Male Tablice

Opet idiotarije... procitaj jos jednom sta je napisao. S razumijevanjem. Jedno su okviri a drugo micanje tablice.

Ne bi vjerovao, ali ja to razlikujem, a ti voliš skakati na zadnje bezveze... ne razumijem potrebu da se nema nosač tablice ili da ista mora biti minimalistička i ne znam koje kerefeke zato jer se to ne uklapa u "ukus" nekog wannabe racera... upravo je čudesno kliko se ekipe u moto-svijetu opterećuje sa besmislicama i gluparijama, jebeno... najjači su mentoli sa tablicama zabijenima duboko u prednji dio zadnjeg blatobrana, pod kutem od 15 stupnjeva od vodoravnale, tablica zasrana od blata i izložena svemu što guma baci na nju, ali on je manga... misli da može reći da ima tablicu ali ju je - lukavac jedan - ipak sakrio...

Nekad su imale rupe a nisi smio busiti dodatne. Danas ih nemaju pa sumnjam da negdje pise da je dozvoljeno.

Koliko sam ja čuo od ljudi iz STP-a, bušenje nije dozvoljeno, tablice su predviđene za ugradnje u okvire na nosačima, što mi je logično, ne bih se baš osjećao siguran da neću izgubiti tablicu ako je zalijepim samo nekakvom trakom na nosač (sigurnije je okvir šarafima za nosač, a tablicu lijepo u zavjetrinu nosača), jednostavno ne volim da je tablica na struji zraka brzine vožnje i da ju tuče po cijeloj njezinoj opakoj "aerodinamičkoj liniji" jer je pritisak struje zraka velik...
 
Last edited:
...., tablica zasrana od blata i izložena svemu što guma baci na nju, ali on je manga... misli da može reći da ima tablicu ali ju je - lukavac jedan - ipak sakrio...
kad ne bi bilo tebe, ne bi bilo ni replike :mrgreen:


ali ovo ti je istina, (boldano)
meni došlo iza jedne dulje vožnje ubiti gumu, jer su već čekale nove u garaži, ali kasnije mi ipak bilo žao o_O
samo s one podrepne plastkie "strugati" ostatke i prvo što sam pomislio, a JBTe stvarno - budale, nit sam više balavc,
niti su to moto susreti, već moj prilaz kući :mrgreen:

a štaš', trenutak slabosti, žal za mladosti i... :D
 
  • Like
Reactions: roberto and Village
Ne bi vjerovao, ali ja to razlikujem, a ti voliš skakati na zadnje bezveze... ne razumijem potrebu da se nema nosač tablice ili da ista mora biti minimalistička i ne znam koje kerefeke zato jer se to ne uklapa u "ukus" nekog wannabe racera... upravo je čudesno kliko se ekipe u moto-svijetu opterećuje sa besmislicama i gluparijama, jebeno... najjači su mentoli sa tablicama zabijenima duboko u prednji dio zadnjeg blatobrana, pod kutem od 15 stupnjeva od vodoravnale, tablica zasrana od blata i izložena svemu što guma baci na nju, ali on je manga... misli da može reći da ima tablicu ali ju je - lukavac jedan - ipak sakrio...
To samo ti gledas na nacin da li je netko manga. Uz ogranicenja na nasim cestama, koja su mahom postavljena u vrijeme stojadina i pokrivaju mecave, led, duboki snijeg, maglu..., svaka i ne pretjerano brza voznja moze te kostati vozacke dozvole i par stotina do tisuca eura. Jeftinije je skrivanje tablice.

I suzdrzi se vrijedanja ekipe u svakom postu. Ako ne mozes, budem ja.
 
Ja ne vrijeđam nikoga, nikoga ne oslovljavam uvredljivo, a reći da postoje nekakvi likovi koji imaju problema sa razmišljanjem nije vrijeđanje nikoga, iako svatko ima pravo sam sebe svrstati i prepoznati u tome. Zato je bilo dosta postova gdje sam ja direktno vrijeđan, nazivan svakako, no nisi ništa napravio, ispada žaliti se tebi kao adminu je kao pokušaj pišanja iz prizemlja na osmi kat, ne dolazi do tebe osim kada tebi paše. Toliko o poštovanju nekakvih pravila, koja ase očito poštuju vrlo selektivno, neki mogu sve, neki ništa, to više govori o tebi nego o meni... volio bih da kada si Mate poštuješ neka vlastita pravila na forumu, a sa boškom buhom i sličnima uglavnom ne razgovaram, lol...

A glede ograničenja, pričaš neistine, sva ograničenja su odavno prilagođena novim uvjetima, iako na mnogim mjestima nije bilo novijih uvjeta, pa tako ni novijih regulacija. I o tome na određene propisane načine brigu vode ljudi koji se u to kuže malo bolje do tebe i od mene, a njihova zadaća je da pravila na cesti prilagode ne naprednima, nego uglavnom ispodprosječnim vozačima, jer i oni imaju prava upravljanja vozilima na javnim cestama.

Smatram da je većina motociklista među onom naprednijom skupinom učesnika u prometu, po iskustvu, poznavanju pravila i mogućnostima reakcije i općenito napredne i dinamične vožnje, pa nas često smeta kada vidimo kojekakve pljesnivce i tuljane na cesti, no jebiga... mi sebe možemo kontrolirati, oni ne mogu napredovati do naše razine, stoga se očekuje od nas da se prilagodimo mi, jer imamo izbora.
 
Otišao na tehnički danas, njih pet u kutama
Nemoj se zaletit pa busit tablicu jer vjerojatno je do slobodne procjene ispitivaca na tehnickom/policije na cesti. Obzirom da je tablica dokument, a nije nigdje izrijekom (za sad) napisano da ju je dozvoljeno busit (niti Narodne Novine, niti pravilnik o tehnickom pregledu), nebi se upustao u to iako bi vrlo rado i kad to bude "crno na bijelo", isti dan cu to napravit :D
Obavio registraciju, tablica je manja nego prije i sada je taman.
Od svih ovih problema navedenih u temi, meni je najveća drama postava tehničara u STP-u, koji tvrde da "akrap" na R duke-u nije original i mora se atestirati, nosac mora biti original inace motor nije teh. ispravan iako je isti potpuno sa svim elementima...itd.
I dok imaju neopisivo puno vremena za gluposti nisu uspijeli sa žiletom skinuti reg. naljepnicu i odustali jer to se "ne može".
Nitko mi nije niti pogledao kočnice, ovjes, svjetla žmigavce i sl.
Ovo je naravno skupina pojedinaca, većina je vjerujem i nadam se sposobnija ali naleti čovjek.
Uzeo papire, otišao u drugu stanicu, sve riješeno bez dodatnih pitanja.
 
Ne bi vjerovao, ali ja to razlikujem, a ti voliš skakati na zadnje bezveze... ne razumijem potrebu da se nema nosač tablice ili da ista mora biti minimalistička i ne znam koje kerefeke zato jer se to ne uklapa u "ukus" nekog wannabe racera... upravo je čudesno kliko se ekipe u moto-svijetu opterećuje sa besmislicama i gluparijama, jebeno... najjači su mentoli sa tablicama zabijenima duboko u prednji dio zadnjeg blatobrana, pod kutem od 15 stupnjeva od vodoravnale, tablica zasrana od blata i izložena svemu što guma baci na nju, ali on je manga... misli da može reći da ima tablicu ali ju je - lukavac jedan - ipak sakrio...



Koliko sam ja čuo od ljudi iz STP-a, bušenje nije dozvoljeno, tablice su predviđene za ugradnje u okvire na nosačima, što mi je logično, ne bih se baš osjećao siguran da neću izgubiti tablicu ako je zalijepim samo nekakvom trakom na nosač (sigurnije je okvir šarafima za nosač, a tablicu lijepo u zavjetrinu nosača), jednostavno ne volim da je tablica na struji zraka brzine vožnje i da ju tuče po cijeloj njezinoj opakoj "aerodinamičkoj liniji" jer je pritisak struje zraka velik...
Stvarno si cudan, sta fali drugom kratkom nosacu tablice koji zadovoljava sve zakonske propise i atestiran je??? Ista stvar je i sa auspuhom, sigurno ni ti nemas serijski i rekao bi da ga bar 90% ljudi mjenja zbog izgleda i zvuka, mozes mislit kako na cesti osjetis tih par konja...pa bi tako po tebi i drugi auspuh bio isto kao nosac tablice
 
  • Like
Reactions: Octane and roberto
Stvarno si cudan, sta fali drugom kratkom nosacu tablice koji zadovoljava sve zakonske propise i atestiran je??? Ista stvar je i sa auspuhom, sigurno ni ti nemas serijski i rekao bi da ga bar 90% ljudi mjenja zbog izgleda i zvuka, mozes mislit kako na cesti osjetis tih par konja...pa bi tako po tebi i drugi auspuh bio isto kao nosac tablice

Mislim da kratki nosač tablice nije problem... Auspuh mi je čak i veća enigma, iako je to uobičajeni i skupi sport za čiju primjenu još nisam naišao na praktičnu korist onih koji su na to trošili nemale novce, što pak znači da nisi u pravu za to jer ja imam serijski auspuh (i uvijek sam imao, u preko 45 godina mojeg staža na dva kotača nisam nikada mijenjao serijski auspuh)... no kako su motori uglavnom (samo) gušt, koji teško da ima nekog gospodarsko-ekonomske isplativosti i previše smisla, onda se mni za te stvari ne pita previše oko smisla i svrhe...
 
  • Like
Reactions: roberto and Nino777