Može li se variti blok

The_Maky

New member
Naime na mašini yamaha raptor 700 je puknuo blok
Pa me zanima dali je moguće zavariti
 

Attachments

  • _20180129_230742.JPG
    _20180129_230742.JPG
    91.7 KB · Views: 419
  • _20180129_230715.JPG
    _20180129_230715.JPG
    92.3 KB · Views: 367
Naravno da se da, bitno da nije neko kućište ležaja ili tak nekaj, ide i onda al je zajebancija.
Ovo odneseš u savsku ak si iz Zagreba specijalna zavarivanja Jelinić.
 
Ja sam na yamahi thundetcat nosio variti doljni dio kućišta bio probijen kanal od ulja i dan danas radi sve normalno
 
ionako i nemaš drugog izbora osim kupiti drugi pa možeš probati, ali daj nekome ko je to radio i ko kuži kaj dela (y)
 
Dat za drugi 1000 ili 1400€ jok  :shock:
Znači pošto svi kažete da se može varit
Treba mi par dobrih majstora
Iz Županje sam ali neće biti problem odnet do Zg ili bliže
 
Mi imamo u Bjelovaru ; TOKARSKO STROJOBRAVARSKA RADIONA, VL. ANTUN VUJNOVIĆ  .. i tu je iskreno najpoznatiji u okolici..  Imaju obradu i automobilskih glava motora i sličnih stvari.. I vare aluminij i svašta nešta :D
 
To je na mjestu gdje se dvije polovine bloka spajaju i imaju brtvenu povrsinu?
Bas me zanima, da li ce tko uspjet to spojit bez otvaranja motora.
 
Može se to riješiti bez beda.. ;)

samo moraš skinuti mašinu i sve rastaviti i donijeti čist i odmašćen "goli" blok na zavarivanje ... Generalno gledajući, samo zavarivanje je jefino ... to te zaista nebi trebalo koštati više od 60-70 kuna ... ali rastavljanje i sastavljanje mašine (ako ne radiš sam) bi te moglo koštati ... ;)

I pošto će dio vara biti preko dodirne površine spoja, možda bi trebao dati nekome tko ima iskustva da ti poravna dodirne površine ..  (y)
 
Sredju said:
To je na mjestu gdje se dvije polovine bloka spajaju i imaju brtvenu povrsinu?
Bas me zanima, da li ce tko uspjet to spojit bez otvaranja motora.

Ne da neće uspjeti, nego mu nitko pametan neće to niti pokušati raditi bez rastavljanja ... ;)
 
Ja se oslanjam na gore spomenute troskove.
50-60 kuna.
A kad otvoris motor i pocnes brojiti sta bi mu trebalo promjeniti jer je vec otvoren.
Troskovi dodju i do 500 eura.
Kupi drugi motor i taj ostavi za rezervne dijelove.
 
Pa čovjek je pitao koliko košta zavarivanje bloka... i to je cca ta cijena ...  :mrgreen:

Isto kako i zamjena guma i balansiranje dođe 100 kuna .... a gume još 200€ .. :D
 
Ja sam pitao "može li se variti" a cijena je pod pitanje
Naravno da bi rastavio mašinu ko bi ju još vario samo izvana
Znači za varenje sam rjesio zg,brod ili bj
E sad dobrog majstora za ravnanje  :misli: