MotoGP "Silly Season" u 2025. (pretpostavke, glasine i predviđanja)

Izbaci uljeze:
1651577604010.png


Tamo gdje je show-off must have, oni se kreteniraju sa skuterima. Kakve veze i uticaja ima skuter s MotoGP-om...
Kao da frajer vozi copera u kombinezonu sa grbom. 😍:mrgreen:

Cestovni program im na zalost ne profitira od GP-a, jer Gixx je, ruku na srce, low budget R.
Izbace Gixxa sa nedostatnim kocnicam, samo da je cim jeftiniji. Koji to ima utjecaj na imiđ, a time i platezni segment kupaca, nema veze.
Kada su zadnji puta izbacili nove verzije GIXX 600/750?
Izbace novu Hyabusu nakod 20 g i smanje joj snagu, jer su veci cigani od cigana i ne uloze nista u masinu, ocekivalo se ili VVT ili vise ccm.
Lazu da su testirali i 1000 ccm in-line 6 i 1340 ccm turbo...kakav in-line 6 na 1000 ccm, pa nije 1978. i Honda CBX 1000. 😍:mrgreen:
Interceptor Hyabusa sa manje KS!?
U vrijeme kada su R-ovi 60 kg laksi i 20 ks jaci.
Kojeg to ima smisla?
I onda se cude sto im ne ide prodaja.
Prodaja mozda jos i kako tako ide, ali sta je sa oportunitetnim troskom / propustenom dobiti koju bi imali da su ulozili.
BMW i Ducati ulazu i ostvaruju rekordne ne prihode, nego profite.
Suzuki se upetljao u negativnu spiralu...manje ulazu, jos manje prodaju, cure u jeftinije segmente, profitne marze padaju...i tako u krug.
Nedaj Boze da uloze nesto, jer bi onda "bordu direktora" kratkorocno ostalo manje, a sta ce biti srednje i dugorocno, nema veze.
Slazem se da je segment malih vozila u Aziji/Mikroneziji jak, ali ne vide najprodavanije segmente u ostalim regijama (GS) i koja je profitna marza po svakom tom motoru.
Koliko skutera moraju u Aziji prodati za profit 1 BMW-a ili Ducatia.

Vrsni inzinjeri + bijeda u foteljama.
 
  • Like
Reactions: leCo and LukaLuka
sad bi marketinški guru-i reki, ali Suzuki-eva mantra je evolucija a ne revolucija. Da Suzuki nije ukinuo prodaju Burgman-a, samo na zaradi na njemu u Dalmaciji i južnoj Italiji su mogu financirat motoGP, ali ne, oni izbace novu Hayabusu slabiju nego prošlu i Katanu sa motorom iz 2005, evolucija.
 
  • Haha
  • Like
Reactions: leCo and Dene
Dorna je kontaktirala Suzuki te ih podsjetila da prema ugovoru koji su potpisali za ostanak u MotoGP do kraja 2026. ne mogu tek tako jednostrano napustiti sport. Također su rekli da ukoliko sa Suzukijem dogovore napuštanje imaju već zainteresiranih strana, kako proizvođača tako i privatnjaka od kojih su neki potvrdili svoj interes unutar zadnja 24h

 
Izbaci uljeze:
View attachment 745957

Tamo gdje je show-off must have, oni se kreteniraju sa skuterima. Kakve veze i uticaja ima skuter s MotoGP-om...
Kao da frajer vozi copera u kombinezonu sa grbom. 😍:mrgreen:

