mono vilica vs klasicna

tomo21

Member
tražio sam i po forumu,al nigdje nista..zanima me koja je razlika između jednostruke zadnje vilice i obicne koje viđamo na većini motora...vidim da ovi exkluzivniji motori imaju tu mono vilicu npr Ducati,ali i neki japanski kao CB1000...ali opet japanski R-ovi,bmw 1000rr pa i moto gp motori imaju klasicnu dvostruku vilicu iza...sta je bolje,koje su razlike itd
 
Dosta ti je pogledat GP motore ,nema nijedan.Znači samo šminka.  :wink:
 
mislim da bi i japanci mogli u buducnosti prijeci na mono vilice,slicna stvar kao i kod amortizera,vecinom ovi noviji imaju mono amortizer iza dok su nekada bila dva,ili se varam?
 
(TT) said:
mislim da bi i japanci mogli u buducnosti prijeci na mono vilice,slicna stvar kao i kod amortizera,vecinom ovi noviji imaju mono amortizer iza dok su nekada bila dva,ili se varam?

mijesas proslost i buducnost..japanci su imali mono vilicu davnih dana,a neki imaju i sad...nit je exluziva nit je sta bolje..skuplje jest
 
Po fizičkim karakteristikama a ponajviše po pitanju uzdužnog izvijanja prilikom promjene pravca i nagiba mono vilica je lošije rješenje.
Većina visokoserijskih motora koristi obostrane vilice jer su jeftinije i jednostavnije za izraditi a i opća fizička svojstva su im bolja!
Naravno da vi možete napraviti teoretski mono vilicu koja je bolja od obostrane ali je pitanje koliko će koštati i što sve treba učiniti da bi bila bolja.
Nama običnim smrtnicima razlika može biti samo u izgledu jer utjecaj pri običnoj vožnji može osjetiti malo tko.
Meni osobno više odgovara mono vilica za oko ali i motor u kopletu treba figurirati uz tu vilicu.

Ovdje se može mudrovati do konca svijeta kao i na temu jesu li bolje plavuše ili crnke.......
 
Ne može nikada biti bolja od klasične,ako neko zna da može volio bih da mi obrazloži tu teoriju.
 
Šminkeraj,i ne volim ju.

Općeinto ne volim  asimetrične stvari,koliko zbog fizike toliko zbog izgleda.
 
mono vilica je ekskluziva....mislim da je to plod francuskih inzinjera...."elf france"...neznam sad na kojem modelu je bila prvi put montirana..ali je bila zastupljena i na talijanskim 125 icama...(aprilia futura af1)...kompliciranija je za izradu...te ima dosta vise pratecih elemenata (glavcina...ekscentar....izvedba kocionih klijesta....itd)...uglavnom lijepo je za vidjeti....ali je uzas kad treba lanac stegnuti....a motor malo stariji....pa sve zapeklo....Sjecam se gilerinog projekta....Gilera CX 125...sa takvim vilicama naprijed i iza.. :?
 
moja travanjka af1 1990. je imala mono vilicu, zatezanje lanca je bilo komično, dvije kraće poluge unutra i jedna duga između njih i deri miška :LOL:
 
MOONSHIELD said:
moja travanjka af1 1990. je imala mono vilicu, zatezanje lanca je bilo komično, dvije kraće poluge unutra i jedna duga između njih i deri miška :LOL:
ti se ne racunas  :mrgreen: tebi je svaki pokusaj rada oko motora komican  :jesus:
 
ma dobro i to kaj veliš, nisam aurellie, ali nisam ni daleko kaj se improvizacija i kemija tiče, nemam tolko vremena i volje, jer da imam gdje bi mi bio kraj :LOL:
 
MOONSHIELD said:
ma dobro i to kaj veliš, nisam aurellie, ali nisam ni daleko kaj se improvizacija i kemija tiče, nemam tolko vremena i volje, jer sam imam gdje bi mi bio kraj :LOL:
vjerojatno na hitnoj  :LOL:  :mrgreen:
 
a osigurač matice u osovini je bila čačkalica :mrgreen:
inače nemam nikakvo mišljenje o monovilici i običnoj tak mi je svejedno
možda lepše izgleda monovilica, ali sumnjam da buš polovio kojeg pičoka zato jer imaš ili nemaš monovilicu :LOL:
 
Vez said:
Po fizičkim karakteristikama a ponajviše po pitanju uzdužnog izvijanja prilikom promjene pravca i nagiba mono vilica je lošije rješenje.
Većina visokoserijskih motora koristi obostrane vilice jer su jeftinije i jednostavnije za izraditi a i opća fizička svojstva su im bolja!
Naravno da vi možete napraviti teoretski mono vilicu koja je bolja od obostrane ali je pitanje koliko će koštati i što sve treba učiniti da bi bila bolja.
Nama običnim smrtnicima razlika može biti samo u izgledu jer utjecaj pri običnoj vožnji može osjetiti malo tko.
Meni osobno više odgovara mono vilica za oko ali i motor u kopletu treba figurirati uz tu vilicu.

Ovdje se može mudrovati do konca svijeta kao i na temu jesu li bolje plavuše ili crnke.......

Dodao bi samo, i koliko će biti teška... i uvijek će se klasična vilica za isto love biti bolja (tehnički) estetika je sasvim druga priča...

Za 10(11)98 postoji aftermarket mono vilica, koja se manje savija i poboljšava vozna svojstva, i košta...
 
bmw m 5 said:
....mislim da je to plod francuskih inzinjera...."elf france"...

    ...točno. Ko želi znati više nek sam pogleda http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Custom%20Bikes/elf_motorcycles.htm