MV F4R 2012

Zanimljiva usporedba cijena. Usput rečeno, koliko je trošarina u Italiji? Kao kod nas? Veća, manja? Dobiba li se kod izvoza motora iz Italije povrat trošarine? A IVA? Veća od našeg PDV-a, ili manja? Vjerojatno je direktan uvoz iz Italije puno jeftiniji nego kupovina kod nas.
 
Daytona said:
Zanimljiva usporedba cijena. Usput rečeno, koliko je trošarina u Italiji? Kao kod nas? Veća, manja? Dobiba li se kod izvoza motora iz Italije povrat trošarine? A IVA? Veća od našeg PDV-a, ili manja? Vjerojatno je direktan uvoz iz Italije puno jeftiniji nego kupovina kod nas.

uz povrat ive prilično sam siguran da bi bila jeftinija
iva je mislim 17 ili 19% osim ako i oni nisu digli
 
U više navrata sam već objašnjavao pa da skratim, uvezi ga sa svim troškovima, budi jeftiniji nego u HR i ja ti platim večeru. :mrgreen:
 
Čak da ti i Talijani daju solidan popust  :mrgreen: skuplje ćeš proči,nekih 10% bi rekao  :wink:

Iva ti je 20%,za sad.
 
jbg nikad se nisam upustio u računanje nego onako na blef, al očito i nismo tako skupi s obzirom kolka davanja imamo
 
mv_agusta said:
jbg nikad se nisam upustio u računanje nego onako na blef, al očito i nismo tako skupi s obzirom kolka davanja imamo
Pogotovo što uvoznici Aguste rade stvarno lijepu stvar kod formiranja cijena. Mislim da rade sa najmanjom maržom.
Pa pogle cijene na prošloj strani koje si stavio. R model je skuplji ovdje 2000 eura, čak i malo manje, oko 1900.
Da radiš sam uvoz ispala bi te 3000 skuplje nego ovdje.
 
mv_agusta said:
uz povrat ive prilično sam siguran da bi bila jeftinija
iva je mislim 17 ili 19% osim ako i oni nisu digli

IVA je 21% 8)

Da ideš po F4 u IT, računica bi ti bila:

prodavatelj ti izda eksportnu fakturu (ako je pravna osoba) bez IVA što iznosi 14.041,32 € (ako je puna cijena i IT 16.990€)

s novom F4 dolaziš u HR na homologaciju (to platiš 400 kn), a zatim kod špeditera koji ti napravi otprilike ovakav obračun davanja:
na fakturu od 14.041,32€ dodaje se trošak prijevoza (cca 150€) te smo tako dobili osnovicu od 14.191,32 (ili po današnjem tečaju 107.286,38 kn) za obračun posebnog poreza (trošarine).
trošarina na navedeni iznos je 17.045,31 kn, zbrojeno sa 107.286,38 = 124.331,69 kn čime dolazimo do osnovice za PDV. Kada dodamo 25% PDV u iznosu od 31.082,92 kn dolazimo do cifre od 155.414,61 kn.

Na to treba još dodati troškove špeditera koji je napravio uvoz cca 500 kn

Znači sve skupa cca 156.500 kn!  :misli:


 
DooDo said:
IVA je 21% 8)

Da ideš po F4 u IT, računica bi ti bila:

prodavatelj ti izda eksportnu fakturu (ako je pravna osoba) bez IVA što iznosi 14.041,32 € (ako je puna cijena i IT 16.990€)

s novom F4 dolaziš u HR na homologaciju (to platiš 400 kn), a zatim kod špeditera koji ti napravi otprilike ovakav obračun davanja:
na fakturu od 14.041,32€ dodaje se trošak prijevoza (cca 150€) te smo tako dobili osnovicu od 14.191,32 (ili po današnjem tečaju 107.286,38 kn) za obračun posebnog poreza (trošarine).
trošarina na navedeni iznos je 17.045,31 kn, zbrojeno sa 107.286,38 = 124.331,69 kn čime dolazimo do osnovice za PDV. Kada dodamo 25% PDV u iznosu od 31.082,92 kn dolazimo do cifre od 155.414,61 kn.

Na to treba još dodati troškove špeditera koji je napravio uvoz cca 500 kn

Znači sve skupa cca 156.500 kn!  :misli:

Računao si trošak prijevoza kao stavku za obračun kod špeditera ali ne vidim da si negdje stavio stvarni trošak. Izgubljena dva dana, kombi, nafta, autoput klopa, cuga, čovjek. Barem 200 EUR u špar varijanti i uslugu onom ko ti je posudio kombi.  :mrgreen:
 
DooDo said:
IVA je 21% 8)

Da ideš po F4 u IT, računica bi ti bila:

prodavatelj ti izda eksportnu fakturu (ako je pravna osoba) bez IVA što iznosi 14.041,32 € (ako je puna cijena i IT 16.990€)

s novom F4 dolaziš u HR na homologaciju (to platiš 400 kn), a zatim kod špeditera koji ti napravi otprilike ovakav obračun davanja:
na fakturu od 14.041,32€ dodaje se trošak prijevoza (cca 150€) te smo tako dobili osnovicu od 14.191,32 (ili po današnjem tečaju 107.286,38 kn) za obračun posebnog poreza (trošarine).
trošarina na navedeni iznos je 17.045,31 kn, zbrojeno sa 107.286,38 = 124.331,69 kn čime dolazimo do osnovice za PDV. Kada dodamo 25% PDV u iznosu od 31.082,92 kn dolazimo do cifre od 155.414,61 kn.

Na to treba još dodati troškove špeditera koji je napravio uvoz cca 500 kn

Znači sve skupa cca 156.500 kn!  :misli:


Sve jasno  (y)

Jedino da Talijan,smanji vrijednost izlazne fakture  :mrgreen:

E sad da li će Carina to prihvatit  :misli:

 
Misliš na naš diler  :mrgreen:
 
On u tom trenutku više nije bitan, motor je tad već ovdje. :mrgreen:
To je jedna interna forumska zeka jer jednom zakletom riječkom Dukatistu godinama nisam uspio objasnit da nije baš tako da strani dileri raširenih ruku dočekuju nekog balkanca kako bi mu dali motor bez zarade. O naknadnim servisima da ni ne pričamo. Bio je valjda uvjeren da ti došećeš u tvornicu, kupiš motor i ideš kući pjevajući. :mrgreen:
 
Neki teski optimist :LOL: