim i ti to zasluzujes jer mos platit. I da glup si ako mislis da godisnji na kruzeru ne spada kao i motor pod luksuz i da sukladno tome deru cijene, a i firmama poreze, kao i puno drugih troskova o kojima nebi zamarao umoran policijski grasak od mozga. Dakle ti bi vozio motor jer si platio pisljivih 20ak eur za okolis (ni to), a lik koji plati bar 2.5K eur tih 7 dana nije platio dovoljno? Drugima bi branio, al sve sto se tice tebe je realno i potreba?
Jebote Peovicka, jesi to ti?🤣🤣🤣
 
Last edited:
Cruiser je ovdje problem jer je nešto nepotrebno u bilo kojem bitnom smislu, no smije biti neeokološki glede ispušnih plinova dok nama mjere svaki milimetar, i to je ta dvoličnost koja mene smeta, ali na to smo već navikli da će mali čovjek sa svojim potrebama uvijek biti rezan po jednim arpinima, a ono što politici i ekonomiji paše drugima...
Cruiser nepotreban???? Kakav idiot!!!!!!
Izgradnja najnovijega cruzear izađe više od milijardu dolara. Koliko ljudi tu zaradi platu i država poreza i ima efekat na ekonomiju. Koliko ljudi zarađuje platu na organiziranju i izvođenju tih putovanja? Prevoznici zarađuju koji dovoze i odvoze te ljude na cruizer (avioni, autobusi, taxi). Koliko ljudi radi i zarađuje na tim cruzerima? Koliko ti isti cruzeri troše dnevno i tako potiču lokalnu ekonomiju?
Onda su i skijališta i ljetovališta nepotrebna. Jahte su nepotrebne. Svaki auto skuplji od Dacije i motor skuplji od nekoga skuter kineza, jer je to kurčenje. Planinarenja su isto nepotrebna, svi sportovi i putovanja na takmičenja i gostovanja su nepotrebni. Sva turistička putovanja su kurčenje. Ljetovanje i skijanje je kurčenje. Što ima bilo tko se dolazit kupati na more, tko nije sa mora. Samo ispušta CO2 svojom nepotrebnom vožnjom i zagađiva more svojom kakicom iz hotela/apartmana.
Potreban je jedino vrt da možeš uzgajati zelje i držati dvije kokice. Krave ni slučajno, jer podriguju i prde. Sve ostalo je kurčenje.
Zašto moraš imati struju, TV, telefon, kompjuter, auto, motor, frižider, ....To je sve kurčenje. A za proizvodnju toga se uništava okoliš.
Prije 200 godina ljudi to ništa nisu imali i bili živi.
E ovako. Digo si mi k...... Pilaš li pilaš pilom naopako.
Dokaži brojevima po čemu je to cruzer neekološki glede ispušnih plinova ili bilo čega drugoga, a tvoje auto kamion, autobus, avion jest. DOKAŽI brojevima. Aj da vidim tu tvoju veliku pamet.
Prestani srat ko papagaj CO2, CO2....By the way da nema CO2, stabla bi krepala, a onda i mi. Anštajne!🥳
Imaš li pojma što sve i koliko cruzer plača u smislu ekologije? Brojeve molim!
Ja sam ti napisao do sada XY primjera po čemu se apsolutno nitko koliko ja znam nemože po primjeru ekologije usporediti sa cruzerom. Pogotovo u Ljepoj Našoj.
Iznesi kako ti voliš reči argumente. Brojeve molim!!! Ne šuplju priču. Prestani tipkat tvoje mišljenje. BROJEVE molim! To su ARGUMENTI!!!
Ja sam neke primjere ekologije cruizera iznio.
Ti trubiš o željeznici na struju. Ista priča kao za autiče na struju. Odakle struja. Iz vjetrenjača. A usput koliko znam u nas su sve teretne dizel lokomotive.🤣 🤣 🤣
Emisije CO2
Tijekom 2022. iz HEP-ovih termoelektrana, termoelektrana toplana i bioenergana u procesu proizvodnje električne energije ispušteno je 2.515.554 t CO2 .
Intenzitet emisija CO2 za proizvedenu električnu energiju iz HEP-ovih termoelektrana i termoelektrana toplana za 2022. je 576 g CO2/kWh.
Intenzitet emisija CO2 za proizvedenu električnu energiju iz proizvodnog miksa HEP-a za 2022. je 131 g CO2/kWh.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
Kad kazem da si glup, ne vrijedjam te jer kao i obicno ne mozes razmisliti o tom da svaki drugi oblik transporta za 3000 ljudi je veci zagadjivac od broda, nego ces se uporno drzat svoje teze.

I ti se uporno držiš svojih tumačenja kao da ne razumiješ aspekt i konkretnu priču koju pitam. Ja uspoređujem princip kojim se naplaćuje nama, a ne naplaćuje toliko većim zagađivačima. Imaš ti problem sa time - jer me za isplativost prijevoza boli kurac - pa pitam imaš li ti mentalnih mogućnosti usporediti samo te stavke koje pričam ili ti to nije moguće i prihvatljivo??

Dakle da bi avion preveo 3000 ljudi u najboljem slucaju treba 7 letova i to sa kapacitetom 400 putnika sto nema puno aviona.

KOga libo kita za to osim onoga koji zarađuje na tome?
Retardaciju o tom da te firme nisu oporezene 300% vise od tebe mi se neda razglabat. Ti si tudum koji ako lova ne pada njemu u dzep ili iz dzepa kao da ne postoji.

TI si doslovno glupa osoba. Jer misliš da tim maloumnim okretanjem retorika od konkretnih stvari koje pitam možeš izbjeći da ili zašutiš jer nemaš što za reći obzirom si svjestan da sam u pravu (a ti se ne smiješ slagati sa mnom jer ti to burek u glavi neda), ili da prestaneš na siulu izmišljati razloge koji samo pokazuju da si jadnik koji se javlja samo zato da kaprda kontra mene.

Voznja motora je kurcenje

Svojevrsno, da. Čim na njemu ne zarađuješ i ne služi ti u komercijalne svrhe, je. Poštar OK, ti jok.

imanje kuce vece od 50m2 je kurcenje, mazanje supka cokoladicama je kurcenje, puno toga je kurcenje, al kako rekoh ti svoje kurcenje smatras svetim i ti to zasluzujes jer mos platit.

Glupane, gdje sam ja to rekao? Da, i sve nabrojano je kurčenje. Iako tebe nisam mazao čokoladicama.

Gdje ja svoje kurčenje smatram svetim? Ja samo velim da zašto se moje kurčenje naplaćuje kroz eko-porez, a kurčenje cruisera ne?

Imaš još kaj za izmisliti jer ti ovo očito ne ide po planu?

I da glup si ako mislis da godisnji na kruzeru ne spada kao i motor pod luksuz i da sukladno tome deru cijene, a i firmama poreze, kao i puno drugih troskova o kojima nebi zamarao umoran policijski grasak od mozga. Dakle ti bi vozio motor jer si platio pisljivih 20ak eur za okolis (ni to), a lik koji plati bar 2.5K eur tih 7 dana nije platio dovoljno? Drugima bi branio, al sve sto se tice tebe je realno i potreba?

Doslovno si glup, i nemoj više zijevati i pokazivati da iz te rupe ispod nosa ispadaju sami brabonjci. Izmišljaš i konstruiraš jer nemaš muda shvatiti što kažem i jer bi ti se to kosilo sa filozofijom da ustaješ na zadnje čim ja nešto velim i laprdaš unedogled... uspoređuješ PUTNIKE na cruiseru sa NAŠOM OSOBNOM obvezom plaćanja eko-poreza, umjesto da evtl. uspoređuješ zašto kompanija vlasnik cruisera (jer putnici nemaju ništa sa tim plaćanjem eko-poreza, kao ni putnici u mojem vozilu) ne plaća na ime ekologije ništa, a ti plaćaš jebeno za tih par grama izmišljenog CO2 zagađenja? Na žalost, ne nadam se da će taj tvoj ganglij između ušiju išta shvatiti, nisi baš sve vrijeme trajanja škole trebao šetati oko nje...
 
Cruiser nepotreban???? Kakav idiot!!!!!!

Pa ako su ljudi živjeli i zarađivali milijarde puno prije pojave cruisera, da - nepotrebni su, samo dodatno izmišljeni način za uzimanje love. No to nije tema. Osobito ne za brodske smetlare. Kada budeš imao love za sagraditi cruiser, onda ćeš se baviti sa problemima isplativosti. To je tema za takve likove, a ne tebe.

Izgradnja najnovijega cruzear izađe više od milijardu dolara. Koliko ljudi tu zaradi platu i država poreza i ima efekat na ekonomiju. Koliko ljudi zarađuje platu na organiziranju i izvođenju tih putovanja? Prevoznici zarađuju koji dovoze i odvoze te ljude na cruizer (avioni, autobusi, taxi). Koliko ljudi radi i zarađuje na tim cruzerima? Koliko ti isti cruzeri troše dnevno i tako potiču lokalnu ekonomiju?

Puno više do toga zarađuju i stimuliraju i drže cijele gradove na životu industrija i trgovina opojnih droga, npr. Biznis sa cruiserima je pičkin dim naspram love koju okreće trgovina drogom, prostitucija i kocka. Možda da se preorijentiramo? Kada već pričaš o zaradi i učinku na ekonomiju.

Onda su i skijališta i ljetovališta nepotrebna. Jahte su nepotrebne. Svaki auto skuplji od Dacije i motor skuplji od nekoga skuter kineza, jer je to kurčenje.

Pa u neku ruku i je tako. Mada su skijališta nešto što prirodno postoji, čovjek samo iskorištava uz nekakva ulaganja, ne gradi cijela brda i terene za milijardu dolara da bi skijao. Bitno da te ne zanima ekologija.

Planinarenja su isto nepotrebna, svi sportovi i putovanja na takmičenja i gostovanja su nepotrebni. Sva turistička putovanja su kurčenje. Ljetovanje i skijanje je kurčenje. Što ima bilo tko se dolazit kupati na more, tko nije sa mora. Samo ispušta CO2 svojom nepotrebnom vožnjom i zagađiva more svojom kakicom iz hotela/apartmana.

Da ne ideš u ekstrem, znaš i sam da ne bi bio u pravu. Ovako glumataš histeričnu babu da postigneš nešto samo tebi jasno. Zato i spominješ sve što spominješ, očito nemaš kapaciteta shvatiti da su te stvari neusporedive sa cruiserima, a osobito sa temom. Odlaskom u radikalnost i ekstreme samo pokazuješ da si svjestan da u dijelu o kojem pričamo nisi u pravu i nemaš više što za reći.

Potreban je jedino vrt da možeš uzgajati zelje i držati dvije kokice. Krave ni slučajno, jer podriguju i prde. Sve ostalo je kurčenje.
Zašto moraš imati struju, TV, telefon, kompjuter, auto, motor, frižider, ....To je sve kurčenje. A za proizvodnju toga se uništava okoliš.
Prije 200 godina ljudi to ništa nisu imali i bili živi.

Ne znam, rođo, ali meni cruiseri ne trebaju, a ne trebaju ni tebi. Ali ti treba struja, račun alo, mobitel, frižider - i ako ti je to usporedivo sa cruiserom, onda si glup. Žao mi je, ne mogu biti blaži, to je najblaže.

Dokaži brojevima po čemu je to cruzer neekološki glede ispušnih plinova ili bilo čega drugoga, a tvoje auto kamion, autobus, avion jest. DOKAŽI brojevima. Aj da vidim tu tvoju veliku pamet.

Pa pokaži mi to svoju, ako je ima pored babskih skandaliziranja pitanja koja ti ne pašu i u kojima znaš da nisi u pravu. Zato i nabrajaš sve što te nitko pitao nije samo da si ne priznaš da taj tvoj super-eko-cruiser nije baš ni potreban ni ništa, ali pitanje koje postavih na početku se ionako ne bavi time, nego jednostavnim političko-ekološkim problemom.

Prestani srat ko papagaj CO2, CO2....By the way da nema CO2, stabla bi krepala, a onda i mi. Anštajne!

Počinješ nadmašivati samoga sebe.

Imaš li pojma što sve i koliko cruzer plača u smislu ekologije? Brojeve molim!

Daj nas poduči. Ti znaš sve o cruiserima zato jer si na njima skupljao smeće i kompostirao ga, što je i važnije od kapetana broda.

