Motorcic

dobije se piaggio od 50 kubika zapakiran u r1-like oklop bez variomata.............

prije bi zipa vozio nego se sramotio sa tom "makinom".....

kupi si apenca i mirna bosna.............
 
  • Like
Reactions: Octane
Za te potrebe uzmi običnog 50cc skutera (runner ili tako nešto) iako ti nije 'cool', služit će ti za do posla i nazad a i možda kasnije shvatiš da su skuteri zapravo fora kao i ja pa ti bude žao što si ih preskočio :D


Ili to ili onaj elektroromobil ako baš želiš izbjeći bilo kakav fizički napor a želiš male troškove i u gradu si, ili bicikl/cipelcug, 2km je stvarno mala udaljenost za gledati vozačke/vozila/održavanje/itd.
 
imas onog SM Trigger 50 - ne znam jel ima jos zivih al fora izgleda
 
Vrlo jednostavno, nisam nikad vozio motor, uzo bi si taki neki "veci" da se malo uzivim, a pod veci mislim ove modele sto su slabe kubikaze sto mogu vozit s AM vozackom, onda cu polozit A kategoriju i uzet si neki "normalan", neki lagani midlife crysis shit il tak nesto, ipak vec sam na 31...
 
iskreeno, mislim da su ti ''pravi'' od 50ccm velika tlaka za voziti... al najbolje ces sam osjetiti jel to to il ne....
al za ovo kaj pricas i dalje je skuter najbolji izbor... prostor pod sicem, stavis kofer, ravna podnica... obavis speceraj, nosis torbu na posao, obavljas manje selidbe...
 
Aprilia rs 50 , Rx ili sx 50, tamo do 2006. godište s minarelli am6 mašinom. Kasnije su Derbi mašine jer je Piaggio grupa di je i Aprilia preuzela Derbi pa su Derbi mašine gore. Ne da ne valja Derbi agregat, nego ih kod nas nema i dijelovi su vrlo skupi. Rs je ozbiljan cestovni moped, koji stock bez blokada navrti preko 90 uz malu potrošnju. Rx je ozbiljan hard enduro s izvrsnim ovjesom i upravljivošću, vrlo visok i teško se skuži da je samo moped. Ide na nebo u prvoj, na cesti u 6-toj oko 80. Am6 je provjereni agregat koji bez otvaranja navrti i po 35000 km uz dobro održavanje, ne tjeranje na hladno i sve ono kako se cvaja vozi. Sx je ozbiljan supermoto. Ne ide na valjke pri registraciji, u vožnji di ima kamera i policije držiš se ograničenja i poštuješ brzinu mopeda i nemaš problema, na otvorenom i bespuću potjeraš. Za agregat ima kiteva i do 20 KS . Imam oba vrlo očuvana stock tako da je to iz prve ruke. (Imam 5 Aprilia i jedan Tomos) . Sad mi je ovaj 5-ti Rx . Oba mopeda su bez blokada, pale na zub i zavrte se i preko 12000, naravno ne tjeram ih toliko , oba imaju mješalice ulja. Motul 710 u posudi ulja. Ova yamahica tzr je isto minarelli am6, ali je daleko od očuvanosti originala. Za naučiti se dobro voziti nema bolje. Skuteri svi idu na valjke tako da 45 km na sat treba za tehnički biti. Generic je kineska kopija am6 iako je sjedište firme u Austriji, CPI je druga kineska kopija am6.
[quote author=dkos link=topic=60603.msg789955#msg789955 date=1713206755]



















[/quote]
 
Last edited:
  • Like
Reactions: roberto
Vrlo jednostavno, nisam nikad vozio motor, uzo bi si taki neki "veci" da se malo uzivim, a pod veci mislim ove modele sto su slabe kubikaze sto mogu vozit s AM vozackom, onda cu polozit A kategoriju i uzet si neki "normalan", neki lagani midlife crysis shit il tak nesto, ipak vec sam na 31...

Vidi I probaj sto trazis ali kako mi je jedan frend preporucio sve ispod 500 cc gledaj skuter. Sve iznad gledaj vec motore.
50 cc za po selu ok , nabrijane gilere ok ali ova smetala do 45 kmh po magistrali bi stvarno trebali zabranit I staviti 100 cc minimum.
 
Vidi I probaj sto trazis ali kako mi je jedan frend preporucio sve ispod 500 cc gledaj skuter. Sve iznad gledaj vec motore.
50 cc za po selu ok , nabrijane gilere ok ali ova smetala do 45 kmh po magistrali bi stvarno trebali zabranit I staviti 100 cc minimum.
Ma za D8 nista ispod 500 😜