Moto Morini

Shaft

New member
naletio na cesti neki dan na jedan Moto Morini Excalibur, i  jako me se dojmio; ima ko od kolega neposrednih iskustava sa Morinijima starijih godišta, posebno s modelom Excalibur 501?
 
Sve pet dok ne crkne  :mrgreen:!

Nema djelova! :palacdolje:

Znam za jedan koji vec duze stoji...
 
pitaj forumaša, kolko vidim on ga vozi.. :neznam:

http://www.motori.hr/forum/index.php?action=profile;u=5742
 
EXD9M said:
Sve pet dok ne crkne  :mrgreen:!

Nema djelova! :palacdolje:

Znam za jedan koji vec duze stoji...

kaj znaš o tom koji stoji? vlasnika? rado bi popričal...
 
Koliko se ja sječam dosti dobri motori  ali kao i svaki veteran malo treba poraditi da bude sve ok. A djelovi ko i za svakog taliana zna se kamo. Puno sreče  :mrgreen: (y)
 
Moto morini ti je nedavno bankrotirao.....tako da je upitna i logistika.....uglavnom uvijek je bilo problema sa dijelovima....moj savjet: mani se toga... :?
 
Moj poznanik koji prodaje polovne motocikle ima veoma loše mišljenje o tom excaliburu,naime prodaje ga već 4-5 godina. :mrgreen:
 
je, kužim kaj hoćete reć;
ali i ja sam za svog '78. Guzzija godinu dana tražil brembo kočionu čeljust, skroz standardnu, kakvu je tijekom 10 godina imalo milijun talijanskih motora, plus još neki, al kad trebaš, da se ubiješ nema.
ali i pitanje je KAK ga on prodaje, za koju lovu, svi znamo da neke stvari jednostavno nemaju neku razumnu cijenu... pa ih se može prodat samo za neku nerazumnu.

ali mene ionako sad više zanima KAKVI su oni zapravo.
ono kaj sam našel po netu sami su izrazi divljenja, za motor, za 'heron glave', kao remekdjelo mehanike i ciklistike,
pa me zanima jel ima ko neposrednih iskustava...

Killex, jel se taj, od tvog poznanika, može gdje pogledat? iako nije baš da sam ovaj čas kreditno sposoban za kupnju, da budem iskren...
 
evo ja imam morinija 350 excalibura , sve bi bilo super da ima rezervnih dijelova i imao bih ga za cijeli život jer volim V motore a troškovi su minimalni gotovo da ga i ne osjetim . No kako nema rezervnih dijelova nikome ga ne preporučam , u mojem ima dijelova od svega pa čak i od kosilice Lombardini . Budući da je moj excalibur pa ima dosta kromiranih dijelova to je jako loše na razini poznate talijanske kvalitete . Najveća mana im je lager na radilici  i u glavnom svi koji su bili u oglasu koje sam išao gledati imali su taj problem. Ja sam problem s tim lagerom rješavao 5 godina i nije bilo sreće uglavnom nije nikad izdržalo cijelu sezonu . Međutim zadnji put sam naišao na majstora koji je to ipak rješio puno bolje tako da se sad vozim s tim lagerom preko 10 000 km. Dobra strana je što nema lanca na bregastoj već zupčasti remen koji se lagano mjenja a košta oko 130 kn.
  Eto toliko za sad ako te zanimaju još kakvi detalji pitaj sve što znam ću ti reć iz iskustva nemam što muljati jer ne namjeravam motor prodavati kako nema neke vrijednosti u njemu pa dok ide za gradske vožnje sasvim mi je dovljno
 
hajd da i ja kazem nesto za moto morini
ja sam isto jedan ponosni vlasnik Moto morinija i mogu rec ida mi je zao sto je morini opet bankrotiro!!!
bit ce njih opet
model koji vozim je corsaro 1200 veloce!solidan
prijatelj mi imao  ducatija 1098 streetfightera dok sam ja vozio cagivu raptor 1000 ali napravljena po mome ukusu!
105 NM i 137 KS al to nije bilo dovoljno da mu skinem osmijeh s lica,ipak duc ima 155 ps i 115 nm plus 100 ccm vise
ogromna razlika!!!
trazio sam ja vraga dok ga nisam naso,i nadje ja taj moto morini,nikad cuo nikad vidio al ja procita ja v2,1200 ccm 140 ks,123 nm okretni momenat,i 11 cm promjer klipa.kupio sam ja njega tada novoga i
u medjuvremenu sam ja njeg x puta rasklopio i sklopio samo da izvucem sve vise snag iz njega i nakraju sam postigao rezultat na zadnjem tocku 127 NM i 143 KS kod 5200 okretaja,
dosad imam na njemu oko 20.000 km i to 80% serpetine,dolomiten i juzni tirol,a svi koji tamo motor voze znaju kako je tamo i kako se tamo vozi,nikad nikakvih problema.osim sto je pre bucan,ducati su bucni al on je jos bucniji,auspoh otvora 70 mm
za mene i moj stil voznje (Ne na stazi) dosada nisam imao bolji i snazniji motor od ovoga!
a imo sam ih dosad petnaestak razno raznih!
prije 6 godina smo vozili svi u grupi razlicite proizvodjace v2 a sad idalje vozimo v2 ali svi su moto morinii ima nas sve sve skupa 9.








 
Kad smo vec kod egzotike .Ima priliku uzeti mondilal piega sa nula km .Jeli se to isplati  :misli:
 
https://picasaweb.google.com/112764659182512821119/MotoMoriniVeloce1200?authkey=Gv1sRgCJTmrLSPo8fxMg#5686818089724704530
 
vickodu said:
Kad smo vec kod egzotike .Ima priliku uzeti mondilal piega sa nula km .Jeli se to isplati  :misli:
Trebalo bi se isplatit s obzirom da je motor već sad takoreć ekskluzivna egzotika.
 
znam taj motor i od pocetka je taj motor egzotika zato sto ih ima sam 250 kom napravljeni!tada im je bila cjena preko 30,000
hondin motor i sva elektronika od vtr sp 1 sa 140 ks,taj agregat je nepoderiv,v2
moje misljenje to ti nebi bilo lose da si priustis ako je cjena ok
ja sam vozio i vozim sto rijetko ko ima,evo jednog primjerka

https://picasaweb.google.com/112764659182512821119/16Dezember2011?authkey=Gv1sRgCNDb-seQvJr5ngE#5686808000022890130

suzukijev motor v2 1000 ccm,trenutno je na njemu novi motor posto sam ga komplet sam sastavio takvog kakog ja hocu,
a predhodni je presao oko 40,000 od toga su bili sigurno 20,000 full gas i nikad nikakvi problemi,osim servisa,i stimanje ventila!!!


pozzz