Miniquad nece pa nece....

wand

Member
Uzeo kum malom mini quad, mislim da je 35ccm neki kinez (polovan) nasuli smo gorivo sve iscuri (crijeva ispucala)...promjenimo sva crijeva, ne curi ali ne curi ni u karb (prazan loncic), rastavimo pipu goriva, produvamo kanalice, rastavimo karb, ocistimo plovak, diznu i kanalic kroz koji dolazi gorivo u karb, probamo i ide gorivo  (y) ali nece da pali  :palacdolje: Probali 4 svjecice (od motorke toplotna 6 i 7 i nijedna nije nova) kad prislonimo na masu svaka ima iskru ali nece da upali, onda smo ubacili malo mjesavine u cilindar, probali opet i nece...
Mislimo zima je pa ugrijali cilindar i karb fenom na radnu temp :) ali opet nece, znaci gorivo dobija (a i ubacivali smo u cilindar), iskre ima (bar dok je svjecica vani), kompresije ima (odokativnom metodom "prst")  :)  i sta sad da mu radimo, dao je 2-3 dima i to dok nismo uspricali gorivo u cilindar, ajd reko prebogata smjesa, pa izduvali to i probali sa suhom svjecicom ali nece pa nece... I sada pitanje: jel dovoljan cekic od 12kg da smrvim to malo govno il treba veci?
:mrgreen:
Ako se nekom dalo citati ovu ispovijed molio bi za pomoc, sta da probamo jos osim nove svjecice?
Usput smo izgulili spagu od paljenja  :) e sad dal je moguce na njemu štelovati paljenje? gledajuc spagu vidim ima bobinu (i pretpostavljam pickup)sa vanjske strane magneta gdje je ventilator, dal je moguce da je neki majstor prije nas tu sta pomjerio ako je skidao ventilator tj magnet?? Il ima kajlu i nemoze se fulat paljenje?
Jedino mi to jos pada na pamet, da nije paljenje kad treba jer gorivo+kompresija+iskra mora bar malo upalit pa da onda fino stelujemo karb i fals zrak i iglice i itd...
HVALA svima koji daju neku ideju!
 
Pozdrav,ovak vidim da si rastavljo karb. ak ti daje iskru a neda se upalit to znači bobina nije na dnu karba imaš mali šerafić na onoj čašici i to odtegni i ak ti iz toga iscuri gorivi dobro jel se možda napunio zrakom pa neće upalit ako ti gorivo ne curi van moraš opet rastavit karb i štelat limić jer ti ne dolazi benzina u karb il ti je pipa za gorivo zaštopana il filter goriva probaj to pa javi (y)
 
Riknula elektronika, čekič od 12kg...  (y)
 
Gle,nemre mu riknut elektronika jer je to mini wuad isto kao na mini bike ima 2 žice za gašanje i 1 kaj ide iz bobine a daje mu iskru i da se ugasit il su mu možda spojene crvena i crna za gašanje pa su sjelo vrijeme spojene pa se neda upalit kužiš?
 
ako svjećica baca iskru, onda je elektronika bobina OK ... ;)

zazor između bobine i magneta je 0,5 - 0,7 mm (trebao bi biti)

ne možeš sjebati paljenje jer ima kajlicu .... ;) (osim ako ju netko nije maknuo, pa stegnuo "na živo" ...  :misli:

inače, kad cvajo neće upaliti (pogotovo ovakav jednostavan) onda sumnja pada na semeringe radilice.. ;)

Ili su ti otišli lamel ventili ...


ajde probaj još jednu sitnicu .... skini filter zraka i čok daj prstom ..... pa vidi jel uopće vuče gorivo ... ;)

Inače 99% pocket drivera nezna kad je pod čokom, a kad nije, pa se iz*ebu ko mali mede...  :LOL: :LOL:
 
kordy_97 said:
Gle,nemre mu riknut elektronika jer je to mini wuad isto kao na mini bike ima 2 žice za gašanje i 1 kaj ide iz bobine a daje mu iskru i da se ugasit il su mu možda spojene crvena i crna za gašanje pa su sjelo vrijeme spojene pa se neda upalit kužiš?

A kaj mu daje for i nah ??
 
kordy_97 said:
Pozdrav,ovak vidim da si rastavljo karb. ak ti daje iskru a neda se upalit to znači bobina nije na dnu karba imaš mali šerafić na onoj čašici i to odtegni i ak ti iz toga iscuri gorivi dobro jel se možda napunio zrakom pa neće upalit ako ti gorivo ne curi van moraš opet rastavit karb i štelat limić jer ti ne dolazi benzina u karb il ti je pipa za gorivo zaštopana il filter goriva probaj to pa javi (y)

Ima goriva u casici....
 
