Malossi kit 209ccm

rider-r

New member
Pozdrav svima!Prijatelj mi ima runner vx 125,na njega bi htio stavit kit od malossija(cilindar klip,karike).Koliko km se može prijeći s tim kitom odnosno koliko mu se smanji trajnost?Koliko se poveća potrošnja?Isplati li se uopće staviti taj kit :misli:?Ako netko ima iskustva s tim molim da mi odgovori :)
 
Ja sam prokopao sve moguce, zvao sve servise jer i ja ocu na 125 stavit 200 ccm..
E sada:
209 ccm malossi kosta 2300 kn!
200 ccm original vxr kosta 1300 kn!
Ako ces stavljat samo to + variator od malossija za 125 mašine koji kosta 910 kn najbolje ti je stavit 200ccm a ne 209 jer ces potrosit 1000 kn vise a razlika u preformansama ce biti premalena, neki bi rekli nece je biti!

ako ce jos stavljat i jos neke djelove kao sto ima bmwlik sa foruma
C/P:

Malossi X-Kevlar
Malossi MHR Multivar
Malossi Delta kvacilo
Malossi Torque
Malossi Bregasta
Malossi federi ventila
Malossi 250mm ovesize disk
Malossi dulja getriba
Polini feder kontrasta
Uređena glava motora

Onda ces naravno uzet malossi 209..
Jedina stvar zasto serviseri zicaju da uzmes malossi je zato jer ga lakse nasteluju.. trust me!
A snaga..? za 1000 kn visemanje ISTA!


Nadam se da sam pomogo
 
Btw vidim da si iz pule sto znaci CIKLI!
E tamo bi ti uvalili malossi 209 za 2500 kn i variomat za 1300 kn, i instalacija i servis 500 kn + potrosni materijal (ulja itd)
Zato ljepo ti samo naruci iz splita za 1300+910 200ccm od vxr-a original klip i cilindar + malossi variomat 125ccm jer taj pase jos uvijek na taj bajk.

I to ce te doc kostat sa montazom ispod 2800 kn i motor ce ic predobro, a ako uzmes malossi kod njih to ce te doc kostat 4000 kn sa montazom kako mi lik reko.. a to je koma!
 
Hvala ti iTox na odgovoru,puno si mi pomogao :).Gdje da naručim te dijelove u Splitu,možež mi dat njihov broj?
 
a glava?! karburator vxr?!  :jesus:
 
Sta ne može ostat serijski karburator :wink:?A za glavu nisam razmišljao,koliko dođe glava od vxr 200(mislim da joj je cijena oko 300kn)?
 
Mr J said:
a glava?! karburator vxr?!  :jesus:

ne treba nikakva glava za prvu ruku, i vx-ova je sasvim dobra, jedino da je spusti, kod mene je serijska glava od vx-a i sasvim ok radi, a nova glava, kompletna mislim da dodje preko 2000kn, i jedino eto taj karb uzet od starijeg vxr-a posto kazu da ovi novi karbovi nist ne valjaju
 
Motor nije nov, 2004g.Neznam dali ima noviji ili stariji tip karburatora?Koliko mu se smanji trajanje s tim da se stavi cilindar od vxr i malossi variomat(mislim da bi te mašine trebale bit slične)?
 
Mislim da ti bude i prijenos(getriba) trebao ak se ne varam jer vx ima kraći prijenos.
Čekaj da ti se Jandro javi on ti je od vx složio 200!
 
rider-r said:
Motor nije nov, 2004g.Neznam dali ima noviji ili stariji tip karburatora?Koliko mu se smanji trajanje s tim da se stavi cilindar od vxr i malossi variomat(mislim da bi te mašine trebale bit slične)?

ma nema mu se sta smanjit vijek trajanja, redovito servisiraj i nema problema, a sto se tice karba posluzit ce mu taj sto ima, mislim da su modeli iz 2004. imali walbro karb, tj. taj stariji, e da obavezno stavi sekundar od vxr-a jer je prijenos od vx-a dosta kraci nego vx-ov, a sto se tice multivara nije toliko bitno da se i njega stavi, ici ce motor i bez njega dobro, zapravo ovisi koliko ti je frend spreman uloziti
 
iTox said:
Ja sam prokopao sve moguce, zvao sve servise jer i ja ocu na 125 stavit 200 ccm..
E sada:
209 ccm malossi kosta 2300 kn!
200 ccm original vxr kosta 1300 kn!
Ako ces stavljat samo to + variator od malossija za 125 mašine koji kosta 910 kn najbolje ti je stavit 200ccm a ne 209 jer ces potrosit 1000 kn vise a razlika u preformansama ce biti premalena, neki bi rekli nece je biti!

ako ce jos stavljat i jos neke djelove kao sto ima bmwlik sa foruma
C/P:

Malossi X-Kevlar
Malossi MHR Multivar
Malossi Delta kvacilo
Malossi Torque
Malossi Bregasta
Malossi federi ventila
Malossi 250mm ovesize disk
Malossi dulja getriba
Polini feder kontrasta
Uređena glava motora

Onda ces naravno uzet malossi 209..
Jedina stvar zasto serviseri zicaju da uzmes malossi je zato jer ga lakse nasteluju.. trust me!
A snaga..? za 1000 kn visemanje ISTA!


Nadam se da sam pomogo

ima tu ogromne razlike između 200 i 209
ak ti nije problem u 100kn uzmi 209, al ne malossi nego polini
malossi izgleda ko krama naspram polinia
ćak je i jeftiniji malo polini

glava ti nemora ić od vxr-a, al karb ako imaš onaj s plastičnim poklopcem menbrane trebao bi ić od vxr-a al starijeg modela s metalnim poklopcem

a za trajnost nebrini, dulju getribu gore, mijenjaj ulje redovite i zagrij ga malo prije vožnje i on traje ko seriski
 
polini mozda je bolji, ali cini mi se da je zastupljenost polinijevih dijelova nikakva, pa stoga moj glas ide malossiju, jer neki dan sam zvao tu trgovinu sto drzi polini jer mi je recimo trebao remen, pa su mi rekli da ga nisu nikad imali, pa sam pitao jel mogu nabaviti, pa nesto prevrcu, ovo ono....
 
evo da se ja opet javim..

Duza getriba nije potrebna ako ti je dovoljno da ti skuter ide 130, sto je meni dovoljno, a toliko sam ga uspio rastegnut serijalu. (po nizbrdici)
Tako da ako ostaje serijska getriba skuter ce vuc ko lud i ic do 130 sto je po meni solidno
 
iTox said:
evo da se ja opet javim..

Duza getriba nije potrebna ako ti je dovoljno da ti skuter ide 130, sto je meni dovoljno, a toliko sam ga uspio rastegnut serijalu. (po nizbrdici)
Tako da ako ostaje serijska getriba skuter ce vuc ko lud i ic do 130 sto je po meni solidno

i daj mi samo onda reci koliko ti bude onda trajala takva mašina?

200/209 i kratka getriba, voziš ga ''130'' i motor se dere ,skoro u blokadu ide ili se voziš na finom gasu s duljom getribom
vjeruj mi da ti dulja getriba nebude ubila ni start ni performanse, samo će još bolje s njom bit
 
X-Spirit said:
polini mozda je bolji, ali cini mi se da je zastupljenost polinijevih dijelova nikakva, pa stoga moj glas ide malossiju, jer neki dan sam zvao tu trgovinu sto drzi polini jer mi je recimo trebao remen, pa su mi rekli da ga nisu nikad imali, pa sam pitao jel mogu nabaviti, pa nesto prevrcu, ovo ono....

ima tih polinia 209 u karlovcu kolko te volje
 
ako nemislis nista vise radit onda bi ja rade stavio seriski klip i cil ako probas nac alu(nema ga u prodaji vise) da je u dobrom stanju (y)
razlike  u snazi ima al ako nisi neki opasan trkac sigurno ti je 200ccm dovoljno a nemas toliko brige ok dijelova servisa izmjena ulja..
itox je naspisao sto sve imam i ulje sad mijenjam na 2000km......
 
bmwlik said:
ako nemislis nista vise radit onda bi ja rade stavio seriski klip i cil ako probas nac alu(nema ga u prodaji vise) da je u dobrom stanju (y)
razlike  u snazi ima al ako nisi neki opasan trkac sigurno ti je 200ccm dovoljno a nemas toliko brige ok dijelova servisa izmjena ulja..
itox je naspisao sto sve imam i ulje sad mijenjam na 2000km......

nadam se da je prvo ulje jer cemu tako kratki servisni interval za ulje?! Ne stigne se niti zagrijati :)
 
ja dajem glas za dulju getribu jer 130 je niš bar meni za divljanje po gradu je ovo 160 idealno :mrgreen:

burazovom skutu još fali malossi struja i frga 34 i išao bi sigurno još 20% bolje

ali to je sve totalno neisplativo po meni :palacdolje:
 
koliko kosta ta dulja gitriba i sta sve jos treba mjenjat??
Kada svi vec toliko navijate za to dodat cu i to svom planu :D

I mislim da bmw lik je fullao jednu nulu kada je reko 2000 :)