Madison 250 vs atlantic 250

Status
Not open for further replies.

blagi

Well-known member
Evo i mene nakon dugo dugo vremena.

Imam jedno pitanjce.
Gledali neki dan za starog maksi skuter od 250 ccm i sad njemu se nekak po omjeru cijene i ukupnog dojma najviše svidjeli aprilia atlantic 250 i malaguti madison 250. Za apriliju rekli da nema razlike između modela 2006. i 2007., dok sam ja vidio da je malaguti za 2007. izbacio madison 3 koji bi trebao bit dorađeniji.
Dok smo apriliu svu kompletno pregledali i sve, malagutija smo vidjeli samo stari model 2006. s 13 cola kotačima i to u rpm-u di mi baš i nisu bili neki zainteresirani za pojašnjavanje detalja oko madisona, tak da su tu dojmovi ne definirani al je kupovina u tom dućanu sigurno isključena.

Ono što mene zanima je to da li ima još neki dućan malagutija u zg-u i da se može vidjet nova linija madisona 250 s 14 cola kotačima i da li se zna cijena tog malagutija, budući da na stranicama zastupnika o novom modelu ni riječi.
Dobro došli su i svi komentari o ta dva skutera u smislu vožnje, udobnosti, kvalitete i slično.
 
Mislim da ti je dealer za Malaguti preko puta MUP-a u Savskoj, 20 metara od križanja Savske sa Vukovarskom prema sjeveru sa zapadne strane.

U svakom slučaju bih preporučio Atlantic, svakako se manje kvari od Malagutija i ima jeftinije servise.
 
Znam na koji prostor misliš sam što mislim da tamo više nema tog dućana, barem sam tak primjetio zadnji put kad sam prolazio, a to je bilo prije cca 3 mjeseca.
E sad nije vrag da se taj malaguti kvari više od aprilie ako i jedan i drugi imaju iste pogonske agregate.
Mislim da se ni jedan ni drugi ne bi baš kvarili budući da sigurno ne bi nikad bili voženi ni blizu limita.
E sad kolika je realna i svakodnevno primjetna prednost 14 cola kotača naspram 13 cola uzimajući u obzir normalnu vožnju bez ikakvih izazivanja kritičnih situacija?
 
Ja sam prije ovog bajka vozio Grand Dinka s 12'' kotačima, prije toga sr-a s 13-icama, a još prije vespu s 10-kama

Po meni je svaki col je bitan, pogotovo na ovim našim cestama  :wink:
 
časopis Tutto moto iz srpnja 2006:

- usporedba madisona s X8, X-max, honda - kude cijenu i položaj za upravljačem
- poseban test verzije s 14 col kotačima - lijepa grafika instrumenata, sportskiji look

 
Ja sam vozio i leonarda, a i sr 150 i moram reć da u normalnoj vožnji i nisam primjetio hendikep leonardovih 12 cola kotača. Nisam primjetio da sr podnosi rupe bolje od leonarda iako ima za col veće kotače.
 
alfred stokes said:
Po meni je svaki col je bitan, pogotovo na ovim našim cestama  :wink:

Istovjetnost pogonskih agregata je samo u temeljnoj izvedbi, ne i u podešenosti istih, jer svaka tvornica nabrijava ili određuje sve druge parametre, od prijenosnih odnosa, podešenosti motora u smislu okretnog momenta ili snage itd itd. Stoga se, unatoč "istovjetnosti" motora, teško može baš ići logikom da su to "Iste mašine" i da bi se isto kvarili. A i kada kažem "kvarili", na cjelčokupnom motociklu ima na desetine komponenata koje se isto tako mogu kvariti, nije samo pogonski agregat pokvarljiva stavka...

Glede colova, smatram kao i Alfred - osnovno pravilo je što veći kotač, to je vožnja udobnija. A također je i trajnija, jer ako isti agregat okreće kotače od 13 i od 16 cola, jasno je da se neće isto vrtjeti da bi postigli iste performanse. Drugim riječima, tamo gdje će se vrtjeti više, tamo je i agregat (i remenica, i još dosta toga) kratkotrajniji.... jer doseći - npr., 70 km/h - nije isto na kotačima od 12 i od 14 cola. Niti tebi, a još manje mašini, obzirom za održavanje 70 km/h na 12 cola treba puno više okretaja kotača nego kod 14, ili 15 i 16 cola...
 
Štima to oko brzine i slažem se da tu veći kotači rasterećuju mašinu pri većim brzinama, no ja sam samo reko da ja i nisam primjetio neku veću razliku između 12 i 13 cola kotača što se tiče opće udobnosti i stabilnosti, s tim da kažem da nisam ni vozio blizu nekih graničnih situacija.

Nego šta tu nema niko ko ima ili je imo madisona 250 pa da malo napiše dojmove?
 
Možda ima, ali lako moguće i da nema uopće.

Madison je šminka motocikl koji je nudio premalo u svemu za puno preveliku cijenu. Drugim riječima, mnogi su - da se sada vratim na "istovjetnu" makinu - radije uzimali X), X8, Atlantic, Scarabeo, Gileru itd.... za manje novca dobivali su veću kvalitetu, a nerijetko - barem po informacijama iz nekih firmi koje neću sada ovdje imenovati, ali nisu tutleki po pitanju dva kotača - Malagutiji su im bili na servisu - citiram - "svaka dva tjedna"... osobno ih isam imao, ali vjerujem jako tim ljudima, jer su im dva kotača struka. Da Madison ima dizajn, pogotovo onaj 400 - ima! A volio bih probati i SpiderMaxa, jedan od rijetkih u toj klasi kojeg nisam probao. Izgleda mi vrhunski. Da li tako i radi... :neznam: :neznam: :neznam:
 
blagi said:
Štima to oko brzine i slažem se da tu veći kotači rasterećuju mašinu pri većim brzinama, no ja sam samo reko da ja i nisam primjetio neku veću razliku između 12 i 13 cola kotača što se tiče opće udobnosti i stabilnosti, s tim da kažem da nisam ni vozio blizu nekih graničnih situacija.

Nego šta tu nema niko ko ima ili je imo madisona 250 pa da malo napiše dojmove?

tu se i ja slazem. Cak bih se usudio reci da su skuteri sa 12' kotacima i udobniji. Isto je kao i sa autima - gume imaju deblji profil, kad pogledas 12' i 13' skutere, pa cak i 14' ponekad, skuzis da je profil gume sve tanji, bas kao i kod auta, pa imas paradoks da imas jebacke felge od 17' ili 18', a nabijas bubrege 10 puta vise i jace nego na pozdanim 15' felgama :)
 
Ne bih baš rekao da se tu može povlačiti takve paralele, jer moto-gume rade malo drugačije od auto-guma, pa je tako i bočna visina gume puno drugačije strukturirana od auta...
 
Sledgehammer said:
Ne bih baš rekao da se tu može povlačiti takve paralele, jer moto-gume rade malo drugačije od auto-guma, pa je tako i bočna visina gume puno drugačije strukturirana od auta...
jesi probao razne visine guma na svom skuteri da znas?
ja iz svog iskustva bi reko da je kako je djenka reko, barem dok je opseg gume isti, sto se udobnosti tice.
 
Nemaš tu što probavati. Trebaš samo poznavati profiliranje i način rada moto-gume i njezinih karkasa, kao i profila.

Auto-guma, i po svojoj konstrukciji, i po svojim svojstvima, nije usporediva sa moto-gumom. Zato te usporedbe nitko i ne radi.

Probavanjem samo dobiješ subjektivan dojam, koji može i ne mora biti točan. Kao i tvoje, ili bilo čije slaganje ili neslaganje sa bilo kime.
 
Sledgehammer said:
Nemaš tu što probavati. Trebaš samo poznavati profiliranje i način rada moto-gume i njezinih karkasa, kao i profila.

Auto-guma, i po svojoj konstrukciji, i po svojim svojstvima, nije usporediva sa moto-gumom. Zato te usporedbe nitko i ne radi.

Probavanjem samo dobiješ subjektivan dojam, koji može i ne mora biti točan. Kao i tvoje, ili bilo čije slaganje ili neslaganje sa bilo kime.

covjek je povuko paralelu s time sto se dogadja na autima. nije reko da karkase rade jednako. jasno je da karkasa moto gume ima drugaciju strukturu. jednostavno, sto vise gume imas prije obruca, to ce se manje neravnine lakse upijat.
 
martino said:
A zašto ne beverly 250 :misli:

Beverly jednostavno otpada jer i stari kaže da mu nekak jednostavno izgled ne sjeda, a ni meni nije baš skroz sjeo tim dizajnom i to posebno prednji kraj i blatobran. S druge strane stari bi sebi (za njega se to bira) baš maksi skuter krstaricu tipa atlantic i zato i je ta tema.
 
Obzirom je za "ozbiljniju klijentelu", pitaj ga i za Scarabeo 250...
 
Nisam te ništa pitao, ne obraćam se tebi već blagiju, i uzdrži se od komentiranja mojih postova.

Probaj umjesto tupavog kritičara biti od neke koristi, pa pomogni čovjeku. Naravno, za to treba iskustvo i znanje. Koje na običnom biciklu ne možeš steći. Zato se potrudi negdje drugdje, ne kritikama, nego konkretnom pomoći i savjetima. Jer je čovjek tražio baš to. A nije tražio tvoje dojmove o mojem prijedlogu.

Predloži mu ti nešto drugo, ti se u to - kao i u sve ostalo - vrhunski razumiješ. A za to ti ne trebam ja, ili tvoje kritike mojih prijedloga.

A ja Scarabeo 250 nisam hvalio.
 
Sledgehammer said:
Nisam te ništa pitao, ne obraćam se tebi već blagiju, i uzdrži se od komentiranja mojih postova.

Probaj umjesto tupavog kritičara biti od neke koristi, pa pomogni čovjeku. Naravno, za to treba iskustvo i znanje. Koje na običnom biciklu ne možeš steći. Zato se potrudi negdje drugdje, ne kritikama, nego konkretnom pomoći i savjetima. Jer je čovjek tražio baš to. A nije tražio tvoje dojmove o mojem prijedlogu.

Predloži mu ti nešto drugo, ti se u to - kao i u sve ostalo - vrhunski razumiješ. A za to ti ne trebam ja, ili tvoje kritike mojih prijedloga.

A ja Scarabeo 250 nisam hvalio.
nisi nego onu vecu kravu :B:
a ako ga beverly ne zanima onda ga ni scarabeo ne zanima, jer nece taj retro look nego vise moderni
 
Status
Not open for further replies.