lupa u masini af1

Ulij malo 2t ulja kroz rupu od svječice, skini deklo od kuplunga, skini mali zupčanik šta pokreče zvono od kuplunga...tako si odvojio getribu od termo grupe. Upali motor na par sekunda ,neče blokati. Ako ti i dalje lupa, onda je radilica ili klipnjača. Ako ne lupa i ako zvono od kuplunga nema lufta u osovini onda je ono šta ja mislim- getriba . Ona se kod svih Aprilija 2t rašuška na oko 15-20.000. Lijek ti je gušče ulje , samo da smanjiš buku.
Tako je napravio jedan šta ga znam :mrgreen:.
 
smmania said:
uhvati klipnjaču i miči ju ljevo desno gore dolje ako neide nigdje igličasti je u redu ,  (y)


Teško je laiku to procijeniti...svakako klipnjača se može gibati malo lijevo-desno, ali ne smije gore-dolje.
 
normalno da lupa, rotaksi 123 jedva rade kako treba kad su novi, jedino rješenje-rješit se smeća i nabavit motor, tako sam ja davno napravio, i nikad mi nije žao bilo (y)
 
da je radilica u banani trgala bi lezajeve jeli tako? a meni su lezajevi ok klipnjaca nema lufta ostaje iglicasti gornji i onaj donji kak da provjerim donji a kak gornji.99,99% da nije do getribe
 
yz said:
da je radilica u banani trgala bi lezajeve jeli tako? a meni su lezajevi ok klipnjaca nema lufta ostaje iglicasti gornji i onaj donji kak da provjerim donji a kak gornji.99,99% da nije do getribe
kolika ti je kompresija..??? U polini kitu dobijas brtve cilindra u tri debljine...Ako je kompresija prejaka zna proizvadati jako cudne zvukove......Na njima zna lupati korpa kvacila....Da je radilica "nabijala" bi uvijek..i kad je hladan i kad je topal....
 
kada sam ga kupio bio tu sezonu stavljen polini sto sam i vidio kad sam ga skino ali nije bilo donjeg dihtunga.ja sam ga stavio ali neznam koju debljinu nego sam reko musilu da mi treba taj i taj dihtung.da je korpa onda nebi lupalo kad stisnem kvacilo jel tako?
 
yz said:
kada sam ga kupio bio tu sezonu stavljen polini sto sam i vidio kad sam ga skino ali nije bilo donjeg dihtunga.ja sam ga stavio ali neznam koju debljinu nego sam reko musilu da mi treba taj i taj dihtung.da je korpa onda nebi lupalo kad stisnem kvacilo jel tako?
bi....korpa se uvijek vrti...skini je i provjeri dali ima lufta aluminijski dio od velikog zupcanika koji se nalazi iza korpe....Malo mora...koliko dozvoljavaju opruge koje su unutra..ali ako previse "seta" kada ga ruko mices lijevo desno to nije u redu....
 
bio sam na to potpuno zaboravio.sad kad cu vracati klip,cilndar koju debljinu brtve da stavim?
 
yz said:
bio sam na to potpuno zaboravio.sad kad cu vracati klip,cilndar koju debljinu brtve da stavim?
0.5 do 0.7 mm....ako imas komplet novih brtvi.....stavi onu srednje debljine.....Uglavnom trebao bi mjeriti volumetarsku zapreminu kompresionog prostora.....Stavis klip u gmt....i zatim jednom injekcijom uspes ulje u prostor i to tako da ulje bude do samoga vrha navoja za svjecicu...i tada mjeris kolicinu ubrizganog ulja...ako je manja nego propisana....stavis deblju brtvu...ako je veca ...stavis tanju brtvu.....U uputstvima za kit stoji tocna kolicina ulja...neznam napamet ali mislim da je negdje oko 17ccm....nisam siguran....Ali brtva srednje debljine trebala bi biti ok.
 
nesto mi nije jasno oko korpe pa ako neko ima kakva manual ili slike kaj dolazi iza korpe

po celu klipa sam dobio rupice valjda zbog lose smjese gledo sam u fergazeru je dizna 146 to mi se cini puno frga je dellorto 34 pa ako neko zna koja bi dizna isla od prilike nek pomaze
 
yz said:
nesto mi nije jasno oko korpe pa ako neko ima kakva manual ili slike kaj dolazi iza korpe

po celu klipa sam dobio rupice valjda zbog lose smjese gledo sam u fergazeru je dizna 146 to mi se cini puno frga je dellorto 34 pa ako neko zna koja bi dizna isla od prilike nek pomaze


Slikaj celo klipa i stavi sliku .Ako ti se pocelo topit celo klipa to nije zbog prevelike dizne
 
yz said:
nesto mi nije jasno oko korpe pa ako neko ima kakva manual ili slike kaj dolazi iza korpe

po celu klipa sam dobio rupice valjda zbog lose smjese gledo sam u fergazeru je dizna 146 to mi se cini puno frga je dellorto 34 pa ako neko zna koja bi dizna isla od prilike nek pomaze
za taj karburator to je jos i premala dizna...Tebi je previse zraka..zato ti se topi celo klipa...a moze i radi neodgovarajuce toplinske vrijednosti svjecice to biti. Na taj motor ide ngk b 10 es..ili eg....i nista drugo. Odnosno nesto drugog proizvodaca...ali u toj skali. Sta ti nije jasno kod korpe ?? Pitaj !!
 
izgleda da fali podloska iza korpe tj korpa struze po jos jednom zupcaniku i zgulila ga je,korpa je udarena ili je nekom ispala iz ruke.na zupcaniku fali jedan zub i na jos jednom zupcaniku isto.one podloske izmedu lamela kakve trebaju biti hrapave ili glatke? i koliko treba biti lamela?
 
yz said:
izgleda da fali podloska iza korpe tj korpa struze po jos jednom zupcaniku i zgulila ga je,korpa je udarena ili je nekom ispala iz ruke.na zupcaniku fali jedan zub i na jos jednom zupcaniku isto.one podloske izmedu lamela kakve trebaju biti hrapave ili glatke? i koliko treba biti lamela?


Jeli u tebe Rotax 122
 
yz said:
izgleda da fali podloska iza korpe tj korpa struze po jos jednom zupcaniku i zgulila ga je,korpa je udarena ili je nekom ispala iz ruke.na zupcaniku fali jedan zub i na jos jednom zupcaniku isto.one podloske izmedu lamela kakve trebaju biti hrapave ili glatke? i koliko treba biti lamela?
podloske su glatke.....a broj lamela neznam...to vidis kad skines onaj gornji al poklopac kojega drze sest sarafa i federa..Kada je sve pravilno stisnuto lamele probaj kroz utor na zvonu pomicati gore-dole.....Nesmiju imati nikakvog lufta. Da ti fali lamela nebi ti kvacilo odvajalo nikako... :(
 
evo slozio sam i naravno osto jedan stariu problem.nemogo fergazer nastelati znacim dellorto 34 dizna 145 na ful gasu ide blub blub :LOL: onaj saraf sam probo vrtiti i nejde na bolje ili isto ili losije.svejecica je nova b10eg.pomagajte