MASH 400cc Five Hundred (nije stari ali je retro)

joya

Well-known member
Trend proizvodnje retro motora i oživljavanje nekih legenda (Ducati Scrambler, BMW NineT, Yamaha SR400, novi Indijani, novi Matchless, večina Triumpha itd...) prepoznali i Kinezi, te "prikriveni" francuskom firmom France Equipement izbacuju jedan takav "retro" bike, koji po testovima (juče čitao u MO) i nije baš tako nešto loš, naprotiv...

Mash_3.jpg


mash500-46a3561.jpg


Odluku za kupnju ili ne, mora svatko donjeti sam, motor djeluje ozbiljno, testeri kažu da je ozbiljan, francuska tvrtka garantira zamjene i djelove, a nije za baciti ni cijena od ispod 4k€...  Po mome viđenju stvari, nekaj između Jamahe SR400 i Triumfa Bonevilca, za skoro duplo manje love...

..jedino mi ime nije jasno  :misli:  .. motor ima 400 kubika....

http://www.france-equipement.de/catalogue/produit/136720

https://www.youtube.com/watch?v=f5HYh7Buqoc
 
meni bi takvo nesto bas odgovaralo,kod nas su bas preskupe registracije za motore preko 500 ccm,a i koliko vozim,tj.koliko mi vrijeme i novac dozvoljavaju...,to bi mi bilo sasvim ok! a i retro uvjek nosi neki posebni šmek!!  :D
 
Zna li tko kako i gdje kupiti ovaj motor.
Jako mi se svidja i rado bi ga kupio ali nemam pojma sta, gdje i kako kada nema zastupnika kod nas.
 
imas i polovnjaka po francuskim oglasima.
pa pogledaj i tu opciju.
 
Polovnog nebi, no rado bi novoga kupio.

Uistinu je problem samo sta neznam nista o proceduri unosa i registracije novog vozila sada kada smo u EU i kada nemam homologaciju odnosno predstavnika u HR.

Moze li netko pomoci?
 
Imaš ovdje super temu za Uvoz/Unos motora iz EU u Hrvatsku:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,225013.3625/topicseen.html

Sva pitanja su prežvakana i ako si uzmeš malo vremena za pročitati, sve bude ti jasno. Nemoraš čitati od početka, "upikni" tam negdje od 100-te stranice prema gore, ljudi pišu sve šta ti treba i iskustva koja su imali prilikom uvoza. A ako ti još uvijek nešto nije jasno, pitaj tamo.
 
Ima toga i u hrvata (10-tak komada) al' se zove "Thumper Classic 400"
Ista stvar k'o francuski "Mash Fivehundred", identično.
Motori će se rentati, a ako bude interesa možda bude i prodaje.
Do sada nije bilo pretjeranog interesa za klasične motore u našim krajevima pa ćemo vidjeti.
 
Za sve one koji žele znati više.
Thumper (Mash) je kineski "knockoff" Honde CB 400ss
To je jedan od omiljenih modela, uz Yamahu XS, za prerade u cafe racer i scrambler.
 
Nadam se da će biti netko tu da mi odgovori, jer vidim da je tema dosta dugo neaktivna.

naime polažem za A kategoriju i želja mi je početi jednostavno i sa nekim ovako vintage stilom, pa mi je za oko zapeo Mash. prije nego stigne na parking zanima me samo jedna stvar...šta je sa servisiranjem kod nas? postoji li netko, čak i da nije ovlašteni zastupnik da servisira motor i što je s nabavkom dijelova? ako netko ima bilo kakvu informaciju bila bih zahvalna.  :mrgreen:
 
bojanh said:
Ima toga i u hrvata (10-tak komada) al' se zove "Thumper Classic 400"
Ista stvar k'o francuski "Mash Fivehundred", identično.
Motori će se rentati, a ako bude interesa možda bude i prodaje.
Do sada nije bilo pretjeranog interesa za klasične motore u našim krajevima pa ćemo vidjeti.

Viđam takvog zelenog po kvartu i baš je zgodan,
a interesantno je da ni google nezna ništa o njima.
 
Je li netko u međuvremenu pazario ovog kineskog Francuza?

Jedan u njemačkoj nakon 2 godine i 16000 km.
https://www.youtube.com/watch?v=PkhEv-4MhTQ
 
Malešni su, mjeru za veličinu su odredili po kinezima.
Ja sam visok 185 i izgleda kao ponony bicikla.
Za nisku populaciju ok.
Kvaliteta i dizajn na nivou.


Poslano sa iPhoneX i crkvenog tornja...mit Tapatalk
 
Crash said:
Je li netko u međuvremenu pazario ovog kineskog Francuza?

Jedan u njemačkoj nakon 2 godine i 16000 km.
https://www.youtube.com/watch?v=PkhEv-4MhTQ


I, koji je dojam, ima li njemačkih govornika ovdje, što je rekao na kraju ?
Meni jedino što kvari dojam je kako rade satovi, naime na mojoj staroj hondi one kazaljke rade fluidnije a ovi tu rade nekako nervozno .
panatrax11 said:
Nadam se da će biti netko tu da mi odgovori, jer vidim da je tema dosta dugo neaktivna.

naime polažem za A kategoriju i želja mi je početi jednostavno i sa nekim ovako vintage stilom, pa mi je za oko zapeo Mash. prije nego stigne na parking zanima me samo jedna stvar...šta je sa servisiranjem kod nas? postoji li netko, čak i da nije ovlašteni zastupnik da servisira motor i što je s nabavkom dijelova? ako netko ima bilo kakvu informaciju bila bih zahvalna.  :mrgreen:

Kako je riječ o staroj tehnologiji, svaki moto serviser se može brinuti o ovom motociklu .