MotoGP Indianapolis Motor Speedway | Indianapolis (17.8. - 19.8.2012.)

xx-SB said:
A, ne mislite da  postoji mogućnost da je Spies sam sjebao motor, mislim preforsiraso  :misli:
Sjećate se prve Lorenzove sezone u Yamahi  :shock: ... padovi, rikavela motora, Rosi ga je napucavao ko beba zvečku, a vidi sad ziheraša, iskusnjare  (y)
Pedrosa je ganjo svoju repsolku do zadnjeg kruga (čudo da nije opleo  :LOL: ) ko vrag mater svoju, a Lorenzo je laganini završio sigurno na drugom mjestu i njemu dosta.
Po mom mišljenju, Ben je preforsirao  :shock: jer je na domaćoj pisti, zna ju u "ciglu" ali jednostavno Đamaha ne može izdržati tempo repsolke ako Pedrosi ili Stoneru leži TA pista.
Kao, Lorenzo nije mogao jučer parirati Pedrosi a Ben može...ajte  :LOL:

"When Dani passed me I could see he was using the rear tyre more than I was so the plan was to let him get a maximum three seconds ahead and start reeling him back in at the end. As soon as he passed me the bike started to slow down, I wasn’t sure what was happening then all of a sudden it blew up so I tried to get off the line as quickly as possible. I’m disappointed not just for me but for the team, I think we definitely had second place and possibly the win."

Ti si zaboravio da je Ben ovdje zamalo pobjedio svoje rookie godine,samo mu je Pedrosa narušio planove.  :wink:
 
:mrgreen:
305081_10151141732045769_886974449_n.jpg
 
mate said:
Bravo glavonjo! :mrgreen: Da vidim da li su emitirali reklamu, kada, koju verziju i koliko puta. :jesus:
A, to...pa bilo je par puta  :misli:
Nisam obračao pažnju koliko puta ali mislim da je bilo u svakoj klasi  :misli:
Baš sam primjetio."...evo nove reklame, ove stare su već dopizdile"  :mrgreen:
 
Angie said:
"When Dani passed me I could see he was using the rear tyre more than I was so the plan was to let him get a maximum three seconds ahead and start reeling him back in at the end. As soon as he passed me the bike started to slow down, I wasn’t sure what was happening then all of a sudden it blew up so I tried to get off the line as quickly as possible. I’m disappointed not just for me but for the team, I think we definitely had second place and possibly the win."

Ti si zaboravio da je Ben ovdje zamalo pobjedio svoje rookie godine,samo mu je Pedrosa narušio planove.  :wink:
I ja sam noćas zamalo sexo ali žena mi je pokvarila planove...hoću reći, gubitnicima je uvjek netko drugi kriv  :LOL:
Pedrosa sigurno nije izjavio da je Ben kriv što je pobjedio  :mrgreen:
 
Kažeš,na ravnici kad se motor zavrtio na 15000obrtaja lupio ga je u nizu umjesto u Visu brzinu :misli:bemmu..
Ovi kvarovi koji su njega zadesili ove sezone neke vozače ne zakace cijelu karijeru.....malo je to pre čudno.mislim da Angie nije daleko od istine...nitko prcka po tom motoru i isprovocirana alternativne djelova
 
xx-SB said:
I ja sam noćas zamalo sexo ali žena mi je pokvarila planove...hoću reći, gubitnicima je uvjek netko drugi kriv  :LOL:
Pedrosa sigurno nije izjavio da je Ben kriv što je pobjedio  :mrgreen:

Dobra.  :mrgreen:

Ben nije jedan od onih koji koriste rejserske izgovore,ali stvarno nije.
Ako ti on kaže da ovako je,onda i je.

A ovo o preforsiranju motora su apsolutne gluposti.
Hondu najviše izvlači seamless gearbox,da su razlike u konjima toliko velike da jedna mašina eksplodira...nije istina.

Slično se dogodilo Lorenzu 2010 samo tijekom QP.
 
Opet tipfeler,iPad sam upisuje rjeci......htio sam reci da netko prcka po tom motoru i isprobava alternativne djelove
 
Jel mi može netko laički obnjasniti na rvackom jeziku, kakav je to "seamless gearbox"  :misli:
odnosno koja mu je prednost  :shock:
Vidim da se stalno ponavlja:...lako je hondi kad ima taj novi mjenjač!
kakvo je to čudo da drugi nemaju  :misli:
Ajd nek mi netko lagano objasni
 
Znaći nešto slično ko na VFR1200  :shock:
E, sad mi je puno jasnije  (y)
 
Angie said:
Ukratko dvije brzine su selektirane u isto vrijeme,ali je samo jedna upogonjena,zbog toga je vrijeme između dvije brzine 8 ms,jedan novinar je snimao audio motora da bi uspio to otkriti,te na kraju izračunao da Honda zbog seamless gearboxa ima oko pola sekunde prednosti na stazama koje zahtjevaju puno promjena brzina.

http://motomatters.com/analysis/2011/03/19/honda_s_magic_gearbox_worth_a_few_hundre.html
Bi li se moglo reči da je to neka siva zona automatike?
 
koss said:
Bi li se moglo reči da je to neka siva zona automatike?
Pa kad gledaš, u neku ruku i quick shifter je siva zona polu-automatike...ne dira niti gas niti kvačilo  :misli:
 
Evo, pošto nema Shepe, da rezimiramo odmah nakon utrke  :mrgreen:

MotoGP: Dani Pedrosa pobijedio na Indianapolisu
Ako je trebalo suditi prema događajima koji su prethodili utrci na Indianapolisu onda nas je sinoć čekala neizvjesna utrka. Mnogo padova na treninzima i ozbiljne ozljede značili su da se MotoGP društvo neće samo tako prošetati Velikom nagradom Indianapolisa. To je sinoć potvrdio i velik broj odustajanja, ali i problemi koji s mučili sve vozače, pa tako i pobjednika Pedrosu koji je umalo pao nekoliko krugova prije kraja…

Start utrke ipak se popunio u odnosu na kvalifikacijski trening i s njega je izostao samo Hayden koji je kako sada stvari stoje izgubljen i za Brno. Stoner je pak uspio stisnuti zube i s prijelomom gležnja i nategnutim ligamentima odvoziti odličnu utrku, Osoba koja je najbolje startala sinoć u konačnici nije dočekala kraj trke budući da je Spiesova Yamaha otkazala poslušnost u ranoj fazi utrke.

To je dalo malo prostora Daniju Pedrosi koji je konstantno povećavao svoju prednost i kući odnio svih 25 bodova. Drugo mjesto pripalo je Lorenzu koji je tako i dalje zadržao svoju vodeću poziciju s 18 bodova više od Pedrose. Odličnu partiju pruži je još jednom i Dovizioso koji je ponovno stao na pobjedničko postolje. Stoner se u konačnici morao zadovoljiti s četvrtim mjestom i 38 bodova zaostatka za vodećim dok su odlični bili i Bautista Bradl koji su zauzeli peto i šesto mjesto.

Valentino Rossi ozbiljno se muči sa svojim Desmosedicijem, pa se zadovoljio sa sedmim mjestom na Indianapolisu što je bolje nego past kao što je to učinio Crutchlow. Solidnu vožnju jučer je odradio Karel Abraham prošavši ciljem kao osmoplasirani, a među prvih deset našla su se dva CRT-a i to onaj Yonnyja Hernandeza i Aleixa Espargara.

Sljedeća utrka vozi se već za tjedan dana na Brnu na koji Lorenzo dolazi s 225 bodova na svom kontu. Budući da je još sedam utrka pred nama tu je još puno bodova koje valja osvojiti. Nastavi li ovakvim tempom Pedrosa bi mogao ozbiljno ugroziti Lorenza, dok se Stoner može oprostiti od obrane naslova jer ga samo čudo može vratiti u borbu za prvu poziciju.

Rezultati Velika nagrada Indianapolisa:




 
Aktualni svjetski prvak razočaran je svojim nastupom, iako se unatoč ozljedama uspio probiti do četvrtog mjesta.

Nakon velikog pada u kvalifikacijama, Stoner je u utrku krenuo sa slomljenim gležnjem i pokidanim ligamentima, no svejedno je odradio junački posao probivši se do četvrtog mjesta na kraju utrke.

Australski je vozač bio nadomak postolja, no nakon utrke nije bio zadovoljan svojim nastupom, već razočaran znajući da bi konkurirao za pobjedu da nije bilo nesretnog pada u kvalifikacijama.

    “Jako sam razočaran ovim vikendom. Pokazali smo brzinu za pole, ali i za pobjedu. Na kraju utrke više nisam mogao držati ritam. Kako su prolazili krugovi, popuštali su lijekovi i do polovine utrke počeo sam koristiti drugu stranu tijela kompenzirajući bol. Jednostavno više nisam imao snage.”

    “Jako sam frustriran, Andrea je zasluženo osvojio postolje, no učinili smo sve i na kraju uspjeli osvojiti nekoliko bodova.”
 
Lorenzo je zadovoljan drugim mjestom nakon što se cijelog vikenda mučio s formom svoje tvorničke Yamahe.

Uoči kvalifikacija za VN SAD-a, Španjolac se bojao ispadanja iz prva dva startna reda, no zahvaljujući promjenama postava, Lorenzo se na kraju uspio probiti do drugog startnog mjesta.

Španjolac na početku utrke nije mogao pratiti ritam Danija Pedrose i momčadskog kolege Spiesa, no na kraju je ipak osvojio drugo mjesto.

    “Iza nas je jako težak vikend, vjerojatno najgori vikend u dosadašnjem dijelu sezone. Dobro je što smo uspjeli napredovati nakon kvalifikacija i na kraju smo ipak bili prilično konkurentni.”

    “Šteta je što nismo iskoristili performanse tvrđih guma. Opcijske gume su počele gubiti formu već nakon pola utrke, pa sam morao smanjiti ritam,” zaključio je Yamahin tvornički vozač.
 
Szzi2448 said:
Kažeš,na ravnici kad se motor zavrtio na 15000obrtaja lupio ga je u nizu umjesto u Visu brzinu :misli:bemmu..
Ovi kvarovi koji su njega zadesili ove sezone neke vozače ne zakace cijelu karijeru.....malo je to pre čudno.mislim da Angie nije daleko od istine...nitko prcka po tom motoru i isprovocirana alternativne djelova

Sam je doveo svoje mehanicare
A jel moze biti da je masina malo nahebala kad je u subotu letio i on i motor, pravilnikom odredjeni broj masina se smije koristiti u jednoj godini pa je mozda istu masinu vozio i na utrci. Masine su ako se ne varam zapecacene od Dorne a da ima peh ima sta je uzrok ne znam  :wink: Mozda sto je on Amer a gazda time Englez  :mrgreen: