Mineralna ulja...koja?

gloginjaR

New member
Evo motor mi je na promijeni dihtunga!!
jer mi je "proslinia na "sve strane"  :x  :(
a počea je slinit kad sam ulia sintetiku u njega!!! tj:nisam znao koje je bilo u njemu, pa sam dolio sintetiku i kasnije je (kako sam čuo od nekih Majstora) da je to razlog što su brtve popustile  :(


Sad bi fino krenia sa Mineralnim uljem! No nemam pojma koje uopće mineralno ima na tržištu u nas?  :misli:
dosad sam liva(tj:doliva Silkolene Comp 4 20w50 polu sintetiku) ..

Imate li kakve savijete koje mineralno  :misli: 

ps:proba bi mineralno....pa kasnije uvijek mogu preć na polu-sitetiku!?  :misli:  :wink:


ili na kraju krajeva.....da nastavim livat ovo Silkolene Comp 4 20w50_polu sintetiku  :misli:
:?
 
gloginjaR said:
a počea je slinit kad sam ulia sintetiku u njega!!! tj:nisam znao koje je bilo u njemu, pa sam dolio sintetiku i kasnije je (kako sam čuo od nekih Majstora) da je to razlog što su brtve popustile 


prvi put cujem..?!
 
Čisto sumnjam da je zbog sintetike ulje procurilo :misli:,ako je to prvi put čujem
 
gloginjaR said:
Evo motor mi je na promijeni dihtunga!!
jer mi je "proslinia na "sve strane"  :x  :(
a počea je slinit kad sam ulia sintetiku u njega!!! tj:nisam znao koje je bilo u njemu, pa sam dolio sintetiku i kasnije je (kako sam čuo od nekih Majstora) da je to razlog što su brtve popustile  :(

Fakat imaš dobre majstore .
 
meni je to na autu bilo naime pri ful sintetici mi je probilo malo na brtve i kada sam ulio polusintetiku onda mi se vec pri drugoj izmjeni ulja smanjilo ali nije nestalo(prije fullsintetike je sve bilo ok)
Naime ovlašteni serviser mi je rekao da je to zbog toga što je sintetika kao rijeđa te lakše probije a kada probije da je problem zacepiti tj moguce je samo smanjiti
Nakon 100 000km da svima stavljau polusintetiku baš radi toga problema te da od tada nemaju više tolikih probleme sa brtvama
 
Također od prodavača dobio savjet da izbjegavam sinetiku zbog stare mašine, odnosno starih dihunga.
 
Nije to tako rijedak slučaj i meni se desilo samo nakon uljevanja sintetičkog aditiva.
Stvar je da sintetika ispere naslage koje pomažu u brtvljenju kod starih motora, pa probije...
Ako mjenjaš sve brtve probaj sa nekom polusintetikom, inače mineralno Castrol GP ili neko drugo, sve je isto...
 
prvi put čujem za ovo,al još jedno vrijedno iskustvo........
 
zeto said:
prvi put čujem za ovo,al još jedno vrijedno iskustvo........
Nebrini -u slavoniji sintetika ne probija brtve ni semeringe. Nemogu vjerovat u šta su sve ljudi u stanju vjerovat !! Kad Vam "majstor" odvali takvu glupost odmah mu iz zaleta odvalite šamarčinu jer Vas ili smatra totalnim glupanom ili Vas pravi budalom!!!
 
zvonko situm said:
Nebrini -u slavoniji sintetika ne probija brtve ni semeringe. Nemogu vjerovat u šta su sve ljudi u stanju vjerovat !! Kad Vam "majstor" odvali takvu glupost odmah mu iz zaleta odvalite šamarčinu jer Vas ili smatra totalnim glupanom ili Vas pravi budalom!!!

Pa gdje vam je logika,nije brtva sito da rijede pusta,a gusce ne pusta!!  :shock:
Ili brtvi,ili ne!!  :misli:
 
  :neznam: :neznam:

navodno sintetika spere "film" (ili sloj) koji je na stijenkama ....i ako je ka u mene starija mašina!! koja nije nikad otvarana (sa starijim dihtunzima)...vrlo lako je moguće  :misli:  :?

Budem proba sa mineralnim...pa ako sve bude OK  :misli: nebude trošia ulje, radia "uredno"...a na polu-sinte.... uvijek mogu preć!  :misli:

znači od Minerala ima:Castrol GP, mobil, ...

(y)

 
ja samo znam,da se sintetika upotrebljava kod opterečenijih motora,koji rade u vrlo teškim uvijetima,gdje su opterečenja velika,pa recimo na letećem ležaju stvori jači uljni film od mineralnog ulja,i tako bolje podmazuje,kao da se mineralno ulje istjera od opterečenja iz ležaja,a sintetika ne.....mislim da je to pisalo u motopulsu......ako se dobro sječam

i moraš paziti još,ako se mjenjač podmazuje istim uljem kao i mašina,da sintetika neodgovara za lamele,da počnu proklizavati.......pa ako netko nešto više zna o ovome,neka uputi čovjeka......
 
Wind Fucker said:
taman san tija rec da je to zbog toga sta je sintetika rijeđa.....

Netočno - u uvijetima zagrijanog motora minerala je rijeđa od
sinta !
 
Zašto ovi koji tvrde da je to nemoguće ne daju objašnjenje zašto se to dešava baš nakon uljevanja sintetike, ovo je 4. slučaj za koji čujem?
Naravno da nije riječ o manjim česticama, ali vjerujem da je o detergentima koji speru mulj sa brtvi... i da brtve jesu kao sito, nisu apsolutno nepropusne.
 
Ibiza said:
Naravno da nije riječ o manjim česticama, ali vjerujem da je o detergentima koji speru mulj sa brtvi... i da brtve jesu kao sito, nisu apsolutno nepropusne.

Upravo zbog detergenata, no motori koji su dobro zabrtvljeni neće
puštati bez obzira na vrstu ulja. Moguće je samo kod dotrajalih brtvi i
starih motora. No i to slinjenje kod brtvi opet nije razlog korištenja
minerale - to je premal dobitak u odnosu na gubitak, jer su mineralna
ulja znatno lošijih svojstava os polu/sinta. I još treba dodati da su
mnogi motocikli davno predstavljeni i da su manuali davno pisani, kada
je ponuda kvalitetnih ulja kao danas bila praktički zanemariva.
 
Taman mi je prijatelj kraj komp. citao i kaže da se to i njemu dogodilo
Kaže da je uljevao sintetiku i da mu je cijeli motor bio od ulja i da se taman pripremao za veliki servis kojeg je odgadao zbog para
Prao je mašinu par puta i da je puštalo na par mjesta
Kada je otišao u prijatelja mešte rekao mu je da proba staviti polusintetiku, više nije bilo približno masan i šporak vec samo malo patine oko brtvi i tako vec 2 god

Ja sam jednom procitao da brtve drže samo 70-80% svoje površine te da kako stare tj kilometri prolaze i taj se postotak smanjuje

Moguce je da je i kontra u pravu ali onda nemam logicno objašnjenje za moj i prijateljev slucaj
 
jesi to pitao u pekari ili gdje ??

pa da sintetika nevalja nebi je niko sipao  :misli:

nista mjenjam sinteticno i ubacujem DUKAT-ovo ulje ...
 
Ja vozim z900 1975 godiste na Valvoline full syn.,suva je ka barut,evo ima skoro 6000 km od generalne!
 
:paper: :no:  :povraca:
M900 :shock: