Malossi multivar 2000 na 500cm3

fuoco

New member
bliži mi se servis na 10tkm na kojem se mijenjaju rolice i remen pa me zanima, kada se već otvara, dali se isplati investirati u ovo :

(napominjem da FUOCO ima novi MASTER EURO 3 agregat 493cm3 i da ima 240kila. sada troši oko 5l na 100km [90% pod režimom stani-kreni gradske vožnje])

multivar 2000 - http://www.malossi.com/catalogo/Cata_Main.asp?Marca=120&Modello=MO/GIFU500&Famiglia=0&CodArt=5112769
maxi fly clutch - http://www.malossi.com/catalogo/Cata_Main.asp?Marca=120&Modello=MO/GIFU500&Famiglia=0&CodArt=5212813
dali treba još nešto?

Ubrzanje, međuubrzanje, krajnja brzina, potrošnja - šta dobivam a šta gubim?
Nisam našao da ljudi to stavljaju na 500cm3!?

(dobrodošli i teoretičari i praktičari)
 
ja sam imao multivar ali na vxr 200, međuubrzanje je puno bolje ako kombiniraš sa pravim rulinama,čupa ljepše i brže ide do krajnje..... da na 500 dobiješ istu promjenu kao i na 200 onda ne znam šta bi to bilo, raketa? tako da ako su nuspojave montiranja ovoga na 200 i 500 slične onda stavljaj
 
bokke said:
ja sam imao multivar ali na vxr 200, međuubrzanje je puno bolje ako kombiniraš sa pravim rulinama,čupa ljepše i brže ide do krajnje..... da na 500 dobiješ istu promjenu kao i na 200 onda ne znam šta bi to bilo, raketa? tako da ako su nuspojave montiranja ovoga na 200 i 500 slične onda stavljaj

taj ako me i zanima :)

 
dobiješ ubrzanje i međubrzanje možda ne u tolikoj mjeri kao vxr ali se sigurno osjeti, krajnja ti ostane ista
i to je vjerojatno najpametnija investicija ako se želi poboljšat performanse
mislim da bi s time ubrzanja bila kao na dvoktačnim vozilima sa istom mašinom
potrošnja ovisi kakav si na gasu, ali mislim da bi malo porasla u gradskoj vožnji ako je sada 5 možda na 5.3 :misli:
porasla bi zato jer bi ga više "gazio"
 
Hvala dečki.
To je to - zatražio sam ponudu pa ću se ovdje referirati i na cijenu i na utiske.

Uživajte.
 
Lurker said:
Šta se tiće potrošnje meni je po gradu nekih 6 litara, ali to je vjerojatno zbog 4roada.

pitanje: zašto mislis da je zbog 4road ? jer ja koliko znam ovaj leader od 200 kubika svi oni bacaju vise goriva nego sto bi trebali to najbolje se vidi kao imas otvoreni auspuh kad baca vatru .. mislim da možda nije to do auspuha ali ako sam u krivu oprosti ...
 
ja san ima multivar i leo vinci ispuh na atlantca 500, prošao s tim cca 300000 km i bija prezadovoljan.
dobiješ na ubraznjima i među ubrzanjima dosta...po meni sigurno jedno 20% bolje i kad sedeš poslin na neki normalni pariš da miruje. krajna brzina mi se povečala s 158 (na digitali san ima podatak o največoj postignutoj brzini) na 171 km/h. napominjem da je pored multivara bija i leovinci u kompletu s granom.
 
čudno, moj je serijala i na digitalnom mi piše max brzina 172 a jednom prilikom na nizbrdici 176 naravno udara u blokadu tada
 
mv_agusta said:
čudno, moj je serijala i na digitalnom mi piše max brzina 172 a jednom prilikom na nizbrdici 176 naravno udara u blokadu tada

Atlantik 500 ili Nexus 500?
 
nexus,isti je motor u oba pa mi je malo čudno nije atlantic toliko teži
 
Sonic said:
inace aprillia uvijek ima slabije agregate od gillere  tako da ....

to nije bilo slučaj sa starim Atlanticom
taj je imao i amortizer volana i još silu opreme
i imao je ks kao i Nexus i sve ostale 460 ccm
 
mislim da je variomat isplativ i to nije kao neki kit pa da se brines koliko km ces napravit...

a po performansama si u svakom slucaju u dobiti,sigurno nece ici sporije...
 
Koliko je promjena auspuha vazna za ukupne performanse kod ugradnje zamjenskog variomata?
Pitam jer sam i ja poceo razmisljati o ugradnji necega od malossi/polini/jcosta trojke, pa da znam racunati ako je i 4road nuzan uz njih.
Nije mi pretjerano stalo do kupovine auspuha zbog nekakvih audio-vizualnih efekata.  :mrgreen:

Osim toga, zna li tko kakve su razlike izmedju malossi-a i polinia?
Za prednosti Jcoste znam, ali se malo brinem zbog problema sa pucanjem zvona i nepostojanja postprodajne podrske kod nas.
 
mislim da se auspuhom prvenstveno dobiva zvuk a snaga mislim da ostaje ista ili se možda minimalno poveča
 
mv_agusta said:
mislim da se auspuhom prvenstveno dobiva zvuk a snaga mislim da ostaje ista ili se možda minimalno poveča

osobno na Atlanticu 200 s otvorenim auspuhom sam dobio na brzini i to jedno 7-10 kilometara.. takko da i nije bas "nista ne dobijes" ali opet ....
 
Sonic said:
osobno na Atlanticu 200 s otvorenim auspuhom sam dobio na brzini i to jedno 7-10 kilometara.. takko da i nije bas "nista ne dobijes" ali opet ....

si stvljao i druge rolice ili samo auspuh
 
super,prije je isao koliko 130? sad ide 140 jos stavis variomat pa ces dobit jos 10kmh,to je vec 150... :LOL: