malisani

giantMC

Active member
evo malo prije sam na motors tv gledo emisiju sa pariskog salona i predstavljanja novih ili obnovljenih modela motora.. uocio sam novi val malisana i truda oko tog segmenta motora, makar ih neki prije bas i nisu imali u ponudi.. tako je yamaha prikazala novu yzf-r 125 jurilicu kao i kawasaki ninja-u 250, tako da uz hondu sa uljepsanom cbr-kom 125, apriliu 125 i derbi gpr 125 imamo nove ili poboljsane motore u recimo zapostavljenom ako ne i zaboravljenom segmentu supersport-a.. nekoc davno je i suzuki bio u tom segmentu sa rg 125.. mozda i oni ponovno nesto naprave..

sta vi mislite o malisanima u supersportu, dal je ovo pocetak novog vala uz neke koji su i dosad prezivljavali.. kakva su ocekivanja za taj segment s obzirom na trziste i vjecnu teznju brze vise jace, pogotovo kod nasih kupaca i pogotovo sto ljudi nemaju novaca da kupe prvo mali za praksu pa onda promjene motor za godinu dvije.. ili mislite da osim u moto gp-u sportasi nemaju sta trazit ispod 600

vidjet cemo, osobno sam cuo vec dvoje ljudi koji bi bili zainteresirani za ninja-u 250..
 
Pa odlicno, bas mi je drago da tako sto se pokrece, pogotovo za nas manje iskusne i mladje bajkere. E sada hoce li to uspjet ili su to samo ocajnicki pokusaji da te klase zazive, ne znam. Na hrvatskom trzistu ne vjerujem da ce poluciti neki uspjeh, osim mozda kod "tatinih sinova" kojima tate sa 16 godina kupe jer ne smiju nista vece voziti. A inace bi dobili odmah R6 ili sta ti ja znam... Druga stvar je sto su bolesno precijenjeni. Ja ne znam zasto i kako npr. Cagiva mito 125 ccm3 moze kostati 45 000 kn!!  :palacdolje: Ili Aprilia RS 40 000... Mislim po meni je to bolesno precijenjeno, svaka cast performansama cvaja i komponentama, ali nitko osim onih koji imaju novca to nece kupiti. Prosjecan hrvatski kupac ce za to uzeti neku polovnu sestoticu. A druga opet stvar je sto cvajtakti izumiru a 125ccm3 su preslabi nekom starijem kao npr. meni jer moj tomos istiskuje polovinu konjaze i stvarno mi se ne da dati desetke tisuca kuna u vjetar jer ce mi taj motoric dosadit za par mjeseci.

Samo kad bi cijene bile manje vjerujem da bi bilo vise zainteresiranih. Evo npr. ja se svesrdno nadam da ce ninja 250 doci na nase trziste i da nece imati bolesnu cijenu (do MAX 30 000 kuna), jer mi se to cini kao idealan korak u mojoj moto karijeri. A i nitko ne moze reci da maleni paralelni twin koji istiskuje 32 ( :shock:) KS nece biti dovoljan za pocetak!  (y) Dok 125 4T ipak smatram preslabim za ovolikog konja!  :mrgreen:
 
Dobro je braco napisal (y)
RS 125 i Mito 125 su preskupe, da ponovo kupujem 125 motor definitivno bi rabljenog opet kupio, na dalje na zalost svi prelaze sa 2T na 4T, znam da se mora zbog eko normi al meni se to ne svidja, nema mi boljeg nego kad cujem miris cvaje  :mrgreen:
Ninja 250 bi mogla imat jako puno uspjeha ako bude pristupacna cijenom, ak stave cijenu vecu nego kod trenutni 125 rijetko bu to neko kupil  :palacdolje:
 
braco85 said:
Samo kad bi cijene bile manje vjerujem da bi bilo vise zainteresiranih. Evo npr. ja se svesrdno nadam da ce ninja 250 doci na nase trziste i da nece imati bolesnu cijenu (do MAX 30 000 kuna)

Pa sad da će biti toliko jeftin čisto sumnjam, oko 40.000 kn je
neka moja realna procjena.
 
Nazalost, vjerojatno si u pravu. Ali ja stvarno ne znam zasto to ne moze kostati manje... Pa za taj novac se mogao kupiti ER-5 koji ima 500 ccm3. Nije da ce ta mala ninja biti nest exkluzivna. Ak bude tolika cijena opet se to nece prodavat. Barem je kawasaki poznat po jeftinim motorima, pa nas tako mozda i cijena ninje (ugodno) iznenadi!  :mrgreen:
 
u americi je cijena ono 24 tak nesto.. dakle kod nas se usporedbom ostalih cijena moze doc do cifre oko 40ak + tisuca kuna..za ninja-u
 
zaboravite tu klasu na europskom trzistu. klasa 250 postoji oduviek. tu i tamo koji zaluta u europu, uglavnom iz velike britanije, no i tamo su rijetki. svi ti "pravi" motori u klasi 250 ccm su za istocno trziste. japan je do ove godine imao ogranicenje snage na 500 ccm i kod njih ta 250 ccm klasa jos uvjek zivi. nitko normalan nebi dao 40ak tisuca kuna za 250 ccm motor kad za malo vise dobijes nesto sto se stvarno vozi. osim toga postoji i problem rezervnih djelova...

zaboravite male jurilice one ne dolaze u europu, na sajmove ih stavljaju samo da popune prostor na standu...

googlajte malo, mozete naci brdo starih i novih motora te klase.
 
wheelsurfer said:
japan je do ove godine imao ogranicenje snage na 500 ccm i kod njih ta 250 ccm klasa jos uvjek zivi

nije ograničenje snage već zapremine...
 
Pošto i sam vozim jedan takav ZZR-250 mogu reći da su to super motori za početak.
Do 120 dođe bez problema, onda se sagneš malo pod vjetrobran pa dođe do 160. Snaga 35 KS.
Registracija je jeftina, gume dugo traju i nisu preskupe. Potrošnja 4-5 litara.

Vozit jednu ili dvije sezone za sticenje iskustva i prodat dalje nekom za sticanje iskustava.
 
Ima jedna nova i zanimljiva marka,Generic.
Počinju prodaju endura i supermota 125 i 250 ove godine.
Navodno...
Firma Austrijska,tvornica u Kini.Međutua,50 ccm fino izgleda.
Ne,nije reklama.Samo su mi zanimljivi jer ni u snu ne bih dao
40 000 kn za 15 ks i 125 ccm.
 
Sada je izašao i WR 250 X,R je li netko zna cijene za naše tržište i kada će doći ?

Je li netko zna da da li su novi WR karburatorci ili  će imati ubrizgavanje ?
 
kubik said:
Sada je izašao i WR 250 X,R je li netko zna cijene za naše tržište i kada će doći ?

Rekli su da će doći u travnju a cijena sigurno neće biti posebno povoljna.