sandi
New member
Prečesto je razlog nesrećama brzina/nepanja, pa često razmiljam da bi trebalo osnovati ogranak (potkategoriju) PAPCI unutar svih moto klubova. Dakle član si XY kluba, ali si istovremeno i PAPAK. O čemu se radi to bi bili oni bikeri koji voze sa cca. 50% svojih mogućnosti i mogućnosti motora. Uz to bi svi imali zastavice na motorima ko one za dječje bicikle da ih se bolje vidi. :biker:
Uz takav imid si unaprijed etiketiran i nema se potrebe dokazivati, pa ti ostaje rezerve za oder, izlijetanja iz sporednih ulica i sl.
BRZINA
alu na stranu ali; put kočenja od 100 do 0 je isti kao sa 141 na 100, to će reći ako ti je netko izletio dok si iao stotku i uspije stati na knap, to znači da si iao 140 onda bi ga bubnul sa stotkom. Molio bih ove kolovane da me isprave, ali čini mi se da je matematika takva.
I sam sam primijetio da sam se često čupao iz čudnih situacija upravo kada sam se malo bre popeljal onda je bilo je.... oder, auti, mačke, masna fleka itd. Iste takve situacije sam pri manjim brzinama rijeio sa puno manje znojenja.
Iz svega navedenoga slijedi da je bolje biti papak nego negdje naje...
Uz takav imid si unaprijed etiketiran i nema se potrebe dokazivati, pa ti ostaje rezerve za oder, izlijetanja iz sporednih ulica i sl.
BRZINA
alu na stranu ali; put kočenja od 100 do 0 je isti kao sa 141 na 100, to će reći ako ti je netko izletio dok si iao stotku i uspije stati na knap, to znači da si iao 140 onda bi ga bubnul sa stotkom. Molio bih ove kolovane da me isprave, ali čini mi se da je matematika takva.
I sam sam primijetio da sam se često čupao iz čudnih situacija upravo kada sam se malo bre popeljal onda je bilo je.... oder, auti, mačke, masna fleka itd. Iste takve situacije sam pri manjim brzinama rijeio sa puno manje znojenja.
Iz svega navedenoga slijedi da je bolje biti papak nego negdje naje...