Moram pitati . . .

MXC

New member
Nakon  desest godina dosta mi je više skutera i nekako sam se odlucio za motor, prvenstveno zato što mi je moj Bev 500, koliko god bio ok, ipak preslab, pogotovo u dvoje na otvorenoj cesti.
Kupujem novo a izbor je suzen na tri ; Yamaha FZ 8, Honda CBF 600 i BMW f 800 R. Osobno sam najblize Yamahi, kod Honde me muci ovih 600 cm3 na cca 105 ks a kod BMW-a dva cilindra i "malih 87 ks". Naravno da igra i cijena medjutim svi su tu negdje, bmw je oko 2 000 e skuplji. Ako netko moze reci stogod o ovome bio bih zahvalan, pogotovo o odnosu i razlici iste kubikaze i broja cilindara na ukupan dojam u voznji.  :naklon:
 
MXC said:
Nakon  desest godina dosta mi je više skutera i nekako sam se odlucio za motor, prvenstveno zato što mi je moj Bev 500, koliko god bio ok, ipak preslab, pogotovo u dvoje na otvorenoj cesti.
Kupujem novo a izbor je suzen na tri ; Yamaha FZ 8, Honda CBF 600 i BMW f 800 R. Osobno sam najblize Yamahi, kod Honde me muci ovih 600 cm3 na cca 105 ks a kod BMW-a dva cilindra i "malih 87 ks". Naravno da igra i cijena medjutim svi su tu negdje, bmw je oko 2 000 e skuplji. Ako netko moze reci stogod o ovome bio bih zahvalan, pogotovo o odnosu i razlici iste kubikaze i broja cilindara na ukupan dojam u voznji.  :naklon:

sve si sam rekao i zato nema odgovora.

uzimaj yamahu
 
na forumu imaš dosta tema o navedenim motorima(tražilica) pozz  (y)
 
Ma ima o svakom pojedinom motoru ali pitam iskusne sto bi ucinili izmedju ova tri . . .
 
MXC said:
Nakon  desest godina dosta mi je više skutera i nekako sam se odlucio za motor, prvenstveno zato što mi je moj Bev 500, koliko god bio ok, ipak preslab, pogotovo u dvoje na otvorenoj cesti.
Kupujem novo a izbor je suzen na tri ; Yamaha FZ 8, Honda CBF 600 i BMW f 800 R. Osobno sam najblize Yamahi, kod Honde me muci ovih 600 cm3 na cca 105 ks a kod BMW-a dva cilindra i "malih 87 ks". Naravno da igra i cijena medjutim svi su tu negdje, bmw je oko 2 000 e skuplji. Ako netko moze reci stogod o ovome bio bih zahvalan, pogotovo o odnosu i razlici iste kubikaze i broja cilindara na ukupan dojam u voznji.  :naklon:
Ispravak netočnog navoda, Honda CBF 600 ima 78 ks a Honda CBR 600 f i Hornet 600 imaju 105 Ks.  :mrgreen: Ovo drugo buš moral sam odlučit !! (y)
 
MXC said:
Nakon  desest godina dosta mi je više skutera i nekako sam se odlucio za motor, prvenstveno zato što mi je moj Bev 500, koliko god bio ok, ipak preslab, pogotovo u dvoje na otvorenoj cesti.
Kupujem novo a izbor je suzen na tri ; Yamaha FZ 8, Honda CBF 600 i BMW f 800 R. Osobno sam najblize Yamahi, kod Honde me muci ovih 600 cm3 na cca 105 ks a kod BMW-a dva cilindra i "malih 87 ks". Naravno da igra i cijena medjutim svi su tu negdje, bmw je oko 2 000 e skuplji. Ako netko moze reci stogod o ovome bio bih zahvalan, pogotovo o odnosu i razlici iste kubikaze i broja cilindara na ukupan dojam u voznji.  :naklon:

U mom odabiru je bila XJ6, CBF600, Mana 850 i BMW F800R. Nakon testnih vožnji odlučio sam za CBF1000F, prije sam vozio Tmaxa.  Na CBF600 imačeš više posla sa menjačem, ali če imat najbolju zaštitu od vijetra (ukoliko nisi gledao Yamahz FZ8 fazer). Onih malih 87KS BMW-ja odlično radi svoj posao, "navora" ima dosta tako da bez brige. U usporedbi sa FZ8, BMW razvija 86Nm kod 6000 okretaja a FZ8 82Nm kod 8000 okretaja, što znači da BMW bolje "vuče" iz niskih okretaja  (moje osobno iskustvo, ja ne volim visoke okretaje :oops:). Mislim da je bio u nemškom Motorradu usporedni test, ali se ne mogu sjetit u kojem broju  :misli: .
Ali imaš ovo: http://www.youtube.com/watch?v=Luroib8jW4Y
Najbolje da ideš na testnu vožnju i onda češ vidjet šta ti najviše odgovara.
 
