motohappening 2009

Lucho 23

Member
Evo mog prijedloga kojeg sam uputio ĐURO SPORTU vezano za rekreacijsku vožnju na happeningu:

-da se uvede još jedna klasa rekreativne vožnje za vozače koji
> žele voziti brže (oko 2:00 min/krug), u trajanju 30 min
>
> -vožnja iza instruktora
>
> -zabranjeno preticanje
>
> -obvezna kompletna oprema
>
> -vožnja u paru na motociklu nije dozvoljena
>
> -cijena 150 kn
>
> -mogućnost vožnje na bržoj rekreaciji moguća nakon odrađene
> dvije sporije rekreacije.
>
> Budući da vjerujem da postoji znatan broj motorista koji bi željeli
> malo se brže voziti, a nisu u mogućnosti snositi veće troškove
> treninga, guma, opreme, koji nemaju natjecateljskih ambicija, a
> rekreacija u sadašnjoj formi više ne zadovoljava njihove zahtjeve,
> pretpostavljam da bi moj prijedlog mogao privući veći broj
> motorista.

Đuro je odgovorio:"Hvala navašoj dobronamjernoj sugestiji,
razmotriti ćemo vaš prijedlog i probati ga provesti u djelo
slijedeće godine"

Što vi mislite?
 
Ideja ti je loša. :mrgreen: Na prvi pogled djeluje zanimljivo ali nije jer si zamisli kako bi se moglo u onoj gužvi odrediti tko koliko vozi da je baš za tu grupu, što je manji problem, dok je veći to što sve što opisuješ imaš i u trećoj grupi pa ne vidim smisla raditi još jednu grupu. Osim toga, u pola sata bi taj trener potrošio gume koje ne bi bile nadoknađene. Drugim riječima, ti zapravo tražiš privatnog trenera bez da ga platiš. Obzirom da sam često vodio rekreaciju, moj odgovor bi bio apsolutno ne. 8)
 
ja se isto tako slažem sa NE jer u rekreaciju možeš sa trapericama a na 2:00 se ipak zna dogodit i neki pad. pogotovo onima koji misle da su u bržoj grupi i da mogu vozit brže. Slažem se da sve to imaš u grupi 3 ili na nakom slobodnom treningu di ćeš se za veću cijenu i 5 puta

I nemoj ovo shvatit kao pljuvanje po postu...ideja ti je bila dobra ali eto mi smo samo dali smoje komentare na uzroke takve rekreacije..Možda se može nekako doradit pa će bit sve na svom mjestu  (y) više navozit...ako ne i 10 puta.
 
Prije me mucio skoro isti problem. Gledao sam na rekreaciju kao na slobodni trening i tu se javilo nezadovoljstvo istom :? Ustvari rekreacija je dobra, mozda malo kratko traje, ali pruza bas ono za sto se izdaje; rekreaciju

Kad covjek pozeli ici malo brze, zbilja je najbolje otici kad nije happening i navozati se do mile volje. Ako se bas hoce druziti sa prijateljima na happeningu onda se treba stisnuti 500 kn vise i uplatiti trening.
Vjeruj mi to je najsretnije i najbolje rijesenje (y)
 
Da malo pojasnim
Osnovna ideja zbog koje sam predložio bržu grupu rekreativne vožnje je sljedeća (moje skromno mišljenje): do sada sam vozio nekoliko rekreativnih vožnji i ponekad stvarno bude vozača koji voze 70 km/h, a budući da je zabranjeno preticanje to stvarno smiješno izgleda; sve grupe na slobodnom treningu voze 2 h dnevno što podrazumijeva trošak ulaska na stazu od 680 kn, gume za takvu vožnju moraju biti odgovarajuće (cestovne gume ne mogu to izdržati) što je dodatni trošak. Ja bi želio voziti pola sata po stazi ali bržim tempom i to je ono što bi me zadovoljilo (vjerujem da nisam jedini); ako ste pažljivo pročitali moj prvi post napisao sam da je obvezna kompletna oprema (erik). Sip kako si ti rješio svoje dileme i što ti prakticiraš?

pozz 
 
A MOŠ TI Njega preteknut ako je fakat spor bokte... sam nemoj pored njega proc kod a vozis GP.... lejpo, pomalo..tek tolko,..  na nekojr avnici i nema problema...
 
Lucho 23 said:
Da malo pojasnim
Osnovna ideja zbog koje sam predložio bržu grupu rekreativne vožnje je sljedeća (moje skromno mišljenje): do sada sam vozio nekoliko rekreativnih vožnji i ponekad stvarno bude vozača koji voze 70 km/h, a budući da je zabranjeno preticanje to stvarno smiješno izgleda; sve grupe na slobodnom treningu voze 2 h dnevno što podrazumijeva trošak ulaska na stazu od 680 kn, gume za takvu vožnju moraju biti odgovarajuće (cestovne gume ne mogu to izdržati) što je dodatni trošak. Ja bi želio voziti pola sata po stazi ali bržim tempom i to je ono što bi me zadovoljilo (vjerujem da nisam jedini); ako ste pažljivo pročitali moj prvi post napisao sam da je obvezna kompletna oprema (erik). Sip kako si ti rješio svoje dileme i što ti prakticiraš?

pozz 

Mislim da bi i ti mogao pročitati pažljivije odgovore koji su postani. Sve ono što je trebalo i moglo biti napisano je već gore.
 
Lucho 23 said:
Da malo pojasnim
Osnovna ideja zbog koje sam predložio bržu grupu rekreativne vožnje je sljedeća (moje skromno mišljenje): do sada sam vozio nekoliko rekreativnih vožnji i ponekad stvarno bude vozača koji voze 70 km/h, a budući da je zabranjeno preticanje to stvarno smiješno izgleda; sve grupe na slobodnom treningu voze 2 h dnevno što podrazumijeva trošak ulaska na stazu od 680 kn, gume za takvu vožnju moraju biti odgovarajuće (cestovne gume ne mogu to izdržati) što je dodatni trošak. Ja bi želio voziti pola sata po stazi ali bržim tempom i to je ono što bi me zadovoljilo (vjerujem da nisam jedini); ako ste pažljivo pročitali moj prvi post napisao sam da je obvezna kompletna oprema (erik). Sip kako si ti rješio svoje dileme i što ti prakticiraš?

pozz 

Evo ja samo mogu jos rijesiti jednu zabludu.

Ti me podsjecas jako na mene (osim sto sam ja pretico na rekreativnoj :mrgreen:) i mislim da sam imao identicne probleme. Ono na ceg bi se htio osvrnuti su gume. Da se vozis malo brze dobre su ti bilo kakve cestovne. Vozio sam na Qualiferkama, pireli super corsa, Bridgestonu 016, bridgestonu slik (koji je bacen, pa ga ja stavio :() Pirelici diablo.
Bilo mi je i jos mi je bitno, napraviti sto vise krugova bez nekog vremena, jednostavno da mi staza sjedne. To su bila vremena oko 2:10. Kasnije se naso da bez problema vozim koliko hoces na 1:55 i to mi je jako brzo. U trecoj grupi treninga na tom vremenu me niko ne pretice :misli: osim ovih manijaka Kranjeca, Valjana i slicnih :mrgreen:
Takodjer i tu ti je svaka guma dobra i ako nije jako vruce izdrzati ce bez problema u ritmu kako je organizirano na happeningu. Takodjer nije istina da se tu guma sad podere do kraja. Istina je da se potrosi, ali sigurno se jos kuci mozes odvest.
 
Lucho 23 said:
Da malo pojasnim
Osnovna ideja zbog koje sam predložio bržu grupu rekreativne vožnje je sljedeća (moje skromno mišljenje): do sada sam vozio nekoliko rekreativnih vožnji i ponekad stvarno bude vozača koji voze 70 km/h, a budući da je zabranjeno preticanje to stvarno smiješno izgleda; sve grupe na slobodnom treningu voze 2 h dnevno što podrazumijeva trošak ulaska na stazu od 680 kn, gume za takvu vožnju moraju biti odgovarajuće (cestovne gume ne mogu to izdržati) što je dodatni trošak. Ja bi želio voziti pola sata po stazi ali bržim tempom i to je ono što bi me zadovoljilo (vjerujem da nisam jedini); ako ste pažljivo pročitali moj prvi post napisao sam da je obvezna kompletna oprema (erik). Sip kako si ti rješio svoje dileme i što ti prakticiraš?

pozz 
evo da i ja malo pojasnim, ali odgovore.

Ono kaj ti ljudi otprilike žele reći da je motosport skup, ko želi biti brz i vozit na stazi - to košta :shock: :wink:
među varijante nema. Rekreativna na Grobniku je jedan kompromis di si organizator još u pauzi nekaj skasira.
Jednostavno, platiš - voziš, neplatiš-gledaš i maštaš
 
Zdravo!

Imam par pitanja u vezi motohappeninga pa vas molim da mi izadjete u susret.

1. U kojem periodu se odrzava motohappening naredne godine?
2. Jeli moguce ucestvovati na motohapeningu s obzirom da ne dolazim iz Hrvatske vec iz Crne Gore?
3. Gdje i kako mogu napraviti rezervaciju?
4. Koliko sve to moze da kosta?

Hvala unaprijed!
 
goran said:
Zdravo!

Imam par pitanja u vezi motohappeninga pa vas molim da mi izadjete u susret.

1. U kojem periodu se odrzava motohappening naredne godine?
2. Jeli moguce ucestvovati na motohapeningu s obzirom da ne dolazim iz Hrvatske vec iz Crne Gore?
3. Gdje i kako mogu napraviti rezervaciju?
4. Koliko sve to moze da kosta?

Hvala unaprijed!

1. Uglavnom budu 4. Motohappeninga (svibanj, lipanj/srpanj, kolovoz, listopad).
2. Naravno da je.
3. www.durosport.hr
4. Trening za jedan dan je 680 kn (ne znam hoće li se mijenjati što dogodine). Motohappening traje tri dana - petak, subota, nedjelja
 
Priest said:
1. Uglavnom budu 4. Motohappeninga (svibanj, lipanj/srpanj, kolovoz, listopad).
2. Naravno da je.
3. www.durosport.hr
4. Trening za jedan dan je 680 kn (ne znam hoće li se mijenjati što dogodine). Motohappening traje tri dana - petak, subota, nedjelja

www.motohappening.com

 
Priest said:
1. Uglavnom budu 4. Motohappeninga (svibanj, lipanj/srpanj, kolovoz, listopad).
2. Naravno da je.
3. www.durosport.hr
4. Trening za jedan dan je 680 kn (ne znam hoće li se mijenjati što dogodine). Motohappening traje tri dana - petak, subota, nedjelja

pitanje: to je cijena za trening to nije za rekreativnu voznju, ili?
 
cobRRa said:
pitanje: to je cijena za trening to nije za rekreativnu voznju, ili?

znas citat???
www.motohappening.com
na gore navedenom linku imas sve informacije  8)

 
cobRRa said:
da hvala, malo sam ljen, ili kaj Bandit kaze. :wink:

cobRRa, ne vidjeh te već dugo vremena. Ne dolaziš više do Pita?
 
freebikercroatia said:
evo da i ja malo pojasnim, ali odgovore.

Ono kaj ti ljudi otprilike žele reći da je motosport skup, ko želi biti brz i vozit na stazi - to košta :shock: :wink:
među varijante nema. Rekreativna na Grobniku je jedan kompromis di si organizator još u pauzi nekaj skasira.
Jednostavno, platiš - voziš, neplatiš-gledaš i maštaš



Doslovno točno (y)
 
Bandit said:
cobRRa, ne vidjeh te već dugo vremena. Ne dolaziš više do Pita?

smiril sam se skroz, domeka, cura, klopa. rostiljade su sad dosle na red, jbg godine su svoje napravile, ali mi je tek sad onak dobro dobro. upoznal sam pravu ekipu tu na forumu i na susretima. bum navratil cim se pocnemo vozikat, da se malo izbrbljamo... :piva: :wink: pozdrav!