Cestovni program im na zalost ne profitira od GP-a, jer Gixx je, ruku na srce, low budget R.
Izbace Gixxa sa nedostatnim kocnicam, samo da je cim jeftiniji. Koji to ima utjecaj na imiđ, a time i platezni segment kupaca, nema veze.
Kada su zadnji puta izbacili nove verzije GIXX 600/750?
Izbace novu Hyabusu nakod 20 g i smanje joj snagu, jer su veci cigani od cigana i ne uloze nista u masinu, ocekivalo se ili VVT ili vise ccm.
Lazu da su testirali i 1000 ccm in-line 6 i 1340 ccm turbo...kakav in-line 6 na 1000 ccm, pa nije 1978. i Honda CBX 1000. 😍:mrgreen:
Interceptor Hyabusa sa manje KS!?
U vrijeme kada su R-ovi 60 kg laksi i 20 ks jaci.
Kojeg to ima smisla?
I onda se cude sto im ne ide prodaja.
Prodaja mozda jos i kako tako ide, ali sta je sa oportunitetnim troskom / propustenom dobiti koju bi imali da su ulozili.
BMW i Ducati ulazu i ostvaruju rekordne ne prihode, nego profite.
Suzuki se upetljao u negativnu spiralu...manje ulazu, jos manje prodaju, cure u jeftinije segmente, profitne marze padaju...i tako u krug.
Nedaj Boze da uloze nesto, jer bi onda "bordu direktora" kratkorocno ostalo manje, a sta ce biti srednje i dugorocno, nema veze.
Slazem se da je segment malih vozila u Aziji/Mikroneziji jak, ali ne vide najprodavanije segmente u ostalim regijama (GS) i koja je profitna marza po svakom tom motoru.
Koliko skutera moraju u Aziji prodati za profit 1 BMW-a ili Ducatia.

Vrsni inzinjeri + bijeda u foteljama.
Malo si se pogubio izgleda :mrgreen: kakve veze ima Gixer s MotoGP i reklamom. Gixer je dobar motor bolji i od Benweja i od Ducatia sto se vidlo neki dan na Le Manu :cool: Kolko Yamaha proda R1 a prvi su u Moto GP isto vrijedi i za Fireblade, Desmosjedeci, Travanjku a KTM i nema motor za polegnut. Te eRRove niko ne kupuje nigdje u svijetu i to godinama, 10-15 godina su talasika.
Suzuki nema scootera ko Honda i Yamaha za Azijsko trziste a i EU a ruku na srce ko bi uzeo Suzinog kljunasa pored GeeSa :ROFLMAO: a u EU se jos prodaju samo motori za velike Avanturiste a ti imaj damu pa skini kacigu kad sidjes s zutog kljunasa pred bircom. Hayabusa je kult motor kad je izasla svi ovdje na forumu su unesvjest padali extazirani 😎 a kolko ih je prodano u HR.
Da bi ugovor raskinuli, koji su prosle godine potpisali, s Dornom obje strane se moraju sloziti dakle moze ih to dosta love kostat a Dorna ce ih lako zamjenit s jos 2 poticaja :ROFLMAO::mrgreen:
 
Malo si se pogubio izgleda :mrgreen: kakve veze ima Gixer s MotoGP i reklamom. Gixer je dobar motor bolji i od Benweja i od Ducatia sto se vidlo neki dan na Le Manu :cool: Kolko Yamaha proda R1 a prvi su u Moto GP isto vrijedi i za Fireblade, Desmosjedeci, Travanjku a KTM i nema motor za polegnut. Te eRRove niko ne kupuje nigdje u svijetu i to godinama, 10-15 godina su talasika.
Suzuki nema scootera ko Honda i Yamaha za Azijsko trziste a i EU a ruku na srce ko bi uzeo Suzinog kljunasa pored GeeSa :ROFLMAO: a u EU se jos prodaju samo motori za velike Avanturiste a ti imaj damu pa skini kacigu kad sidjes s zutog kljunasa pred bircom. Hayabusa je kult motor kad je izasla svi ovdje na forumu su unesvjest padali extazirani 😎 a kolko ih je prodano u HR.
Da bi ugovor raskinuli, koji su prosle godine potpisali, s Dornom obje strane se moraju sloziti dakle moze ih to dosta love kostat a Dorna ce ih lako zamjenit s jos 2 poticaja :ROFLMAO::mrgreen:

Nisam se ja nista pogubio.
Ne ulaze se u GP bezveze.
Sve rijeđe novinari uzimaju Gixxa na usporedne testove, a objasnili su i zasto.
Le Mans svaka cast.
Govorim o cestivnim modelima.
Gixx vise ne drzi prikljucak.