Ako mislis putovat gledaj da motor nije naked Ako mislis putovat onda uzmi BMW
 
Ako se dosta voziš u dvoje, još i ako stvari trpate gore.....uzmi odmah nešto od 1000 ili više ccm! Tak i tak ćeš doći na to....na kraju  :wink: A da se naći i polovnih motora u super stanju s malo kilometara....tak da ne moraš uzimati novo. Ali ak lova nije problem... uzmi novo (y)
 
Nešta bliže 1000 ccm da ne fali snage, a sa dobrom zaštitom od vjetra.

Imaj na umu da je rega ista za 800 i za 999 ccm :!:
 
yeap, mislio sam na Horneta, on ima 105, sry.  1000 cm mi mozda i nije izbor jer imam dosta i gradske voznje a i radi potrošnje, ne znam kolika je razlika izmedju ovih nabrojanih i nekakvog "soma" u potrošnji. Iz ovoga sam do sada zakljucio da Honda otpada. Daklem FZ 8 ili Bmw. Planiram neke voznje do Firence i sl. udaljenosti.

U mom odabiru je bila XJ6, CBF600, Mana 850 i BMW F800R. Nakon testnih vožnji odlučio sam za CBF1000F, prije sam vozio Tmaxa.  Na CBF600 imačeš više posla sa menjačem, ali če imat najbolju zaštitu od vijetra (ukoliko nisi gledao Yamahz FZ8 fazer). Onih malih 87KS BMW-ja odlično radi svoj posao, "navora" ima dosta tako da bez brige. U usporedbi sa FZ8, BMW razvija 86Nm kod 6000 okretaja a FZ8 82Nm kod 8000 okretaja, što znači da BMW bolje "vuče" iz niskih okretaja  (moje osobno iskustvo, ja ne volim visoke okretaje ). Mislim da je bio u nemškom Motorradu usporedni test, ali se ne mogu sjetit u kojem broju  .

Ma, niti ja ne volim "nagaziti do daske" zato i pitam za razliku izmedju ovih sa 4 i 2 cilindra a trebalo bi uzeti u obzir i kvalitetu servisa za pojedine u Zg.
 
ja da biram između ta tri bi uzeo Yamahu  (y)

samo ko što je nego napisao ista ti je rega za tu FZ8 i za FZ1...   :wink:
 
MXC said:
yeap, mislio sam na Horneta, on ima 105, sry.  1000 cm mi mozda i nije izbor jer imam dosta i gradske voznje a i radi potrošnje, ne znam kolika je razlika izmedju ovih nabrojanih i nekakvog "soma" u potrošnji. Iz ovoga sam do sada zakljucio da Honda otpada. Daklem FZ 8 ili Bmw. Planiram neke voznje do Firence i sl. udaljenosti.

Ma, niti ja ne volim "nagaziti do daske" zato i pitam za razliku izmedju ovih sa 4 i 2 cilindra a trebalo bi uzeti u obzir i kvalitetu servisa za pojedine u Zg.

moje misljenje je da ides svakako na 1000 ili vise.. jer takvom motoru gradska voznja ne smeta, potrosnja je zanemarivo veca, pogotovo na manjim okretajima, dok na vecim trosi i 1000 a bogami i 600..

prednost je svakako kod duzih voznji, pretjecanja, voznje u dvoje.. jedina stvar koja te moze odbiti od 1000 je znatno skuplja registracija, to je po meni jedina stavka koja ide u prilog motorima od 600 ccm..  (y) (y)
 
fz6naked said:
moje misljenje je da ides svakako na 1000 ili vise.. jer takvom motoru gradska voznja ne smeta, potrosnja je zanemarivo veca, pogotovo na manjim okretajima, dok na vecim trosi i 1000 a bogami i 600..

prednost je svakako kod duzih voznji, pretjecanja, voznje u dvoje.. jedina stvar koja te moze odbiti od 1000 je znatno skuplja registracija, to je po meni jedina stavka koja ide u prilog motorima od 600 ccm..  (y) (y)


da al ovo što on gleda je 800ccm tako da mu je ista rega ko i za 1000ccm, odnosno 999ccm    (y)
 
 FZ 8,  definitivno :mrgreen:





- nisam probao BMW-a, ali opet  :misli: - jedino je možda za dvoje on bolji od 8ca   :neznam:


  :wink: uzmi bilo koji, uskoro će proljeće  (y)
 
hodna...samo radi registracije i osiguranja..
fz8 mi je puno ljepši ali šteta kaj nije 30ccm manje  :palacdolje:
 
a što ne bi Z750 uzima, te jeftiniji od navedenih, manja rega jer je 749ccm pa spada u nižu kategoriju, manji porez jer je 106KS, znači manje od 81kw... izgledom atraktivan u svakom pogledu...   u koliko prednosti sam samo nabrojao      :wink:             :mrgreen:
 
evo di češ ljepši motor... novi Z750R        :wink:                            :mrgreen: