Mash motocikli

hondimir

Well-known member
Bilo je nešto po forumu o njima, ali neka postoji tema o njima za sve koje, kao i mene, zanimaju ove vrste motocikla koji imaju vintage dizajn i povoljnu cijenu . Imate li kakva iskustva već s nijma, postoji li na forumu vlasnik dotičnih ?
 
5 k za kineskog (Qingqi) CR ili Scramba od 400cc i 27 ks tebi nije puno... :misli: :shock:
 
Već neko vrijeme pratim taj Mash (imam fetiš na motore manje kubikaže :) ). Pratim ih više iz znatiželje i rekao bih da imam mixed feelings u vezi njih. Cijena od 36.000 kn za 400 ccm osnovni model ili 38.000 kn za 400 ccm Scrambler je tak-tak ako to usporediš (*) s  Kawasaki Z 300 i Honda CBF 300 koji koštaju 40.000-42.000 kn i imaju slične/bolje karakteristike i ipak su brand. Završna obrada na Mashu je isto tak-tak - nije loše, ali nije ni idealno. Ne znam...meni se sviđaju, ali sa zrnom soli.

Pričao sam s čovjekom iz Noveme, kaže da ih povremeno daju u najam (1 dan 50 EUR ako se dobro sjećam). Bilo bi fora uzeti ga na probu. I kaže da su jednog takvog probnog s nešto sitno km i garancijom prodali za 30.000 kn...to već zvuči bolje.

P.S. Imaju i ovo u ponudi za 68.000 kn... ja otkačio :) http://www.mash-motors.be/nl/family-side-400/

(*) usporedba se odnosi na cijenu i karakteristike motora, a ne na dizajn

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk

 
Motori od firme Mash i drugih uz kinesku investiciju uskrslih marki  su jako maleni.
Visok sam 182cm i na njima izgledam ka slonić na bicikli..
Lijepi jesu ali samo ako nisi velikih gabarita, dosta solidno urađeni.




Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
pamzor said:
5 k za kineskog (Qingqi) CR ili Scramba od 400cc i 27 ks tebi nije puno... :misli: :shock:

Pa za taj dizajn da, uzeo bih hondu kad bi napravili nešto retro i povoljnije, ovako mi ostaje samo CB 1100, recimo ovaj CBF 300 me ne privlači .
 
hondimir said:
Pa za taj dizajn da, uzeo bih hondu kad bi napravili nešto retro i povoljnije, ovako mi ostaje samo CB 1100, recimo ovaj CBF 300 me ne privlači .
Slažem se za CBF 300 i Z 300, dizajnom ciljaju mlađu publiku, ni mene ne privlače. Nova Honda Rebel CMX500 ima taj retro štih, ali tu je i cijena od 52.000 kn. Navodno ima i varijanta s 300 ccm samo je ne vidim na cjeniku kod nas. Sigurno neće biti puno ispod 50k.

Evo i dvije sličice - Rebel 500 i Mash 400
c58af9c980cd5ffa3f5ae1adb8e821cf.jpg
0f0a2fb3a9f293ee4e3b484da9886752.jpg
 
Da,Rebel 300 postoji (izgleda više-manje isto kao i 500,osim drugačije mašine s jednim cilindrom).Kako sam čuo,Rebel 300 je zamjena za stari Rebel 250,ali nisam ziher jel ih ima za kupit u Europi,na Youtubeu vidim da ih uglavnom ima na američkom tržištu.
Kaj se tiće usporedbe Rebela 500 i tog Masha,nisam ziher jel ih se baš može usporediti,Rebel je cruiser,a Mash mi više izgleda kao retro naked.
 
Pozdrav ekipa novi sam na forumu i vec vidim nesto di se mogu ukljucit u raspravu
od prije 6 miseci vlasnik sam Mash cafe racera 125 ccm , vozen po svim uvjetima osim 3 tjedna zbog prometne trenutna kilometraza je 6300km
jako sam zadovoljan njime ako ga tirate do max gasa trosi 3-3,2l/100km inace ispod 3 udoban za voznju (moja visina 186) max brzina mu je 120km/h (ovisi kako ga je ko razradia) dijelovi i servis jako povoljni,garancija 2 god neograniceno kilometara (za razliku od puno drugih proizvodaca)
Motor sam kupio nov i sa popustom me je ispao cca 18 tis kad za usporedbu pogledamo gileru ili neki drugi skuter od 50ccm koji kostaju 20tis Mash je jako povoljan
 
