Molim pomoc !!

Udarnik

New member
Pozz raja !!

Ako neko na forumu ima iskustvo slicno mom i ako je voljan da podjeli ga samnom bio bi veoma zahvalan !!

O vako zelio bi sa,RR motora preci na neki drugi motor,da je udobniji od RR ugodniji za putovat u dvoje(ove ture putovanja su cetristo pesto kilometara ) da je motor brz okretan  ,iskustva nemam sa nekedima ili sa nekim putnim krstaricama iskreno nisu me nikad ni zanizanimali do zadnjih par mjeseci.
Motori dvije tri godine starosi dolaze ubzir .
Nebi zelio motor preko hiljadu kubika !

Hvala !



 
Udarnik said:
Pozz raja !!

Ako neko na forumu ima iskustvo slicno mom i ako je voljan da podjeli ga samnom bio bi veoma zahvalan !!

O vako zelio bi sa,RR motora preci na neki drugi motor,da je udobniji od RR ugodniji za putovat u dvoje(ove ture putovanja su cetristo pesto kilometara ) da je motor brz okretan  ,iskustva nemam sa nekedima ili sa nekim putnim krstaricama iskreno nisu me nikad ni zanizanimali do zadnjih par mjeseci.
Motori dvije tri godine starosi dolaze ubzir .
Nebi zelio motor preko hiljadu kubika !

Hvala !

brz, okretan, ugodan za voznju u dvoje i sve to sa manje od 1000ccm - po meni vrlo tesko. ali ja mozda i nisam toliko mjerodavan s obzirom da sam do prije mjesec dana vozio cb1300. a trenutno i sam trazim neki pogodan motor.
 
Meni prvo pada na pamet honda vfr 800...udoban,oretan,nije prevelik a potegne i do 250 sto nije malo
 
kronik said:
brz, okretan, ugodan za voznju u dvoje i sve to sa manje od 1000ccm - po meni vrlo tesko. ali ja mozda i nisam toliko mjerodavan s obzirom da sam do prije mjesec dana vozio cb1300. a trenutno i sam trazim neki pogodan motor.


Mozda se nisam dobro izrazio motor do hiljadu kubika znaci i hiljada dolazi u obzir !!!
Ja jos uvijek vozim RR..
 
Od novijih modela definitivno VFR, možda bi ti legao i CBR 1100XX, ali je više od 1000... Starijih je bilo koliko hoćeš koji su super išli a nisu bili naporni za putovanja u dvoje, npr CBR 1000 F, Yamaha thunderace... a možda bi ti legao neki naked sa poluoklopom da imaš zaštitu od vjetra i da ti je udoban za 2, npr CBF 1000, GSF 1000 i tome slično...
 
Yamahu Thunderace nebi bas preporucio za ture od 500 km u dvoje,je udoban naspram R-a ali naspram sport turera je koma..
 
CBF 1000 - Znam kolko je manja udobna, veća je još udobnija, jedino kaj je jebeno nać da je neko prodaje ! (y) (y)
 
To se i ja razmišljam, nekako se najviše dvoumim:
-vfr 800 ili vstrom 650 :misli:
 
bobo RR said:
Meni prvo pada na pamet honda vfr 800...udoban,oretan,nije prevelik a potegne i do 250 sto nije malo

sa svim tim zahtjevima... (y)
 
toecutter said:
To se i ja razmišljam, nekako se najviše dvoumim:
-vfr 800 ili vstrom 650 :misli:
ako lova nije problem... nemaš se što dvoumiti, VFR.
 
Ma lova nije problem, samo ta VFR je koja pruza ovo sto ja trazim ?

A moram da vas priupitam opet prijatelj mi hvali Kavca Z -1000,Horneta,ili kako on kaze novog horneta CB-1000-R sta vi mislite o ovom ?

Nadam se da nisam naporan !?
 
Maxi enduro ili sport touring?

Odlični za prevaljivanje puno km u danu, a okretni onoliko koliko si ti okretan  :wink:

Ako ne bi preko 1000 ccm nemoj ni manje od toga jer ako misliš putovati sa boljom polovicom i prtljagom moglo bi faliti snage.

I gledaj motore sa dobrom zaštitom od vjetra.
 
Slažem se sa odabirom VFR-a a možda bi i neki GSXF mogao proć.
A što se tiče Z linije evo nedavno sam vozio Z750S (poluoklop) jedno 100 km u komadu i mogu reć dvije mane koje mu nebi oprostio: grije koljena dosta(što vani toplije to više naravno) i vibrira na nekih 5-7k okretaja pogotovo na noge, a posebno mi je čudno što je zaštita od vjetra na nekih 120 km/h lošija od moje ninje devetke. Usto sic za suvozača je neudoban(i to sam isprobao).
Al ko zna na Z1000 možda ovih boljki nema ni u tragovima.
 
Udarnik said:
Ma lova nije problem, samo ta VFR je koja pruza ovo sto ja trazim ?

A moram da vas priupitam opet prijatelj mi hvali Kavca Z -1000,Horneta,ili kako on kaze novog horneta CB-1000-R sta vi mislite o ovom ?

Nadam se da nisam naporan !?
jati vozim z 1000 motor jako dobar zaštita od vjetra nikakva koljerna ne grije a ni z 750 ne grije koljena što ovaj piše nije istina ja sa svojim možem u danu bez problema napravit 1000 kilometara mene ne umara samo ti taj motor nije udoban za suvozača
 
Udarnik said:
Ma lova nije problem, samo ta VFR je koja pruza ovo sto ja trazim ?

A moram da vas priupitam opet prijatelj mi hvali Kavca Z -1000,Horneta,ili kako on kaze novog horneta CB-1000-R sta vi mislite o ovom ?

Nadam se da nisam naporan !?

z-1000, cb1000r su ti nakedi, bez oklopa.


tebi treba sPORT touring motor, npr:
Honda VFR800
Honda CBF1000
Suzuki GSF1250

ili maksi enduro:
Suzuki Vstrom 650/1000
Honda Varadero
Bmw 800/1200 GS
DUacti Multistrada 1000

ako imaš sredstava, BMW je uvijek dobar izbor za putovanja u dvoje
 
versys
ako ganjas ne trosi ako pazis ne trosi (al ni nejde)
rega i sve ostalo jeftinoca za odrzavanje 2,5 lit ulja za izmjenu sa filterom na 6000
filter zraka periv na 6000 svakih 24000 promjenis svjecice svakih 300-350 natocis goriva
i sto se tice guma eto ti diskusijeeeeeeeeeeee
ali ja i gurtna bez stajanja (dobro benzin piš-puš) sa svim koferima do splita
bez jebemti a ni cijena samog motora nije za ispizdit
 
strom i miran si gdje god  (y)

strom650.jpg
 
dannyghost said:
z-1000, cb1000r su ti nakedi, bez oklopa.


tebi treba sPORT touring motor, npr:
Honda VFR800
Honda CBF1000
Suzuki GSF1250

ili maksi enduro:
Suzuki Vstrom 650/1000
Honda Varadero
Bmw 800/1200 GS
DUacti Multistrada 1000

ako imaš sredstava, BMW je uvijek dobar izbor za putovanja u dvoje

Ma meni treba prijedlog konkretno za motor taj i taj sve ove nabrojane motore tu, ja nemam priliku provozat da vidim koji mi lezi i koji ima zastitu od vjetra i koji je udoban skakvim performansama raspolaze kad je natovaren u dvoje itD, pitam ljude koji imaju iskustva sa tim motorima isprve ruke da predloze i kazu nesto pozitivno ili negativno za taj neki motor  tuner ili neki neked nebitno samo da sluzi svrsi..

A BMW svaka cast renomiranom proizvodjacu !!!