Ja sam ti napisao do sada XY primjera po čemu se apsolutno nitko koliko ja znam nemože po primjeru ekologije usporediti sa cruzerom.

Ti si pisao o isplativosti cruisera, što je stvar koja meni nije bitna.

A nije bitna ni svim biljkama, ljudima i životinjama koje ne znaju te tvoje tablice, ali osjećaju zagađen zrak i zagađenu vodu, dok ljudi osjećaju i da ih netko (tko tako velikom stroju ne naplaćuje ništa na ime CO2 - a njima za par grama naplaćuje masno) radi majmunom i budalom.

I to je cijela priča. Over and out. A ti se i dalje bavi sa isplativosti cruisera i uvjeravaj nas kako jedan takav impresivan sklop kao cruiser ima pravo zagađivati besplatno jer je tako impresivan, a vi budale plaćajte svaki gram jer niste tako impresivni.

=====================

Pitanje za sve nas glupe i cruiserski neprosvijetljene - zašto za cruisere ne postoje eko-norme, i zašto vi plaćate gramažu CO2 za svoje motorčeke, a cruiser (koji zagađuje milijune puta više) - ne plaća? Pošteno ili ne?
 
Last edited:
Dakle i dalje mislis da te firme kroz razne pristojbe ne plate davanja za okolis u maticnoj zemlji i u svakoj luci u koju uplovljavaju? Jesi stvarno toliko glup da mislis da brod treba imati eko normu kao vozilo od 1000ccm? I mislis da zato ne postoji porez za okolis koji svaki vlasnik kruzera mora uplacivati.
Koja je euronorma boeinga 737? Bice ni oni ne placaju nista, ma ni odrzavanje ne naplacuju ni inspekcijske preglede. Pa to je svima osim tebi free izgleda 😂
Ko sto rekoh bas imas grasak od mozga i ono ako tebi netko nije donio racun nije se ni desilo, a o poslovanju istih znas nista.
Bitno da tvojih 15-20 eura koje platis godisnje po vozilu toliko boli milijunasa poput tebe (i vise od jednog vozila u kucanstvu je jeben luksuz pa zasto ti nebi svaki sljedeci jos 100% digli taj porez jer ima familija bez vozila...i zive dan danas, moze se)? I koliko milijuna godina su ljudi zivjeli bez tehnologije i zaradjivali? Vratimo se na to 😂😂😂.
Takvima ko ti nebi naplacivao CO2 nego zrak koji udahnu.
Village da skratim. Glupane.
 
Last edited:
Imam osječaj da su ti kao drotu ljudi plačali i duplu kaznu, samo da te ne slušaju.
Svakim tvojim postom mi postaje sve više jasno zašto moja majka uvijek kaže kad je netko iznervira: "Glup si ko cajo!"
 
  • Like
Reactions: Anticitizen419
I mislis da zato ne postoji porez za okolis koji svaki vlasnik kruzera mora uplacivati.
Ne sječam se cijena svih taxa, ali se sječam da smo prije cca 25 godina plačali u Aljasci paušal eko taxu 40K dolara po mjesecu. Za 3 mjeseca 120K dolara. Plus xy dolara za svaku tonu otpada, ako je iskrcamo.
I morali smo predavati na kraju mjeseca, sva očitovanja ispušnih plinova i otpadnih voda. I ako su prelazila preko njihovih parametara koja su puno stroža od MARPOLA, plačala se kazna. U 3 ljetne sezone platili smo samo jednu kaznu za dimnjenje od 5 minuta, iako nije bio problem u dimnjenju, nego kvar senzora, ali ostao je zapis da smo bili preko limita i nisu htjeli uvažiti naš prigovor.
 
Last edited:
Za limitiranoga Villaga.
I ne shvačanja zabrane bacanja hrane u more.
Tvornica ribe u Norveškoj je bacala iznutrice u more, teorijom Villaga da je to hrana za ribice.
Na kraju su privukli tisuče rakova, koji su potpuno poremetili eko lanac.
Kad je to uočeno, zabrana je uvedena i iznutrice se od tada u toj tvornici suše i spaljuju.
Ah da, spaljivanje, CO2!:eek: