motor trokira dok se ugrije

bananajoe

New member
Dakle, dok je hladan motor vuce normalno, dok se ugrije jednostavno se pocne gusit, trokirat i nemoze se razvrtet, to se događa u svakoj brzini i nejde iznad 6000 obrtaja  :shock:
ugasim ga na par minuta, onda opet ide dobro otpocetka, a kasnije  :wc:

gorivo sam provjeril, dolazi do onih za ubrizgavanje..
motor je bandit 650 2007, sa 16 tkm, kod mene je 1,5 tkm i odma sranje  :ujaja:
 
Danas idem isprobat i bas pazim kad se pocne gusit.
prvih 5 min, dok je hladni ide dobro, onda pocinje sve jace i jace se gusit.
nakon 10 min stanem i ugasim ga, ostavim kontakt ukljucen i nakon ni pola minute upalim ga
i ide dobro, ali mozda minutu, dvije i opet banana....


:shock: :shock:
 
bananajoe said:
Danas idem isprobat i bas pazim kad se pocne gusit.
prvih 5 min, dok je hladni ide dobro, onda pocinje sve jace i jace se gusit.
nakon 10 min stanem i ugasim ga, ostavim kontakt ukljucen i nakon ni pola minute upalim ga
i ide dobro, ali mozda minutu, dvije i opet banana....


:shock: :shock:

Kompa mi je imao sličan problem na yamahi, njega su zajebavali redom pumpa za gorivo pa fergazeri, 2007 dakle "ajnscpric" ?? :misli:
Dal je motor dugo stajao?
 
da ajnspric je...
kupio sam ga nedavno, prosli vlasnik se normalno vozio, mislim da nije stajao dugo motor


skinuo sam rezervoar i gledao, pumpa pusta dosta goriva kad se vergla, dok se da kontakt
samo pljucne malo  :mrgreen:  mislim da je ispravna.. :misli:
 
nema strasila online od jucer u jutro :no:


btw. daj provjeri tu pumpu da budes siguran da je ok,dal cijelo vrijeme baca benzin dok verglas ili se dogodi da benzin stane dok jos verglas?
 
Pogledaj dali ti je otvoren odušak na rezervaru.Isto tako se ponaša ako su stavljeni ,naknadno,filteri goriva jedne poznate marke.Poslije nekog vremena propuštaju gorivo ali ne dovoljno.Kad ga ostaviš par minuta dovoljno je da se napune karburatori i opet ide dalje.U slučaju ubrizgavanja napuni se kolektor i dok drži tlak dotle ide.Čim tlak opadne motor počne štucat i ako mu otvoriš gas zna stat a ako ga voziš sa malim gasom onda ide dosta duže.         
Pretpostavljam da je problem u količini doriva koja dolazi do karba ili sistema ubrizgavanja.
 
probam se vozit sa otvorenim cepom od rezervoara i isto je bilo.


natocim ga skoro punog i ide bolje, u pocetku ga uspijem razvrtet full gas,
kasnije nakon mozda 10 km voznje, probam opet i oko 9000 pocne se gusit  :shock:


dok uhvatim vise vremena bumo rastepli pumpu za gorivo pa bumo vidli...
 
da ti nije otvoren cok, dok je hladan sve 5 kad se zgrije smjesa je prebogata pa zajebava ili zbunjuje elektroniku
 
znam, i nekaj ti ode i ostavi cok otvoren pa se fuckaj,

provjeri si mehanizam (ak ima) nis ne kosta,

ili jednostavno, zgrij motor voznjom i provjeri da li na ispuhu smrdi na neizgorenu bengu
 
isti problem ima i prijatelj, na istom motoru.. - bandit 650 k7 (ajnšpric).. jedino ga nismo terali na hladno..

problem je postojao i prije, te je privremeno riješen, prema riječima meštra, reparacijom pumpe, uz napomenu da tu nema garancija kolko bu držalo..

neko vrijeme je držalo i sad opet ista priča..

obzirom da imamo iste motore (moj k8), zamjenili smo rezervare za probu.. - sa mojim je išao najnormalnije i vrtio se kolko treba..

znači problem je negdje u rezervaru.. kako je cijena pumpe poprilična, bilo bi dobro da je kvar negdje drugdje..

barba said:
Pogledaj dali ti je otvoren odušak na rezervaru.Isto tako se ponaša ako su stavljeni ,naknadno,filteri goriva jedne poznate marke.

gdje bi mogli bacit pogled na odušak ili filter? s tim da ak filter nije u rezervaru, nije do njega..
 
biti ce da je filter goriva prljav....ako je ajnspric...onda je filter goriva u rezervaru...na samoj pumpi.....pumpa bi trebala drukati sigurnih 8 bar-a....


btw...kad das kontakt pumpa treba spricati....a ne pljucati...ili je filter ili pumpa....a najlakse je i najjeftinije je probati filter zamijeniti... ;)
 
da ne bi ponovno došal do situacije gdje sam pol motora rastavil zbog zamjene žmigavca, da provjerim..

pumpa se drži na 5 šarafa.. to se skine i pumpa ide van.. - na njoj je filter.. - stari se skine, novi gore, pumpa se vrati nazad i gas?  :misli: - jel bi to bilo to - ima možda nešto na što treba obratit pažnju.. - dihtung neki, konektor, skriveni šaraf il slično?

koji filter i gdje uzeti? a da nije onaj "filteri goriva jedne poznate marke", koji pak može davati iste simptome..

tražil sam service manual za bandita 650 k7, al bez uspjeha.. pa ako netko ima neki link, dobro bi došao..



 
kad vec rastavljas sve skini i injektore
jer i u njima na samom vrhu postoji mrezica
 
rezervar i injektori, nemaju baš poveznica kod skidanja pumpe i filtera.. a i kupoval je već neke injektor cleanere i čudesa..

u njegovom slučaju problem je negdje u rezervaru, jer sa mojim radi najnormalnije..
 
Ja bi na tvom mjestu provjeril tlak i protok pumpe(podatke uzeti iz service manuala), a dalje regulator pritiska, O- ringove, filter niskog pritiska(može se mijenjati), filter visokog pritiska(u samoj pumpi)
 
orijentiraj se na probleme sa strujom i senzorima  ;)
 
Danas smo ocistili filter onaj prije pumpe, bilo je prljavo ali nije u tome stos...
vergalali smo malo dulje, pumpa za 10-tak sek baci sigurno 2 deci


u voznji pocinje sve jace i jace se gusit, tocno ko da ne dobiva goriva.
ako ga u voznji ugasim i upalim onda manje trokira  :shock:


ako je nekaj oko struje kaj bi trebalo pogledat?
i zakaj dok je puni rezervar se ne gusi? i tak mogu proc 100-tinjak km prije neg se pocne dusit...