MOTOHAPPENING NIJE MI JASNO

bubson

New member
Može li mi netko pametan odgovoriti, zašto nije bilo proglašenje pobjednika u pro-seriji  :misli:
 
ma nije zajebancija, stvarno nije bilo proglašenja za UKUPNI POREDAK :misli:
 
bubson said:
ma nije zajebancija, stvarno nije bilo proglašenja za UKUPNI POREDAK :misli:

a za ukupni poredak .... nije bilo zato jer se klasa nije oformila pocetkom sezone vec tek na zadnja dva happeninga. O tome je Djuro pricao prilikom proglasenja.
 
Oprosti,ali nije točno, vozile su se tri trke od četiri, a ako su se djelili pehari za svaku trku što se vozila, mogli su onda i za ukupni poredak, nije red prema sudionicima :wink:
 
Saša 69 said:
a za ukupni poredak .... nije bilo zato jer se klasa nije oformila pocetkom sezone vec tek na zadnja dva happeninga. O tome je Djuro pricao prilikom proglasenja.

Ovo sam čak i ja čula kad je Đuro objašnjavao....
 
čula si na kraju sezone, to je onda trebao reći na početku Vozači i njihovi motocikli dijele se na tri kategorije:
1. Serija
2. ProSeria
3. No limit

Klasa No limit:
U ovoj klasi dozvoljene su sve preinake na motociklima i u njoj mogu sudjelovati svi vozači. Namjenjena je trkačima odnosno vozačima s natjecateljskim nacionalnim licencama.

Klasa ProSerija
Ova nova klasa slična je kao dosadašnja Serija samo s malo više dozvoljenih izmjena. Vozač niti ovdje ne smije imati natjecateljsku licencu, a motocikl mora biti registriran za cestovni promet. Klasa Proserija vozit će zajedno sa klasom Serija (sa upaljenim svjetlima) ali starta iza nje, tamo gdje Serija završava. Ako nema minimalno 5 vozača klasa se neće bodovati.
ZABRANJENE IZMJENE: na serijskim kočnicama (osim opletenih crijeva), na cestovnim gumama, friziranje agregata, izmjena kompletnih amortizera, skidanje alternatora i akumulatora, dodavanje quick shiftera. Motocikl ne smije imati Power Commander.
DOZVOLJENE IZMJENE: unutrašnjost amortizera i ulje, oklopi mogu biti neserijski, mogu biti neserijska svjetla (leće), oslonce nogu, ispušni sustav, filter zraka, viši vjetrobran, prijenos.


Klasa Serija:
Namjenjena je isključivo vozačima bez natjecateljske licence, odnosno amaterima. Izmjene na motociklima su strogo ogrančene, da bi motocikli bili što bliže serijskima. Svi motocikli koji ne zadovoljavaju pravila ne mogu proći tehnički pregled i automatski prelaze u klasu No limit i ProStock. Klasa Serija se vozi s upaljenim svjetlima

Zabranjene izmjene:
1. prednja vilica i amortizeri
2. kočnice
3. naplaci
4. zamjenski oklopi
5. neserijska lakša svjetla
6. slick gume
7. friziranje motora
8. odstranjivanje anlasera, akumulatora i alternatora
9. odstranjivanje sjedala suvozača

Dozvoljene izmjene:
1. ispušni sustav
2. opletena crijeva kočnica
3. amortizera upravljača
4. odstranjivanje pokazivača pravca i ogledala

Klasa Classic:
Ograničenja: max. 2 ventila po cilindru, zračno hladenje i napajanje gorivom isključivo rasplinjačima

Klasa Old Timer:
Motocikli s bubanj kočnicama.

Timska utrka:
Dužinska utrka od 28 krugova (cca 1 sat) za serijske vozače i vozače s licencom - voze zajedno a boduje se svaka zasebno. Jedan tim mora sadržavati obavezno dva vozača i dva ili jedan motocikl po vlastitom izboru. Izmjene vozača se vrše u boxu s tim da svaki vozač mora napraviti izmjenu izmedu 6. i 8. kruga. Dakle, timovi čiji vozači voze 5 i manje krugova, ili 9 i više, će biti diskvalificirani.
Pravila za sve klase: Ukoliko u pojedinoj kategoriji nema najmanje 3 vozača, ona se neće bodovati

Lady Cup:
Klasa rezervirana za vožačice. Dozvoljene su sve izmjene.

Pravila Freestyle u parku vozača:
Svaki natjecatelj biti će ocijenjen sistemom bodovanja u kategorijama Pojedinačni Freestyle i Tandem Freestyle. Svaki natjecatelj ima 4 minute da izvede svoji stunt program.
Pojedinačni Freestyle:
Stunt program s jednom osobom i jednim motorom.
Tandem Freestyle:
Stunt program s dvije osobe i jednim motorom.
Sistem bodovanja po kategorijama:
1. Težina, ocijenjuje se od 0 - 20 ukupnih bodova, u ovisnosti o težini pojedinih stuntova. Ako vozači odrade najnovije i najteže stuntove, biti će najbolje ocijenjeni.
2. Izvedba, ocijenjuje se od 0 - 20 ukupnih bodova, u ovisnosti o tome kako su stuntovi izvedeni tj. završeni. Vozač ne mora izvesti teški trik kako bi dobio visok broj bodova. Isti trik može biti ponovljen iznova i iznova, sve dok se korektno završi.
3. Sve ukupan dojam, ocijenjuje se od 0 - 20 ukupnih bodova; Vozač će biti ocijenjen u četiri područja:
1. Vožnja na zadnjem kotaču (Wheelie), vrijedi 5 bodova maksimalno, 
2. Vožnja na prednjem kotaču (Endo), vrijedi 5 bodova maksimalno,
3. Paljenje guma (Burnouts), vrijedi 5 bodova maksimalno,
4. Akrobacije (Acrobations), vrijede 5 bodova maksimalno,
Ako vozač izvrši najbolje ta četiri područja dobiva 20 bodova ukupno, sa maksimalnih 5 bodova po svakoj od gore navedenih disciplina.
4. Sve ukupna izvedba, ocijenjuje se od 0 - 40 ukupnih bodova, u ovisnosti o ukupnoj uvježbanosti vozača. Kako bi vozač postigao što veći broj bodova, ukupna izvedba mora biti što bolja. …to znači, izvršiti što bolje gore navedene zadatke.
Pravila Freestyle na ciljnoj ravnini:
Poredak ocjenjuje peteročlani žiri prema vlastitom dojm
 
Saša 69 said:
A jebat ga, onda se obrati nadleznima u MP ili Djuri
Ne treba meni MP nego sam mislio da znate nešto više od mene , tko bliže oltaru bolje misu čuje
 
bubson said:
Ne treba meni MP nego sam mislio da znate nešto više od mene , tko bliže oltaru bolje misu čuje

Ne mogu ti na zalost pomoci. Ja se samo sjecam da je Djuro rekao da nema ukupnih nagrada jer se nije vozila cijela sezona. Sad jel to bilo 2 ili 3 utrke, stvarno ne znam.
 
Saša 69 said:
Mislis na ove dve ??

Jel ti ne znaš čitati???? :shock:
Pa lijepo ti piše:
Dylan said:
Za vrijeme mise Saša ti je obično na bazenu... s one dvije hostese:mrgreen:

Ili je ta slika netragom nestala?? :misli: :misli: