MZ 250etz

PG said:
Sjedilo se malo na rezervaru.
Najbolje je išao sa origigi dva metra rompompompom... auspuha.  :LOL:


A moj je , kad bih to zaželio , uz neku čudnu vibraciju , išao i u - rikverc.  :LOL:
Svih pet brzina.  :D
dobro veliš ua mz-u, mi se zajebavali za spuh-1 stajaće mjesto :LOL: a bome su i čz-e htjele u rikverc :shock: :LOL: :LOL:
 
PG said:
Ma ne znaju ova današnja djeca ...  :D

Možda i bolje da ne.  :mrgreen:

Mi smo barem imali na cemu sami naucit šarafat.  :mrgreen:

prpa said:
vilica 3 brzine im je bila slaba strana :mrgreen: a i kurbla znala dobro opizdit :LOL:

Ja sam vozio TS 250, pa mozda zato nisam imao tih problema, a sto se kurble tice- koga nije opizdila, taj se nije ni vozio. :LOL:

PG said:
Najbolje je išao sa origigi dva metra rompompompom... auspuha.  :LOL:

A moj je , kad bih to zaželio , uz neku čudnu vibraciju , išao i u - rikverc.  :LOL:
Svih pet brzina.  :D

prpa said:
dobro veliš ua mz-u, mi se zajebavali za spuh-1 stajaće mjesto :LOL: a bome su i čz-e htjele u rikverc :shock: :LOL: :LOL:

Ako si htio da ide kako treba-ne diraj origigi dimnjak :mrgreen:. Svasta smo probali i nikad to nije bilo-to.  :neznam:
Sto se rikverca tice, slucajnim zakretanjem paljenja dobio bi ono sto ljudi danas skupo placaju na cestovnim krstaricama. :LOL:
 
Gato said:
Istina i jedno i drugo!  :D (y)
Ma...istina je i to da smo ko klinci sanjali taj motor..tog eMZu.
Bila dva velika u Robnoj Kući..eMZo i Jawa..i svaki dan se išlo pola sata ranije u školu,da se stigne u Robnu na razgledanje  :mrgreen:
...a tek frajeri koji su ih imali..pa parkirali pred kinom i barili ženske  :cool:
Bili su to dobri dečki,ti eMZejaši..i dan danas su.

A što se šarafanja tiče Gato,u pravu si. Znam čovjeka koji je isto počeo šarafati na MZ..danas puno ljudi zna za njega,održava im današnje  motore i zadovoljni su.  (y)
 
za obuku u šrafljenju smo imali tomose , svih vrsta. Tu smo to diplomirali.  :mrgreen:
Sjećam se ,brat i ja , slagali bi ga cijeli tjedan. Petak probna vožnja , subotu ( seoska ) utrka. Nedjelju bi - zaribao.  :mrgreen:
I tako u krug.  :D

Kad je stigao Emzo ... onda bi se samo vozili i vozili ... i čudili kako se ništa ne kvari...  :shock:
 
jeste stavljali dellorte na tomose :D tko ga je ima ,glavni baja pa još rezonantni spuh :021:
 
Gato said:
Sto se rikverca tice, slucajnim zakretanjem paljenja dobio bi ono sto ljudi danas skupo placaju na cestovnim krstaricama. :LOL:

Slučajno je bilo samo prvi put.

Onda je dalje bilo - namjerno: Ubaciš u prvu , lagano , skoro bez gasa puštaš kvačilo , kao da ćeš krenuti .  I ako je bilo dovoljno malo gasa ... neposredno prije nego bi se ugasio , motor bi okrenuo smjer rotacije , pokrenuo se naopako i - vozio u rikverc.  :LOL:
Onda se samo trebalo još izvještiti voziti u nazad svih pet brzina...  :D

Aaaaaaaaa ... tempi pasati ...  :0648:
 
prpa said:
jeste stavljali dellorte na tomose :D tko ga je ima ,glavni baja pa još rezonantni spuh :021:

Dellorto , naravno , par 'brojeva' preveliki . :mrgreen:  Usis prema van , tako da višak izbacuje - ravno na nogu.
Glavni baja je imao najveću mrlju na potkoljenici ...katkad i na -natkoljenici.  :D
I trajni miris  - benzina.  :joy:
 
Rezonancija sa ' prigušivačem ' od kakvog spreja . Privezanim - žicom ...  :starac:
 
PG said:
Dellorto , naravno , par 'brojeva' preveliki . :mrgreen:  Usis prema van , tako da višak izbacuje - ravno na nogu.
Glavni baja je imao najveću mrlju na potkoljenici ...katkad i na -natkoljenici.  :D
I trajni miris  - benzina.  :joy:
:LOL:                (y)
 
PG said:
Slučajno je bilo samo prvi put.

Onda je dalje bilo - namjerno: Ubaciš u prvu , lagano , skoro bez gasa puštaš kvačilo , kao da ćeš krenuti .  I ako je bilo dovoljno malo gasa ... neposredno prije nego bi se ugasio , motor bi okrenuo smjer rotacije , pokrenuo se naopako i - vozio u rikverc.  :LOL:
Onda se samo trebalo još izvještiti voziti u nazad svih pet brzina...  :D

Aaaaaaaaa ... tempi pasati ...  :0648:
ili oduzimanjem i davanjem kontakta na leru  :wink: ...a apn mi je uredno palio na guranje, u rikverc  8) ...nije bio nešto snažan al je mogao fino zastartat (unatrag) tak da guma zacvili  :mrgreen:
 
Jedan složen, drugi bude :misli:
MZ je krama, ali nostalgija, višak slobodnog vremena i dovoljan broj godina u braku su nevjerojatno dobra kombinacija za pobjeći u garažu  :wink: :wink:
 
PG said:
Slučajno je bilo samo prvi put.

Onda je dalje bilo - namjerno: Ubaciš u prvu , lagano , skoro bez gasa puštaš kvačilo , kao da ćeš krenuti .  I ako je bilo dovoljno malo gasa ... neposredno prije nego bi se ugasio , motor bi okrenuo smjer rotacije , pokrenuo se naopako i - vozio u rikverc.  :LOL:
Onda se samo trebalo još izvještiti voziti u nazad svih pet brzina...  :D

Aaaaaaaaa ... tempi pasati ...  :0648:

Sto reci na sve ovo u temi, nego bas to... :0648: