Monsteri Hrvatske

Moj je prestar da bi pokazao tu gresku 😆 al taj problem svako moze biti, kao i na svakom talijanu...struja...gotov aku ili ne puni kako treba, stator, regler...treba ispitati...dal tesko pali? Pada napon brzo? Koliko pokazuje kad radi?
 
citao sam sve ovo po guglu ali nisam siguran. bez najave je samo stao. u gradu sam ga upalio na guranje i stigao do doma i pocela zuta lampa svjetliti i pise batt error. ugasio ga, nakon minute pokusao upaliti i mrtav skroz....
po noci napunio bateriju preko tendera i sada upalio... vozim ga kod mehanicara da vidi da li puni bateriju dok je motor upaljen.
 
Jucer bio u HR Zagorju na kavi (kao i skoro svaki dan :D ), gazda "birtije" vozi Monstera 1200 cini mi se. Pricali malo, dosla tema na gume pa me pitao jel ja to vozim na Metzeleru (on vozi na Pirelli Diablo 4). I tak malo pricamo, dotakli se dimenzija guma, veli on 200 kod njega tvornicki. Kaj je fakat tako? Uopce ne djeluje kao 200, rekao bi odokativno isto ko i Metzeler M7RR 180 :oops: Znam da moze bit razlike u sirini, ali obicno je to kad je "jedan broj" u pitanju, ova 200 je stvarno izgledala ko 180
 
Mislim da je 190 original

Ja isao guglat jer mi bilo cudno, da, 190 ili 200, ovisi o godistu, izgleda da je bio model koji ima 200


1692702159016.png
 
  • Like
Reactions: ODST
Ne nego kupit tuono/rsv oni imaju već integriran voltmetar u displayu :mrgreen:

A sad moram i offat u temi: ima ga i moj Z900 :mrgreen: . Kaj je najbolje, brojke su cudne (barem ova za ler, a ler je na 1100rpm): 14.3-14,4V na leru, 14,7-14,8V u voznji. Provjerio kvalitetnim multimetrom i ispada 14,3 u leru i 14,6-14,7 na 4000-5000rpm.
 
znači bil si u templ baru bajkers olvejs velkam
(y)
a tamo sam skoro ko kod kuce, popim kavu tamo i onda na djir ako nema magle dalje od Stubaka ko zadnjih dana sto me vec pomalo frustrira :mrgreen:

Jbt, magla se u dijelovima Zagorja ne digne do 10h, mozda i dulje, a tada je vec meni prevruce za vracanje u ZG (ovih dana). Jucer odustao u 8h ic iz Marije Bistrice prema Zlataru jer sam bio mokar skoro kao da kisa pada od magle, vratio se nazad, otisao u Stubake na kavu i tada fotkao ovo. Od Marije Bistrice do Stubickih sunce skroz
 
kae moguće da si ti tam inventar da te i gugl strit ovjekovječil



a u kurac: daaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen: Mogu rec da je ovo od ove godine, jer nikad prije nisam parkao na tom mjestu (od kad su stavili ono govno za parkanje bicikala) :D :D :D Al fakat se ne sjecam da bi google car prosao tamo, a u pravilu sjedim gledajuci u tom smjeru - vjerojatno me uhvatilo cim sam dosao, jer tamo odma odem u WC po jedan mokri i jedan suhi papir da obrisem mushice na viziru kacige (kavu s hladnim mlijekom odavno ne narucujem jer me znaju) :D


EDIT: ipak sam sjedio za "mojim" stolom, skuzio po hiwiz dijelu mesh jakne sto znaci da je fotka ne starija od par mjeseci :mrgreen: Srecom, i kod mene doma su ove godine prosli pa vise nisam (za razliku od proslih par godina) vidljiv "u toplesu" u dvoristu jer sam tada prao auto usred ljeta i bilo vruce 🙈

1692705197272.png
 
Last edited:
Ne nego kupit tuono/rsv oni imaju već integriran voltmetar u displayu :mrgreen:
Ima al ne pokazuje tocno 😆 bar na mom nije pokazivalo tocno, pa uzeo posebno za mjerit...al evo vidim ni alfi na z900 nije tocno, mozda ga nije atestirao 🤔
 
  • Haha
Reactions: 3alfa3
A sad moram i offat u temi: ima ga i moj Z900 :mrgreen: . Kaj je najbolje, brojke su cudne (barem ova za ler, a ler je na 1100rpm): 14.3-14,4V na leru, 14,7-14,8V u voznji. Provjerio kvalitetnim multimetrom i ispada 14,3 u leru i 14,6-14,7 na 4000-5000rpm.
čudni su i moji, od kad sam montirao sper regler sam i ožičenje promjenio pa je dosta duži put do display-a (pad napona) pa pokazuje 13.1-13.3 a u stvarnosti je stalno 14.1. Ali bože moj bitno da pokazuje da puni :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: 3alfa3