Monsteri Hrvatske

Susjedi su mi skoro dva mjeseca imali mira, neki vjerojatno mislili da nemam vise motor...kad ono pred par minuta prvi put upalio Ducati i to u garazi sa limenim krovom 😆


Btw. nije satralo ventile, dobro sam ga stavio u fazu prilikom zamjene remenja 😆
 
  • Haha
Reactions: Octane
Susjedi su mi skoro dva mjeseca imali mira, neki vjerojatno mislili da nemam vise motor...kad ono pred par minuta prvi put upalio Ducati i to u garazi sa limenim krovom 😆


Btw. nije satralo ventile, dobro sam ga stavio u fazu prilikom zamjene remenja 😆

Triumph je već drugu godinu u mene, i uglavnom ide slična konverzacija:

"Koji je to motor?"
Trijunf
"Aha, uličarka ko Ducati, samo ti se ovaj nešto slabo čuje..." :(
 
  • Haha
Reactions: WraGG and ODST
Evo ako ce nekom pomoc za remenje/fazu...

1 zadnji kraj motora na stender

2 stavit u 5u brzinu

3 skinut poklopce, popustit dva natezaca i skinut stare remen

4 znaci u 5oj je brzini da se lakse vrti zadnji kotac rukom, na remenicama bregastih i radilice je oznaka kao mali krug i na kucistu crtice, vrtite kotac da se sve poklopi (gornji cilindra je oznaka ljevo, na remenici radilice dole, dojnji/vodoravni cilindar oznaka gore)

5 vide natezaca stiskanje na 25nm, a napetost remena, to vidite sami pa procjenite, ja stavio da mi recimo imbus 5 stane između remena i natezaca...jedna slikica gdje su te oznake...

Samo napominjem da ja nisam svemoguci Ducati majstor Tonci, pa prvi put radim na Ducatiju
 

Attachments

  • Polish_20230728_223945965.jpg
    Polish_20230728_223945965.jpg
    1.6 MB · Views: 0
Rekao bi nista kompliciranije nego promjena distribucije na autu,cak mozda i malo lakse zbog lakseg pristupa...princip je isti vrtis da se oznake poklope,blokiras zamjenis naspanas....
 
Radio sam na autu, samo su ovdje dva remena, al definitivno je ovo na Ducatiju lakse, zbog pristupacnosti...opcenito cijeli motor je milina za radit 👍
 
Onda ce se sakrit Brembo felge, a to nije opcija...iako na Ducatiju sve dobro stoji, pa i ova vilica 😜