kordy_97 said:
Ne kužim kaj ti je pukla ona špaga za paljenje il kaj? :misli:

pa da, od silnog potezanja smo sje.... spagu  :wink:
 
strasilo said:
ako svjećica baca iskru, onda je elektronika bobina OK ... ;)
zazor između bobine i magneta je 0,5 - 0,7 mm (trebao bi biti)
ne možeš sjebati paljenje jer ima kajlicu .... ;) (osim ako ju netko nije maknuo, pa stegnuo "na živo" ...  :misli:
inače, kad cvajo neće upaliti (pogotovo ovakav jednostavan) onda sumnja pada na semeringe radilice.. ;)
Ili su ti otišli lamel ventili ...
ajde probaj još jednu sitnicu .... skini filter zraka i čok daj prstom ..... pa vidi jel uopće vuče gorivo ... ;)
Inače 99% pocket drivera nezna kad je pod čokom, a kad nije, pa se iz*ebu ko mali mede...  :LOL: :LOL:

hehe ma znam kad je pod cokom... vuce gorivo jer svjecica bude mokra, skinut cu magnet pa vidit dal ima kajlicu  :misli:
e semerinzi radilice vec imaju smisla, ali zar nebi i onda trebao upaliti kad mu naspem gorivo u cilindar  :misli:
lamel ventile nisam pregledao ali kad kurblamo ne vidi se da vraca smjesu nazad na karburator (kad skinemo filter)...
Ma ta 2-3 dima sto je kao "upalio" je skroz cudno zvucalo kao da paljenje nije dobro narihtano... Ajd nadam se da ce ipak bit da su sve svjecice koje smo probali neispravne  :mrgreen:
Koliko je zeznuto zamjenit semeringe radilice? Jel se daju iscupat bez rastavljanja blokova? Predpostavljam da je kvalitet urezanih navoja na toj super aluminijskoj leguri "neupitan" pa bi radje izbjegao skidanje cilindra  :D
 
z-1000mk said:
Riknula elektronika, čekič od 12kg...  (y)

:D čekić metoda uvijek kvalitetno odradi posao i djeluje terapeutski na "majstora"    :wink:
 
kordy_97 said:
Ak ima goriva u čašici onda nezz kaj je!valjda je ovo kaj je strašilo reko

eo ga upalio za vikend  (y)
Ubacili novu svjecicu i opet nece, pa sam prije nego skinem cilindar isao provjeriti usisne lamelice i tu nadjem kvar...
Zalijepile se za onu gumenu prirubnicu i nisu se mogle otvarati... Ma strasno nesto, kao da ih je neko super-bondom  :)
Onda smo ga upalili ali zima cini svoje, nikako nece fino da radi duze vrijeme pod punim gasom, dok mu nismo dignuli iglicu na najveci nivo tj spustili osigurac na najdonji zarez  :misli: sad je ok, samo maalo je bogata smjesa, ali dobro, kad otopli postelovat cemo  :wink:
Hvala svima na pomoci! pozdrav
 
wand said:
eo ga upalio za vikend  (y)
Ubacili novu svjecicu i opet nece, pa sam prije nego skinem cilindar isao provjeriti usisne lamelice i tu nadjem kvar...
Zalijepile se za onu gumenu prirubnicu i nisu se mogle otvarati... Ma strasno nesto, kao da ih je neko super-bondom  :)
Onda smo ga upalili ali zima cini svoje, nikako nece fino da radi duze vrijeme pod punim gasom, dok mu nismo dignuli iglicu na najveci nivo tj spustili osigurac na najdonji zarez  :misli: sad je ok, samo maalo je bogata smjesa, ali dobro, kad otopli postelovat cemo  :wink:
Hvala svima na pomoci! pozdrav

kad otopli, treba spustiti iglicu ... otprilike na sredinu ...  (y)
 
strasilo said:
kad otopli, treba spustiti iglicu ... otprilike na sredinu ...  (y)

Strasilo molim strucno misljenje  :)
Da ne otvaram novu temu i da nebude OT, posto sam vidio koliko je jednostavno to paljenje na minibajku sta mislis dal bi se takvo moglo
ubacit i na neki "veci" motor? Konkretno imam jedan MZ 150 koji mi stoji bez paljenja pa me zanima dal bi iskra bila dovoljno jaka i za njega?? Onako
na prstu mi djeluje slabasno ta iskra recimo u usporedbi sa magnetnim paljenjem Tomos-a, ali opet ko pita ne skita  :)
 
nisam pokušavao .... ali teoretski bi moglo ...  (y)
 
ajde da jos malo dosadjujem  :wink:
Gdje bi mogao kupit magnet i bobinu za minibajk ili miniquad ?? (y)
I koliko to kosta otprilike?
pozdrav
 
u BiH nemam pojam.... u Zaprešiću u Moto spektru ima uvijek ..  :mrgreen:
 
strasilo said:
u BiH nemam pojam.... u Zaprešiću u Moto spektru ima uvijek ..  :mrgreen:

Ok, hvala..
izguglat cu broj pa ako salju do zupanje nema frke  (y)