M K - M C (Koja je razlika?)

Status
Not open for further replies.

Tomo-My Way

New member
  Danas sam dobio informaciju da se između pojedinih klubova u Hrvata pojavljuju netrpeljivosti zbog prava na nošenje trodijelnog znaka na leđima, broja boja u klupskom grbu, oznaka MC...
  Umoljavam one koji imaju što reći o razlici između MK i MC da nas prosvijetle na ovom mjestu, jer ma koliko mi "obični" bikeri mislili da znamo o tome, siguran sam da nas velika većina nema pojma. Mene to do sada i nije previše zanimalo jer sam kupio motor radi sebe, a ne zbog toga da bih pripadao određenoj grupaciji ljudi.
  Međutoa, kako su i do mene došle vijesti o navodnim sukobima između određenih k(c)lubova, zanima me što to može (koja filozofija) zavaditi prave bikere?!
 
Neki Bikeri smatraju sebe vecim bikerima od nas ostalih kako kazes "obicnih" bikera i kako se meni cini smatraju da zasluzuju neki veci respekt ili divljenje ili stajaznam... Srecom vecina nije takva a nekoliko izuzetaka cemo jednostavno ignorirati...

Let´s get rocked!!!!
 
Ništa pažnje vrijedno ! Neki si klubovi daju za pravo da uz ime nose i prišivak MC . Za sve su odgovorni Ameri . I sami smo imali velikih problema jer smo htjeli dovući podružnicu jedmog velikog MC Evropskog kluba . Ništa sad smo mali i zadovoljni . Ako nisi pročitao ovaj teks što piše jedam od HA ili ti MC CROATIA poslat ću ti na PP pa vidi i ocijeni . :wc:
 
mislim da mc nemaju žene i muriju u klubu i takve stvari... a ostale ne smatraju bajkerima(sta je bajker?)

uglavnom ako zbog takvih stvari izazivaju sranja nisu vrijedni nikakvog respekta  :palacdolje:

uglavnom kako je i tomo rekao vecina nas kupuje motore radi sebe(neki zbog sminke) a ne radi pripadnosti nekoj grupaciji... a o tome s kime se druzim ovisi o covjeku a no o onome kakvog je statusa i sto vozi..
 
Evo jedan zanimljiv tekst prenesen sa Bikers Worlda

BOJE

Znam da će tvrdnja da motocikl nije najvažniji faktor u životu člana bikerskog kluba, biti nezamisliva mnogim ljudima, ali ću je ipak izreći. Iako je motor uvjet i početak pripadnosti bikerskoj supkulturi, ipak nije njen najvažniji dio. Može se pokvariti, uništiti u prometnoj nesreći, biti ukraden ili bikeru jednostavno dosadi i on ga zamijeni. Motocikl ispunjava različite uloge. Prvo je to sredstvo za transport. Drugo je uvjet za članstvo u bikerskom klubu, a sam po sebi znači i statusni simbol. Treće, to je mehanički objekt, kojega posjeduju, i za kojega imaju interes svi članovi kluba. Četvrto, zajedno sa bojama pomaže utvrđivati imidž kluba, kao disciplinirane paravojne organizacije, a uz to za svakoga vlasnika ima određenu macho ili šok prouzrokovanu vrijednost.

Bikersku supkulturu ne stvaraju samo pojedinci, već i bikerski klubovi. Svaki klub ima neke svoje posebnosti, pomoću kojih naglašavaju svoju jedinstvenost i koja ih razlikuje od drugih klubova. Ono na što je svaki član bikerskog kluba najviše ponosan, to su boje (colours). Boje su službena klupska prepoznatljivost, koju član bikerskog kluba nosi na svojim leđima, prišivene na prsluk od kože ili jeansa. Boje su jednodijelne ili trodijelne, ali u nekim rijetkim slučajevima pojavljuju se i u dva dijela. Sastoje se iz tri različita dijela na jednoj uokvirenoj podlozi (jednodijelni) ili tri fizički odvojena dijela na tri podloge (trodijelni). U gornjem dijelu nalazi se ime kluba, u srednjem dijelu klupski znak i u donjem dijelu ime države, pokrajine ili mjesta odakle klub dolazi. Različito od kluba do kluba, nalazi se još i četvrti znak, koji može biti fizički odvojen od ostalih. To je mali znak MC ili MK što zavisi od statusa kluba.

Boje su važnije od motocikla. Motocikl može kupiti svatko, a boje se zarađuju u procesu bikerove socijalizacije. Dok motor predstavlja bikerovu želju ka određenom stilu života, boje dokazuju njegovu predanost određenoj supkulturi, određenom klubu, njegovim idejama i filozofiji. Boje imaju duplu funkciju. Prvo je funkcija poruke – boje vanjskoj okolini pokazuju, da je biker pripadnik bikerske supkulture, a drugim bikerima kojemu klubu pripada osoba, koja boje nosi. Sa nošenjem boja se biker javno identificira sa supkulturom. Druga funkcija je simbolična. Daniel Wolf kaže, da su boje jak simbol, koji naglašava bikerov identitet i njegove vrline. Boje nude bikeru samopouzdanje i samopoštovanje s kojime nastupa nasuprot drugim ljudima.

Kad član bikerskog kluba obuče boje, pobjegne iz svakodnevne rutine, kao što je posao i familija, u neku drugu dimenziju. Boje zamijene njegovu anonimnost u društvu sa pripadništvom nečemu iskonskom, zabranjenom, herojskom. Prema nebikerima to postaje nešto neovisno i avanturistički. Kao što njegova odjeća pokazuje ( primjerice koža), postaje nešto divlje, neobuzdano, ukratko drugačiji od prosječne većine. Boje čine bikere uniformiranima. Uspostavljaju individualni identitet pojedinca sa grupnim identitetom kluba. A individualni identitet člana na toj razini podređuje se grupnom identitetu kluba.

Ralph Barger tvrdi, da boje nisu vlasništvo bikera, one pripadaju klubu. Nošenje boja je pravo i dužnost. Kad biker stekne pravo nositi boje, može ih nositi kadgod želi. Istovremeno njegova je dužnost nositi boje u različitim prilikama. Boje mora nositi na klupskim sastancima, klupskim vožnjama, susretima, vjenčanjima i sprovodima. Uopćeno vrijedi da bi biker morao nositi boje uvijek kad vozi motocikl. Boje ne smije posuđivati ili izgubiti. Ako biker boje izgubi, to može značiti grubo kršenje i, u pravilu, znači prestanak članstva u bikerskom klubu, naročito ako ovaj čin znači smanjenje časti kluba.

Od kada sam dobio pravo nositi boje, nitko me još nije vidio da vozim motor bez njih.


Bartolo Lampret - Jackson
 
Nebih se složio da MC klubovi ne smatraju ostale bajkerima a pogotovo MK klubove...

MC klubovi su odlican nacin biranja clanstva i kontrole nad istim.

Sam pripadam MC klubu sa svim pravilima, obavezama i ponasanjem kakvo se ocekuje od takvog kluba, a opet smo otvoreni prema svima pocev od MK klubova pa do free ridera i imamo jako puno prijateja medju istim.

Sve zavisi od kluba i njegove istorije.

Mislim da se ljudi bezrazlozno boje MC klubova, MC klubovi mogu imati problem samo sa drugim MC klubom, a vrlo rijetko sa nekim MK kluboma pogotovo nekim free riderom.

Mislim da zivimo na prostorima gdje niko ne trpi prosipanje sile i pomenuta taktika ne pali.
 
Vozim motore 40 god pripadnik sa mk kluba sad Počasni i samo me jedno zanima ? tko daje pojedincima pravo da nam određuju pravila ili su si ga sami uzeli da bi bili slični nekima...a još uvijek neznaju koliki im je pritisak u gumama...pozdrav svim bikerima max
 
Prospect period (stažiranje od jedne do više godina, zavisno od ponašanja budućeg člana)
Boje se zaslužuju a ne kupuju
MC klubovi u pravilu polažu pravo na određenu teritoriju (grad, region, pokrajina, država) i ne dozvoljavaju drugim MC klubovima da polažu pravo na istu
Pravila ponašanja prema drugim klubovima, civilima
Povjerljivost o broju članova, chaptera, podataka i slika članova

itd. itd.

Ostalo na ovom linku:

http://home.earthlink.net/~rcvsmc-edu/id12.html
 
mislim da ovj gore link mog prijatelja iz Sarajeva ne radi ili ga ja ne mogu otvoriti pa evo još jedan link...

http://www.mk-sjene.hr/index.php?option=content&task=view&id=684&Itemid=2

 
Meni radi link, ali svakako je na engleskom što ograničava pristupnost svima...
 
vstarrider said:
MC klubovi su odlican nacin biranja clanstva i kontrole nad istim.

Odlično rečeno. Ustvari, rečena je istina. Koja i opet generalno ne vrijedi za sve MC klubove.
 
Sledgehammer said:
Odlično rečeno. Ustvari, rečena je istina. Koja i opet generalno ne vrijedi za sve MC klubove.

bas sam procitao sve... kod rc pod svim stavkama stoji neko pristojno i casno ponasanje dok je kod mc-a svugdje naglasena uzvisenost ovog Patchholdera... takodjer i politikanstvo i odredjivanje prema kome ces pokazivat postovanje... sucks
 
Status
Not open for further replies.