motori sa 2 cilindra

Hyosung 650R  dva cilindra.
  popucali bočni oklopi od vibracija,otpala zaštita lanca i lančanika,ispala registarska oznaka..  :LOL: :LOL:
 
James1100 said:
Koja tema  :shock:

ko da telefonski imenik čitam  :mrgreen:

NHF ive_xxx, ali interesira me razlog :misli:

upravo to htjedoh napisat
 
ive_xxx said:
razlog je sljedeci: nevolim zvuk r4 motora i dosadni su mi..
i jednostavno zelim znati koji su sve motori sa 2 cilindra te na kraju krajeva mozda i nadjem nekog starijeg i pospremim ga u garazu za sređivanje...
lako je nac ove nove ali starije motore nisam uspio nac podakte o broju cilindara a i nisam bas potkovan znanjem o modelima i markama.. kad bih sve trazio i listao trebalo bi mi par dana buljenja u monitor sto bas i nemam vremena..

prvenstveno me zanimaju motori od cca 85 do ajmo rec 00g.
starije masine.. istina da se nebih bunio ni sa nekim novim modelima ali to su vise manje elektronicka cuda sa el. ubrizgavanjem i ostalim đinđama..!

daj bar vrstu motora ili agregata  :( ovo je stvarno preopširno
 
James1100 said:
daj bar vrstu motora ili agregata  :( ovo je stvarno preopširno

stvar je u tome da me ne privlace jedino RR i enduro.. dok nema maski i vidi se masina te nisam na motoru stisnut ko u konzervi ostalo mi odgovara..

netko je napisao da vozim tomose i skuter.. i 4 su mi dosadna..
4 cilindra bi vozio da mi netko pokloni, nebih se bunio stovise bio bih sretan.. ali ako kupujem kupujem 2 cilindra i hocu da gustam u voznji sa onime sto mi se svidja.. izgled mi je manje bitan koliko agregat.. ovjes se uvijek moze poboljsati isto tako kao i izgled.. da imam dosta love odmah bi otisao po hyo. aquilu.. prekrasan mi je motor...

a ovo kaj se na 2 cilindra odsrafljivaju i pucaju plastike itd.. to su gusti i cari motora.. nekom to smeta meni je to slag na tortu..

evo da suzim izbor na tip motora.. dat cu primjer novijih jer sam sa njima vise upoznat iz auto magazina.. ali ubiti ima ih samo tri..

tuono, er5/gs500, aquila, i skoro sve vfr/vtr honde.. sv 650...

nevolim zvuk r4. i jednostavno nenalazim se na takvim motorima.. vozio sam ih nekoliko od starihij 88g. pa do novijih i jednostavno makar imali 115 ks. meni je draze i ugodnije voziti er5 od 50 ks...

neko nemoze smislit 1 il 2 cilindra.. netko mrzi kad pusti gas da u se motor zapikava... a netko to voli..
 
ive_xxx said:
evo da suzim izbor na tip motora.. dat cu primjer novijih jer sam sa njima vise upoznat iz auto magazina.. ali ubiti ima ih samo tri..

tuono, er5/gs500, aquila, i skoro sve vfr/vtr honde.. sv 650...
VFR ti je 4 cilindra (v-four).
 
Beneli Tornado 650, MZ RE250, Cagiva Elefant 750-900 Cagiva Raptor 650 Yamaha TX750,XS500,XS650,XS400,Suzuki RG250 Gama Yamaha RD 250-350,Kawasaki 305, Adler 250, Yamaha XZ 550. Ovo je malo iz istorije.
 
Fronius said:
VFR ti je 4 cilindra (v-four).

znam.. i v4 su jedini 4 cilindrasi koje bi jos kupio pogotovo hondini vfr..

a nebi se ni protiv v-maxa bunio..

npr.. raptor 650 mi se skroz sviđa..

netko bi radje novog cbr-a ja bi radje starog 2 cilindrasa.. samo me muci kaj neznam koji su sve 2 cilindrasi..
ak je tema bzvz.... i misle modovi da je za kljuc.. onda ju smjestite di joj je mjesto.. al molio bih jos malo tolerancije i dobre volje..  :shock:
 
xxsugar said:
Zaboravili dodati ili nisam vidio...

Yamaha MT01

prvi na listi..
ali rijedak i cini mi se dosta skup..
 
PAZI SAD OVO!!!!
Yamaha Tmax 500 (2009.g) ima 3 CILINDRA :shock: (2 pogonska i jedan za "uravnoteženje")!
Stvarno sam ostao zabezeknut kad sam to vidio!!! Evo, prilažem sliku iz testa izdržljivosti.
 
DaveRai said:
PAZI SAD OVO!!!!
Yamaha Tmax 500 (2009.g) ima 3 CILINDRA :shock: (2 pogonska i jedan za "uravnoteženje")!
Stvarno sam ostao zabezeknut kad sam to vidio!!! Evo, prilažem sliku iz testa izdržljivosti.

kaj ti je cudno to sa 3 cilindra  :misli:
 
DaveRai said:
PAZI SAD OVO!!!!
Yamaha Tmax 500 (2009.g) ima 3 CILINDRA :shock: (2 pogonska i jedan za "uravnoteženje")!
Stvarno sam ostao zabezeknut kad sam to vidio!!! Evo, prilažem sliku iz testa izdržljivosti.
broje se samo "radni" cilindri :wink: