i ako imaju sreću pa su u neko vrijeme kupili motor koji će kasnije postati popularan. sumnjam da su stari vlasnici Brougha razmišljali na taj način kad su kupovali. jednostavno im se posrećilo da je danas taj motor fora, dok ostali iz mase proizvođača tog vremena nisu.
btw, ja sam mislio da će se ova tema više odvijati u smjeru toga da pogodimo koji će motor ostati na istoj vrijednosti kroz godine, tj. imati neko vrijeme vrlo mali pad, a nakon toga stati. i da se neće raditi o tome da treba izdvojiti 50000 €, cijenu tri prosječna nova motora, nego o kupovini nekog rabljenog koji si netko prosječan može priuštiti. Dobar primjer je baš Z900, bivši masovni proizvod oko kojeg je napravljena fama pa je danas popularan. zato sam se u svom postu ispravio (na neki način) i nakon Harleya koji je još uvijek na cijeni, stavio i BMW kojeg vjerujem da se može kupiti za par tisuća €, barem po cijenama te marke za koje znam.
da imam 50 soma eura za takvu investiciju, jednostavno bih čekao priliku da ubodem neki oldtimer koji već ima svoj status, nekakvog Dukca MHR ili kaj već ima tu vrijednost, i onda bih samo čekao da prođe još neko vrijeme koje je kraće, ne treba čekati 20 godina i da vrijednost još malo skoči. ali tu onda nema pogađanja koji će motor biti dobra investicija pa to i nije tema ovdje
inače, nedavno je Husquarna Steve McQueena bila na aukciji, jel netko zna koja je bila cijena?