Mogućnost zapaljenja Desmosedicija ?

Peter Stingray

New member
        Nije da se rugam jer je i meni Ducati vrlo dragi i rado bi ga imao ali mislio sam da im se barem sa vrlo vrlo skupim top produktom poput desma neće nikada opoziv dogoditi,ali eto netko od inženjera je sfušao i sada se zato zovu natrag svi desmi proizvedeni 2008 radi zamjene stražnjeg oklopa jer postoji mogućnost zapaljenja istog radi ispuha.  :(

          http://www.motorradonline.de/de/news/vermischtes/rueckruf-ducati-desmosedici-rr/269601
 
a baš sam se pitao kako to funkcionira :mrgreen:
 
Peter Stingray said:
         Nije da se rugam jer je i meni Ducati vrlo dragi i rado bi ga imao ali mislio sam da im se barem sa vrlo vrlo skupim top produktom poput desma neće nikada opoziv dogoditi,ali eto netko od inženjera je sfušao i sada se zato zovu natrag svi desmi proizvedeni 2008 radi zamjene stražnjeg oklopa jer postoji mogućnost zapaljenja istog radi ispuha.   :(

          http://www.motorradonline.de/de/news/vermischtes/rueckruf-ducati-desmosedici-rr/269601
Znam,ali to je neminovno bez obzira koliko vozilo košta.
Događa se svima čak i "autima koji se nikada ne kvare"
Citat:po drugi put u manje od dvije godine američki ogranak Toyote zbog greške na prednjoj suspenziji opozvao je 553.000 svojih Tundra pickup i Sequoia SUV vozila, modeli 2004-2007. proizvodne godine, da se jave u svoje servisne odjele. Kako tvrde u kompaniji, postoji vjerojatnost da u ekstremnim vremenskim uvjetima dođe do povećanja nestabilnosti vozila kao i do problema prilikom kočenja.

Problem je primijećen nakon što se nekoliko vlasnika Tundre i Sequoie požalilo kako su zbog tog problema izgubili kontrolu nad vozilom, odnosno da su se neki dijelovi suspenzije odvojili pa čak i došli u kontakt s kotačima.
U svibnju 2005. godine Toyota je opozvala više od 750.000 modela Tacoma, 4Runner, Tundra i Sequoia (modeli proizvedeni 2001-2004. godine) zbog sličnih problema.
U kompaniji priznaju kako do ovog problema dolazi najvjerojatnije zbog oštećenja prilikom ugradnje. No, napomenuli su kako će svi vlasnicima besplatno zamijeniti lijevu i desnu prednju suspenziju.

Bmw (motocikli) je između ostalog sam priznao da ne može pratiti kontrolu kvalitete zbog nepredvidivog porasta potražnje,čini mi se model gs 1200.

Možda je ipak bitnije da tvornica prizna grešku i opozove vozila te da riješi problem na najbolji i najkraći mogući način.
 
D16 je s jedne strane vrhunac proizvodnje serijskog motocikla a s druge nedovršeni škart. I dalje mislim da nije moguće proizvesti trkaći motor za svakodnevnu upotrebu jer su onda ovakve stvari neminovne.
 
Ali nije bila u tom rangu, samo hrpetina nekoliko nabacanih ekskluzivnih komponenti... 8)
 
bmw m 5 said:
Honda NR nije imala tih problema..... 8)
Za nr kao model neznam da li se desilo-bilo je davno, ali činjenica je da se svim markama dešava.
Netko tko da zadnji euro za hondu vtx 1800 isto smatra da se ništa nesmije desiti jer je to honda (pojam kvalitete) ali se desi.
http://www.trasporti.gov.it/page/NuovoSito/site.php?p=albric
 
Ne treba zaboraviti da je NR-a u Europi prodano par komada, nije bilo interneta i protoka informacija, da baš ne velim da je mogla pasti i atomska bomba da se to sazna. Danas se nekome sjebe navoj u Bangladešu i cijeli svijet to zna u 17 sekundi. Jedini na ovim prostorima NR ima Srdoč, motor se nikad nije vozio a i on sam bi si prije odgrizo jaje nego priznao da nešto nije valjalo. Jer, to je ipak Honda... 8)
 
mate said:
Ne treba zaboraviti da je NR-a u Europi prodano par komada, nije bilo interneta i protoka informacija, da baš ne velim da je mogla pasti i atomska bomba da se to sazna. Danas se nekome sjebe navoj u Bangladešu i cijeli svijet to zna u 17 sekundi. Jedini na ovim prostorima NR ima Srdoč, motor se nikad nije vozio a i on sam bi si prije odgrizo jaje nego priznao da nešto nije valjalo. Jer, to je ipak Honda... 8)
Potpisujem
 
Greške se događaju,i to nije sramota.Sramota bi bila kad bi Ducati to prešutio i ne popravio na svoj trošak!
 
to je normalno :mrgreen: odgovor svih servisera na bilo kakvo pitanje hihi :mrgreen:

ne vidim problema, priznali grešku i riješit će problem o svom trošku a ono nije da se nekom u vožnji zapalio
a ima i takvih slučajeva kod exkluzivnih marki auta, nedavno sam na YT naletio na snimku sxv-a u plamenu
 
bitno je sad da se to zna i da se preventira daljnji problemi vezani za to..
 
nema nikakve mogućnosti zapaljenja... opoziv se odnosi na mogućnost deformacije karbonske oplate repa motocikla (što je problem kozmetičke, a ne funkcionalne prirode)... ne radi se na svim modelima, a na onima kojima je intervencija potrebna obavlja se mala korekcija oplate... :wink:
 
velika je mogucnos zapaljenja svakog dukca....naime kad kupis motor pa te jebe svako malo ti ga fino polijes benzinom i zapalis :mrgreen:
 
gastajbarter said:
velika je mogucnos zapaljenja svakog dukca....naime kad kupis motor pa te jebe svako malo ti ga fino polijes benzinom i zapalis :mrgreen:

Mora da je to (y)