Motori kao investicija?

Babylon-07

New member
Znam da je drzava u banani i da smo malo trziste ali me zanima vase misljenje o motoru kao dugorocnoj investiciji. Kako odrediti koji bi to model mogao s godinama biti vrijedniji te na sta treba obratiti paznju. Da li bi po vasem misljenju neki od modela iz 1980-ih ili 1990-tih bili isplativi jer ih se jos moze naci po relativno prihvatljivim cijenama pa da ih se polako dovede u tvornicko stanje?
 
Ma jok.

Preduvjet za kolekcionarstvo je visak love. Ljude sa viskom love koju ce utrpati u kolekciju necega ces sve teze pronalaziti zato sto ce ih biti sve manje ali i zato sto neizvjesna buducnost trpa lovu u carape.
 
padaju mi na pamet Harleyi. ionako su uvjek držali cijenu, a firma se malo pogubila pa često mijenjaju modele. treba uzeti neki koji je trenutno fora, a ne radi se više, takvi će biti traženi. da razmišljam o motoru kao investiciji, tražio bi Cross Bones - popularan jer je imao fora izgled (mehanika je ionako na svima ista), a radili ga svega par sezona

2008-harley-davidson-flstsb-cross-bones-005.jpg



od ovih starijih iz godina koje si naveo, ja bi kupio Kawasaki Zephyr. Danas su svi motori rađeni u velikim serijama i ima ih puno, trebalo bi gledati koji motori su se proizvodili u kraćem vremenskom razdoblju. Možda BMW R1100R, ali to sigurno nije jeftino kao rabljeno

r1100r.jpg
 
James1100 said:
padaju mi na pamet Harleyi. ionako su uvjek držali cijenu, a firma se malo pogubila pa često mijenjaju modele. treba uzeti neki koji je trenutno fora, a ne radi se više, takvi će biti traženi. da razmišljam o motoru kao investiciji, tražio bi Cross Bones - popularan jer je imao fora izgled (mehanika je ionako na svima ista), a radili ga svega par sezona

2008-harley-davidson-flstsb-cross-bones-005.jpg



od ovih starijih iz godina koje si naveo, ja bi kupio Kawasaki Zephyr. Danas su svi motori rađeni u velikim serijama i ima ih puno, trebalo bi gledati koji motori su se proizvodili u kraćem vremenskom razdoblju. Možda BMW R1100R, ali to sigurno nije jeftino kao rabljeno

r1100r.jpg

Uz ove sto si naveo mislis li da bi neki od klasicnih sportasa iz 90-tih mogao biti zanimljiv poput:
Ducati 916, YZF-R7, Honda NR750, ZXR750R itd?

Ili recimo Yamaha GTS1000 jer je stvarno raritet i bila je kratkog vijeka?
 
Babylon-07 said:
Znam da je drzava u banani i da smo malo trziste ali me zanima vase misljenje o motoru kao dugorocnoj investiciji. Kako odrediti koji bi to model mogao s godinama biti vrijedniji te na sta treba obratiti paznju. Da li bi po vasem misljenju neki od modela iz 1980-ih ili 1990-tih bili isplativi jer ih se jos moze naci po relativno prihvatljivim cijenama pa da ih se polako dovede u tvornicko stanje?

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/bimota-bimota-db2-limited-edition-edizione-finale-904-cm3-oglas-7310775

http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/ducati-desmo-900ss-supersport-904-cm3-oglas-7277488

http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/yamaha-ow-01-750-cm3-oglas-2050330

http://www.njuskalo.hr/auti/porsche-356-speedster-oglas-6959224

http://www.njuskalo.hr/odltimeri-vozila/lanz-buldog-oglas-5026585

http://www.njuskalo.hr/traktori/steyr-oglas-5570965

http://www.njuskalo.hr/traktori/traktor-steyr-180-a-oglas-2613011

http://www.njuskalo.hr/trkaci-bicikli/chesini-oglas-7340525

 
Motori kao investicija....moze al ce u velikom broju slucajeva to biti propala investicija :mrgreen:

samo mala ogranicena serija i da bude u savrsenom stanju ili sa 0km al sad vec star 30g..da bi se isplatilo nista ne ulagat i cekat makar 20g pa onda probat prodat..sve ostalo slabe sanse
 
Definitivno da.
Medjitim, teba imat' viska 50 000 eur, znat sto uzet i bit strpljiv nakon toga 10-tak ili plus godina.
S time da uredno odrzavanje i tip-top skladistenje dolazi pod must. Voznja istih tesko ili nikako.

Ova Yamaha gore je odlican primjer i vrjedilo bi je pogledat.  (y) Jes da nema ugled ni karizmu kao rc 30, rc45, ili 916 sp al svejedno  (y)
 
s2r said:
Definitivno da.
Medjitim, teba imat' viska 50 000 eur, znat sto uzet i bit strpljiv nakon toga 10-tak ili plus godina.
S time da uredno odrzavanje i tip-top skladistenje dolazi pod must. Voznja istih tesko ili nikako.

Ova Yamaha gore je odlican primjer i vrjedilo bi je pogledat.  (y) Jes da nema ugled ni karizmu kao rc 30, rc45, ili 916 sp al svejedno  (y)

E ovo i je najrizicnije odnosno kako znati sto uzeti i onda kao sto kazes cekati i biti strpljiv. 
 


(Powered by frubar.net)

Evo nekih orijentacionih cena po nemačkoj reviji Motorrad Classic, OW 01 koštala je skoro tri puta više od obične FZ 750 genesis!

                                          Mirko
 
Kad smo već kod OW 01, ima ih sasvim u redu i za 10000-ak vani. Tvorničko stanje.

Kaj se tiče riječi investicija, prvo bi nju trebalo obraditi.
Da motor može biti investicija onda bi kolekcionari bili milijarderi koji nemaju blage veze o motorima, a znamo da tome nije tako. :mrgreen:
Ulagati u motore i aute može samo veliki zaljubljenik koji opet baca lovu, ali dijelom spašava novce tako da kupi modele koji imaju nekakvu vrijednost i kojima cijena neće pasti tj. tome se nada.

Meni je barem najjednostavnije to objasniti ovako:
Ako netko ima kolekciju od 10, 20, 50 milijuna kuna, eura, sigurno je kroz vremensko razdoblje od 5, 10, 20 godina mogao puno bolje oploditi novac i tu svaka priča sa investicijama prestaje.
Ja kolekcionare vidim jedino i isključivo kao istinske zaljubljenike koji zaradu od dobro uloženog novca troše na motore i aute.
 
i ako imaju sreću pa su u neko vrijeme kupili motor koji će kasnije postati popularan. sumnjam da su stari vlasnici Brougha razmišljali na taj način kad su kupovali. jednostavno im se posrećilo da je danas taj motor fora, dok ostali iz mase proizvođača tog vremena nisu.

btw, ja sam mislio da će se ova tema više odvijati u smjeru toga da pogodimo koji će motor ostati na istoj vrijednosti kroz godine, tj. imati neko vrijeme vrlo mali pad, a nakon toga stati. i da se neće raditi o tome da treba izdvojiti 50000 €, cijenu tri prosječna nova motora, nego o kupovini nekog rabljenog koji si netko prosječan može priuštiti. Dobar primjer je baš Z900, bivši masovni proizvod oko kojeg je napravljena fama pa je danas popularan. zato sam se u svom postu ispravio (na neki način) i nakon Harleya koji je još uvijek na cijeni, stavio i BMW kojeg vjerujem da se može kupiti za par tisuća €, barem po cijenama te marke za koje znam.
da imam 50 soma eura za takvu investiciju, jednostavno bih čekao priliku da ubodem neki oldtimer koji već ima svoj status, nekakvog Dukca MHR ili kaj već ima tu vrijednost, i onda bih samo čekao da prođe još neko vrijeme koje je kraće, ne treba čekati 20 godina i da vrijednost još malo skoči. ali tu onda nema pogađanja koji će motor biti dobra investicija pa to i nije tema ovdje


inače, nedavno je Husquarna Steve McQueena bila na aukciji, jel netko zna koja je bila cijena?
 
James1100 said:
i ako imaju sreću pa su u neko vrijeme kupili motor koji će kasnije postati popularan. sumnjam da su stari vlasnici Brougha razmišljali na taj način kad su kupovali. jednostavno im se posrećilo da je danas taj motor fora, dok ostali iz mase proizvođača tog vremena nisu.

btw, ja sam mislio da će se ova tema više odvijati u smjeru toga da pogodimo koji će motor ostati na istoj vrijednosti kroz godine, tj. imati neko vrijeme vrlo mali pad, a nakon toga stati. i da se neće raditi o tome da treba izdvojiti 50000 €, cijenu tri prosječna nova motora, nego o kupovini nekog rabljenog koji si netko prosječan može priuštiti. Dobar primjer je baš Z900, bivši masovni proizvod oko kojeg je napravljena fama pa je danas popularan. zato sam se u svom postu ispravio (na neki način) i nakon Harleya koji je još uvijek na cijeni, stavio i BMW kojeg vjerujem da se može kupiti za par tisuća €, barem po cijenama te marke za koje znam.
da imam 50 soma eura za takvu investiciju, jednostavno bih čekao priliku da ubodem neki oldtimer koji već ima svoj status, nekakvog Dukca MHR ili kaj već ima tu vrijednost, i onda bih samo čekao da prođe još neko vrijeme koje je kraće, ne treba čekati 20 godina i da vrijednost još malo skoči. ali tu onda nema pogađanja koji će motor biti dobra investicija pa to i nije tema ovdje


inače, nedavno je Husquarna Steve McQueena bila na aukciji, jel netko zna koja je bila cijena?

Upravo ovo  (y) hvala James