Peter Stingray said:
Nije da se rugam jer je i meni Ducati vrlo dragi i rado bi ga imao ali mislio sam da im se barem sa vrlo vrlo skupim top produktom poput desma neće nikada opoziv dogoditi,ali eto netko od inženjera je sfušao i sada se zato zovu natrag svi desmi proizvedeni 2008 radi zamjene stražnjeg oklopa jer postoji mogućnost zapaljenja istog radi ispuha.
http://www.motorradonline.de/de/news/vermischtes/rueckruf-ducati-desmosedici-rr/269601
Znam,ali to je neminovno bez obzira koliko vozilo košta.
Događa se svima čak i "autima koji se nikada ne kvare"
Citat
o drugi put u manje od dvije godine američki ogranak Toyote zbog greške na prednjoj suspenziji opozvao je 553.000 svojih Tundra pickup i Sequoia SUV vozila, modeli 2004-2007. proizvodne godine, da se jave u svoje servisne odjele. Kako tvrde u kompaniji, postoji vjerojatnost da u ekstremnim vremenskim uvjetima dođe do povećanja nestabilnosti vozila kao i do problema prilikom kočenja.
Problem je primijećen nakon što se nekoliko vlasnika Tundre i Sequoie požalilo kako su zbog tog problema izgubili kontrolu nad vozilom, odnosno da su se neki dijelovi suspenzije odvojili pa čak i došli u kontakt s kotačima.
U svibnju 2005. godine Toyota je opozvala više od 750.000 modela Tacoma, 4Runner, Tundra i Sequoia (modeli proizvedeni 2001-2004. godine) zbog sličnih problema.
U kompaniji priznaju kako do ovog problema dolazi najvjerojatnije zbog oštećenja prilikom ugradnje. No, napomenuli su kako će svi vlasnicima besplatno zamijeniti lijevu i desnu prednju suspenziju.
Bmw (motocikli) je između ostalog sam priznao da ne može pratiti kontrolu kvalitete zbog nepredvidivog porasta potražnje,čini mi se model gs 1200.
Možda je ipak bitnije da tvornica prizna grešku i opozove vozila te da riješi problem na najbolji i najkraći mogući način.