Kaze mi ekipa vani da ih ima, da se prodaju R-ovi.

Busa...tko je svrsavao?
Svi su se na svjetskim forumima i vijestima cudili istoj masini i jos manjoj snazi.
O tome i pricam, da u ovakvom izdanju nece biti paprike.
Bi li ga ti kupio?
Da i kazu sport tourer...a vizir do pupka i polozaj skoro na R-u, +60, - 20.

Azija...fokus su im mali auti i motori.
Bilo je rijeci o tome u stranim auto-moto medijima.
Ne znam da li imaju vise ili manje od Honde.

GS - tocno o tome i govorim.
Sto ne naprave slican motor, sa takvom anti damoing prednjim vilicom, vecom i jacom masinom, impresivnim izgledom i opremom...kada su skrti, ne zele ulagati i ciljaju na low budget, a tu nema para.

Nije njihova cijela situacija bez razloga.
 
Sad je kasno za bilo kakvu i bilo ciju konkurenciju GSu. Marketing ne radi za mene i tebe. Oni znaju npr da ti neces kupit nista drugo neg Suzu a da ju ja nikad necu kupit i njih libo spolovilo za nas al se radi o tome da kad ponedeljkom ljudi novine, najobicnije, otvore i listajuci vide izvjestaj o GP vikendu i tu hvataju potencijalne kupce. Sad sto su oni tanki s modelima to je druga stvar al nisu ni drugi nista bolji. Moto industrija je dozivjela svoj vrhunac prije nekih 15-20 godina sad je samo ko ujagmi ujagmi. Meni osobno Suzini motori nisu lijepi(osim plavog Gixera) al mislim da i drugi, objektivniji, kupci nece ni pogled Stroma pored GSa kolko god on jeftinij bio. Nije ni GS skup(vjerujem da je i jeftinij za proizvodit) al ga prodaju skupo :mrgreen:
 
Moze Rins u satelitsku Apriliu ako ujagme Suzino mjesto prije Dukca :mrgreen:
 
Rins se negdje jako znoji rekao bi. Skupa sa Vinalesom ako bi Aprilia povukla nekoga slucajno.
Mislim da i ne, prije bi se trebali znojiti Vinales, Morbideli, Miller, Pol, mlađi Markez, ni Oliveira ne briljira a da o ostalim i ne pričam.
Neznam tko ima kakve ugovore ali naći će se možda i dobro mjesto za 36 i 42.
 
@Mocippaldi

"The series has not undergone a total overhaul like the competition has."

"Why race, if you don’t have new bikes to show off? The only major new platform Suzuki has developed since ’08 is the latest-gen GSX-R1000 superbike."

"... these bikes all have their roots in the 1990s.
This doesn’t make them bad bikes. There’s lots to be said for this approach, from a reliability and affordability standpoint. However, buyers are noticing the lack of development."

" Company leadership has indicated they think mass-production small-cc bikes are the future."

" The business plan we’ve seen over the past few years (Reduce, Re-use, Recycle) will continue, until the existing lineup that can’t be cheaply brought forward into new emissions standards any longer. "

 
  • Like
Reactions: bolcic
Moto industrija je dozivjela svoj vrhunac prije nekih 15-20 godina sad je samo ko ujagmi ujagmi. Meni osobno Suzini motori nisu lijepi(osim plavog Gixera) al mislim da i drugi, objektivniji, kupci nece ni pogled Stroma pored GSa kolko god on jeftinij bio. Nije ni GS skup(vjerujem da je i jeftinij za proizvodit) al ga prodaju skupo :mrgreen:

Ovo pamtim od nedavno...

"Već godinama traje uzlazni trend prodaje europskih motocikala pa ni prošla godina nije bila izuzetak, pri čemu prednjače Ducati i BMW koji su javno objavili svoje uspješne statistike."