Motociclismo test motora 1000 ccm (2007)

pasko

Member
Australia -Phillip Island

Best Lap 2006 Bayliss Troy Ducati 1'31.908
Super Pole Record 2006 Bayliss Troy Ducati 1'32.159
Race Record 2006 Bayliss Troy Ducati 1'32.402

Ducati 1098s 1.42.960
Suzuki K7 1.43.310
agusta F4R 1.43.540
aprilia RSVR 1.44.120
yamaha R1 1.44.790


Ducati rastura
Yamaha skoro 2 sec sporija  ( Joke  :( :( )
 
Sad cete reci da nisam normalan i da opet serem bez veze, ali moram vam iznjet svoje vidjenje tog i svih slicnih testova. Mozda ce neki reci da sam kontradiktoran ... moguce, ali ovo mi je proslo kroz glavu kada sam vidio da je Yamaha toliko losa a Ducati toliko dobar.

Dakle, rijec je o testu koji se radi na stazi. O testu kompletno serijskih motocikala. Sad ne znam jesu li podesavani ovjesi za tu stazu, alipredpostavimo da jesu.
E sad, iz svog iskustva znam da ducati vuce odozdola. Takodjer iz svog iskustva znam da Yamaha ne vuce odozdola vec ima podosta veliku rupu. Kod Suzukija je nesto blaze ali opet se ne moze mjerit ispucavanje iz zavoja na Sukcu i ispucavanje na Ducatiju.
E sad, bas me zanima kolika bi bila vremena kad bi se na svim motorima podesili i prijenosi za tu stazu na kojoj je radjen test. Na Yamahi kad se skrati prijenos, onda ona ide, stvarno ide i stvarno je velika razlika naspram serijskog. Kad bi na Grobniku recimo usporedjivali dvije iste R1 ali jednu sa skracenim prijenosom drugu sa produzenim, razlika bi bila najmanje sekundu. Slicna je situacija sa Suzukijem.

Mislim da znate o cemu pricam. Motociclizmo je sigurno napravio kompletan test gdje ce se vidjeti gdje koji motor dobiva a gdje gubi, i ako se radi o ubrzanjima, o izlascima iz zavoja i ako se radi o prvoj trecini svakog pravca, onda bi ova moja teorija trebala biti tocna. U prijevodu, da se na Japancima promijene prijenosi, mislim da bi vremena bila malo drugacija.
 
Kaj se nerviraš , pa pogle lojzeke koji su test delali ....  to bi ti bilo kaj da ove za motopuls pozovu na test !!! :mrgreen:
 
...da da i ja mislim da je stvar u prijenosu i vozačima... :mrgreen:
 
Glede mene i Yamahe, pošto vidim da je Paško mene isaknuo u svom postu (kome sam ja garanciju "sređivao" i stari motor prodao :mrgreen:), red je da odam i jednu malu tajnu.
Naime Njemački Motorrad je završio svoj veliki usporedni test klase 1000, i ja sa rezultatom nisam nezadovoljan, čak upravo suprotno 8), ali više o tome uskoro u našoj Motoreviji (y)
 
joke said:
Glede mene i Yamahe, pošto vidim da je Paško mene isaknuo u svom postu (kome sam ja garanciju "sređivao" i stari motor prodao :mrgreen:), red je da odam i jednu malu tajnu.
Naime Njemački Motorrad je završio svoj veliki usporedni test klase 1000, i ja sa rezultatom nisam nezadovoljan, čak upravo suprotno 8), ali više o tome uskoro u našoj Motoreviji (y)

Test je potpuno seriskih motora i eto vidiš gabule ducati brži od yamahe  :wink:
a jel motorevija ona papirnata  :misli:  :mrgreen:
 
paky said:
Test je potpuno seriskih motora i eto vidiš gabule ducati brži od yamahe  :wink:
a jel motorevija ona papirnata  :misli:  :mrgreen:

opet ne čitaš, i ne odgovaraš na več postavljene činjenice, več krojiš, odnosno izmišljš svoj tijek događaja

Mršavi boss je napisao da je test na stazi i samim tim je nesrazmjeran sa serijskim motorom(ovjesom)
 
meni su općenito ti testovi malo upitni jer mislim da sve ovisi o tome tko radi test,gdje radi test i za koga radi tak da mi te neke sekundice nisu bitne jer je tak i tak pitanje koliko je to baš točno odnosno istinito  (y)
 
Sasa MK Motori said:
Sad cete reci da nisam normalan i da opet serem bez veze, ali moram vam iznjet svoje vidjenje tog i svih slicnih testova. Mozda ce neki reci da sam kontradiktoran ... moguce, ali ovo mi je proslo kroz glavu kada sam vidio da je Yamaha toliko losa a Ducati toliko dobar.

Dakle, rijec je o testu koji se radi na stazi. O testu kompletno serijskih motocikala. Sad ne znam jesu li podesavani ovjesi za tu stazu, alipredpostavimo da jesu.
E sad, iz svog iskustva znam da ducati vuce odozdola. Takodjer iz svog iskustva znam da Yamaha ne vuce odozdola vec ima podosta veliku rupu. Kod Suzukija je nesto blaze ali opet se ne moze mjerit ispucavanje iz zavoja na Sukcu i ispucavanje na Ducatiju.
E sad, bas me zanima kolika bi bila vremena kad bi se na svim motorima podesili i prijenosi za tu stazu na kojoj je radjen test. Na Yamahi kad se skrati prijenos, onda ona ide, stvarno ide i stvarno je velika razlika naspram serijskog. Kad bi na Grobniku recimo usporedjivali dvije iste R1 ali jednu sa skracenim prijenosom drugu sa produzenim, razlika bi bila najmanje sekundu. Slicna je situacija sa Suzukijem.

Mislim da znate o cemu pricam. Motociclizmo je sigurno napravio kompletan test gdje ce se vidjeti gdje koji motor dobiva a gdje gubi, i ako se radi o ubrzanjima, o izlascima iz zavoja i ako se radi o prvoj trecini svakog pravca, onda bi ova moja teorija trebala biti tocna. U prijevodu, da se na Japancima promijene prijenosi, mislim da bi vremena bila malo drugacija.
slažem se s tobom u potpunosti  (y)
 
joke said:
opet ne čitaš, i ne odgovaraš na več postavljene činjenice, več krojiš, odnosno izmišljš svoj tijek događaja

Mršavi boss je napisao da je test na stazi i samim tim je nesrazmjeran sa serijskim motorom(ovjesom)
joke naj se sekirat bezveze yamaha je yamaha  (y)
 
tak je, ja se slažem sa svima al se nemrem otet dojmu da ste u krivu. kao prvo Dukac ima malo veće kotače pa bolje grabi ak te iz zavoja hiti u šoder. jamaha je bolja jer japanci rade bolje motore od francuza koji se puno kvare. isto tak jamaha je jeftinija pa je i bolja jer za manje novaca dobiš puno više, iako ima manje kotače pa ju je teške dobit ravno da ide. ja bi rađe jamahu neg francuza pa je i zato meni bolja. dukac ima puno bolje vrijeme na stazi jer je vozač bio lakši pa je brži. na cesti je to drukče jer se mogu vozit dva odjednom, a ak je na jamahi jedan onda je ona brža. tak da je sve relativno. suzuki je najbolji za po pijesku jer zadnji kotač ne hiće pijesak po auspuhima ko kod jamahe i francuza, pa nemaš problema s njim. za cestu je tak tak, bar kaj mi veliju oni kaj se fest voze po samoborskoj. problem je naime u prednjoj vilici jer gume po zavojima strušeju po njima i to usporava suzukija kaj bi bil puno bolji da ne stružeju. za ostale motore kaj su ih isprobavali mi je jasno da nije moglo bit bolje jer je krivo vrijeme. apriliju treba terat u 4. mjesecu jer onda ide fest najbolje (zato su ju švicarci i nazvali APRILija). ona je napravljena za tople mjesece a ne za zimu zbog vode. ak kapne voda negdi na njoj, se zgasi pa moraš čekat da se sposuši. zato je nekad vrijeme po krugu minuta i pol a nekad dve vure. isto tak je i augusta. prije 8. meseca nema kaj palit taj motor tak da nije pravedan test. sve u svemu to je tak jedino mi je žal kaj nisu probali nekoga motora kaj nekam ide.




srki
MK Guatemala Riders
 
Srki said:
tak je, ja se slažem sa svima al se nemrem otet dojmu da ste u krivu. kao prvo Dukac ima malo veće kotače pa bolje grabi ak te iz zavoja hiti u šoder. jamaha je bolja jer japanci rade bolje motore od francuza koji se puno kvare. isto tak jamaha je jeftinija pa je i bolja jer za manje novaca dobiš puno više, iako ima manje kotače pa ju je teške dobit ravno da ide. ja bi rađe jamahu neg francuza pa je i zato meni bolja. dukac ima puno bolje vrijeme na stazi jer je vozač bio lakši pa je brži. na cesti je to drukče jer se mogu vozit dva odjednom, a ak je na jamahi jedan onda je ona brža. tak da je sve relativno. suzuki je najbolji za po pijesku jer zadnji kotač ne hiće pijesak po auspuhima ko kod jamahe i francuza, pa nemaš problema s njim. za cestu je tak tak, bar kaj mi veliju oni kaj se fest voze po samoborskoj. problem je naime u prednjoj vilici jer gume po zavojima strušeju po njima i to usporava suzukija kaj bi bil puno bolji da ne stružeju. za ostale motore kaj su ih isprobavali mi je jasno da nije moglo bit bolje jer je krivo vrijeme. apriliju treba terat u 4. mjesecu jer onda ide fest najbolje (zato su ju švicarci i nazvali APRILija). ona je napravljena za tople mjesece a ne za zimu zbog vode. ak kapne voda negdi na njoj, se zgasi pa moraš čekat da se sposuši. zato je nekad vrijeme po krugu minuta i pol a nekad dve vure. isto tak je i augusta. prije 8. meseca nema kaj palit taj motor tak da nije pravedan test. sve u svemu to je tak jedino mi je žal kaj nisu probali nekoga motora kaj nekam ide.




srki
MK Guatemala Riders


:shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen:
Srki,ti nisi NORMALAN :LOL: :LOL:
 
r1 vtc said:
joke naj se sekirat bezveze yamaha je yamaha  (y)

Ne sekiram se, vozim trenutno hondu, prodavao sam apriliu i moto guzzi, a cilj mi je zajašiti na R6R, to je cijela moja priča. Samo ne vjerujem da je Ducati toliko popravio kvalitetu od modela 999 da bi ovaj novi bio iti blizu R1
 
joke said:
Ne sekiram se, vozim trenutno hondu, prodavao sam apriliu i moto guzzi, a cilj mi je zajašiti na R6R, to je cijela moja priča. Samo ne vjerujem da je Ducati toliko popravio kvalitetu od modela 999 da bi ovaj novi bio iti blizu R1

... živim za dan kada će Ducati uloviti kvalitetu klavijatura :eek:hne:
 
Srki said:
tak je, ja se slažem sa svima al se nemrem otet dojmu da ste u krivu. kao prvo Dukac ima malo veće kotače pa bolje grabi ak te iz zavoja hiti u šoder. jamaha je bolja jer japanci rade bolje motore od francuza koji se puno kvare. isto tak jamaha je jeftinija pa je i bolja jer za manje novaca dobiš puno više, iako ima manje kotače pa ju je teške dobit ravno da ide. ja bi rađe jamahu neg francuza pa je i zato meni bolja. dukac ima puno bolje vrijeme na stazi jer je vozač bio lakši pa je brži. na cesti je to drukče jer se mogu vozit dva odjednom, a ak je na jamahi jedan onda je ona brža. tak da je sve relativno. suzuki je najbolji za po pijesku jer zadnji kotač ne hiće pijesak po auspuhima ko kod jamahe i francuza, pa nemaš problema s njim. za cestu je tak tak, bar kaj mi veliju oni kaj se fest voze po samoborskoj. problem je naime u prednjoj vilici jer gume po zavojima strušeju po njima i to usporava suzukija kaj bi bil puno bolji da ne stružeju. za ostale motore kaj su ih isprobavali mi je jasno da nije moglo bit bolje jer je krivo vrijeme. apriliju treba terat u 4. mjesecu jer onda ide fest najbolje (zato su ju švicarci i nazvali APRILija). ona je napravljena za tople mjesece a ne za zimu zbog vode. ak kapne voda negdi na njoj, se zgasi pa moraš čekat da se sposuši. zato je nekad vrijeme po krugu minuta i pol a nekad dve vure. isto tak je i augusta. prije 8. meseca nema kaj palit taj motor tak da nije pravedan test. sve u svemu to je tak jedino mi je žal kaj nisu probali nekoga motora kaj nekam ide.




srki
MK Guatemala Riders
majstore, ti si genius :njanja:
 
Za cijenu jednog 1098 kupim R1 i još FZ6! MIslim da mi je onda Yamaha ipak bolja. :mrgreen:
A tih sekunda-dvije po krugu je zadnja stvar koja mi u životu znači.

A ovdje: http://motoplus-web.com/forum/viewtopic.php?t=1504 ima još slika sa testa i video clip.
 
Stinky said:
... živim za dan kada će Ducati uloviti kvalitetu klavijatura :eek:hne:
U mom bliskom društvu je bio jedan vlasnik koji je 999 proklinjao i tijekom i poslije prodaje, te jedan koji je htio vozit brzo kao mi, ali on je imao kapaciteta, ali njegov 999 nije.
 
meni je sve to pomalo čudno. Ne razumijem zašto ducati ne bi ponekad i bio bolji od r1, zašto je to tako neshvatljivo našim ljubimcima yapanskih motora. Meni osobno je je potpuno svejedno koji je imao bolje vrijeme za djelić sekunde ili dva, ja se ionako vozim za odmor duše, a ne za rezultat, ali nikad ne potcjenjujem niti jedan motor - samo procjenjujem vozače - svaki motor u rukama majstora je dobar. A teorije koju je iznio gosp. Kranjec uopće ne mora biti nemoguća(naknadno boldano da se Sale ne umori tražeći nesporazum, dakle SakkY tvoja teorija vrlo moguće da drži vodu, ali velim - moguće, jer ja to ne znam, znaju oni koji su oba motora vozili dovoljno dugo da mogu reći - yebešmumater, ovaj je ipak bolji.). Kao i činjenica da je osim snage vrlo bitna kontrola i sveukupan balans, a koja je često na strani ducatija. To znaju oni koji imaju nešto više iskustva na oba motora, jer teško je (kompetentno) pričati o nečemu za što nisi kompetentan, tj, ako je netko napravio krug ili dva na dukcu ili vozio ga jedan dan (a često nije ni vozio, no svoj sud ima) ne znači da je kompetentan. Taj, kao i svaki drugi motor, traži vrijeme da se u potpunosti osjetite i tek onda se može donijeti kvalitetan sud. Ovako, pričati, a ne imati islustva o svemu tome je samo puštanje mašti da se razigra, što je vrlo čest slučaj na našem forumu.  (y)

Živeli!
 
miro said:
meni je sve to pomalo čudno. Ne razumijem zašto ducati ne bi ponekad i bio bolji od r1, zašto je to tako neshvatljivo našim ljubimcima yapanskih motora. Meni osobno je je potpuno svejedno koji je imao bolje vrijeme za djelić sekunde ili dva, ja se ionako vozim za odmor duše, a ne za rezultat, ali nikad ne potcjenjujem niti jedan motor - samo procjenjujem vozače - svaki motor u rukama majstora je dobar. A teorije koju je iznio gosp. Kranjec uopće ne mora biti nemoguća. Kao i činjenica da je osim snage vrlo bitna kontrola i sveukupan balans, a koja je često na strani ducatija. To znaju oni koji imaju nešto više iskustva na oba motora, jer teško je (kompetentno) pričati o nečemu za što nisi kompetentan, tj, ako je netko napravio krug ili dva na dukcu ili vozio ga jedan dan (a često nije ni vozio, no svoj sud ima) ne znači da je kompetentan. Taj, kao i svaki drugi motor, traži vrijeme da se u potpunosti osjetite i tek onda se može donijeti kvalitetan sud. Ovako, pričati, a ne imati islustva o svemu tome je samo puštanje mašti da se razigra, što je vrlo čest slučaj na našem forumu.  (y)

Živeli!

Potpisujem, a kolko se sjećam je 999r pobjedil na usporednom testu yamahu r1sp!  :misli: (y)