MiliPredsjednik said:
Pozdrav ekipa novi sam na forumu i vec vidim nesto di se mogu ukljucit u raspravu
od prije 6 miseci vlasnik sam Mash cafe racera 125 ccm , vozen po svim uvjetima osim 3 tjedna zbog prometne trenutna kilometraza je 6300km
jako sam zadovoljan njime ako ga tirate do max gasa trosi 3-3,2l/100km inace ispod 3 udoban za voznju (moja visina 186) max brzina mu je 120km/h (ovisi kako ga je ko razradia) dijelovi i servis jako povoljni,garancija 2 god neograniceno kilometara (za razliku od puno drugih proizvodaca)
Motor sam kupio nov i sa popustom me je ispao cca 18 tis kad za usporedbu pogledamo gileru ili neki drugi skuter od 50ccm koji kostaju 20tis Mash je jako povoljan

Wow, odlično !
 
hondimir said:
?! prosvijetli ?

Znam da je motor kineski, ali oni se očito trude da ga prikažu drugačije (zato i brendiranje od strane Francuza), gdje oni "poboljšavaju" kineske motore i skutere što onda i rezultira većom cijenom.
Mogu shvatiti da kad serviser raskopava motor, da su na svim dijelovima kineski natpisi, ali da na očitom mjestu (gornja strana auspuha) piše kineski proizvođač, onda se prosječni kupac osjeća malo glupo da mora platiti cca. 30% veću cijenu zbog brenda, a u principu dobiva opet kinesko "govno". Stvar je u detaljima.
Jel shvaćaš što ti želim reći?

Isto kao što sam danas u Piaggio išao gledati novi skuter (Zip) i sviđa mi se, ali sam vidio malu naljepnicu sa kineskim znakovima (ne znam što je to, pretpostavljam da je nešto za kontolu kvalitete). Sad ne znam da li se cijeli skuter proizvodi u Kini ili samo taj dio, ali nije toliko ni bitno. To me je malo odbilo od njega, iako znam da se velika većina toga proizvodi u Kini i da to ne znači da nije kvalitetno (moja prednja Pirreli guma je made in China i nikakve razlike od njemačke, možda je čak i mrvu kvalitetnija). Još uvijek mi je ta proizvodnja u Kini malo odbojna i dok još mogu birat uzimat ću radije europske proizvode za veću cijenu.
 
@fawlty, drugačije gledam na to, naravno imao sam slićno mišljenje kao ti, ali kad vidim na tv-u danas neke priloge i slike kako danas Kina izgleda, a pogledaj ovaj zadnji kineski Autoshow, pa sad zamisli Hrvatsku, pa vidi opet Kinu, pa se vrati opet na Hrvatsku, pa opet pogledaj Kinu..........

Danas najnapredniji techno proizvodi se tamo proizvode, a ljudi misle da su iz USA ili Njemačke, toliko o današnjoj kvaliteti proizvoda . Da Hrvatska nije na Balkanu, tj. Europi, svijet bi teško znao da uopće postojimo, primjer Messija, Ronalda, Ibre itd., njih više prepoznaju po Barci i ostalim njihovim klubovima .

Malo sam se udaljio od teme, naravno, kad bi se Mash proizvodio u Europi, onda bi bila vjerojatno skuplja od japanaca, e onda bi već bilo teško ih prodavati, ili bi bili u domeni Ducati-ja, po svemu . :mrgreen:
 
jbte,vlakovi im jure 450km, a nasi debili gude o pruzi Koprivnica -Krizevci vec 10 godina i kak bu vlak jurio 140km :LOL: :LOL:
 
Da podignem temu..

Prvo, kad raspravu o "kinezima" vode pripadnici nacije kojoj Kinezi grade mostove i svaki od njih ovog trena u ruci drži smartphone (pa bio to i "američki" iPhone) ili laptop proizveden u Kini, u najmanju ruku je - neukusno.

Drugo, odavno hrpa "brandova" proizvodi skutere i motocikle u Kini, pa i ranije spomenuti Piaggio, koji sve do 125 ccm proizvodi tamo, a ostalo od dijelova proizvedenih tamo sklapa u Italiji i Španjolskoj.

E sad, da se vratim na temu; Mash su "sklopili" nešto izuzetno zanimljivo,  ako bude i cijenom prihvatljivo, bilježim se..

http://www.mash-motors.fr/en/motos-650-cc/46487-mash-x-ride-classic-650-.html


 
Moja jedina zamjerka mash-u su njihove dimenzije.
Pašu za ljude do 170cm.
Svaki veći na njemu izgleda ka slon na ponici..


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Ovaj X-ride izgleda na slikama skroz zanimljivo.
Osim onih gdje je vozač na njima, onda izgleda jako loše.  :mrgreen: