nabava auspuha za Hyosung GT650

Jurupari said:
bok!

htio bih negdje naći zamjenu za tvornički auspuh od hyosunga gt650. kako nema akrapovića zanima me da li netko ima informaciju gdje da tražim?

hvala

u svakom slucaju mozes naruciti u eurorentu, ali ces ga vjerojatno cekati jedno mjesec dana ako ga nemaju na skladistu.

ako imas vremena cekat dostavu mozes ga naruciti i ovdje: http://www.richardhyosunggvgt.com/ cijena je dobra, ali neznam koliko to zapravo  ispadne sa troskovima dostave i carinjenjem.

ako imas love onda mozes odma u eurorentu uzet yoshimuru za gt650.
 
Jurupari said:
iskreno ovaj mi se čini skup. trenutno gledam ove

nisam mislio na ovaj na vrhu stranice, imas malo nize original za 110 usd. Jel trazis original auspuh ili neki aftermarket?

ak trazis aftermarket auspuhe za malo love pogledaj kod ovih nasih majstora serdarevic, deak itd ili mozes nabavit leo vince sbk za cca 2200kn.

ja jos uvijek imam original auspuh, a yoshimura je koliko se ja sjecam cca 3000kn, ima vise modela ali mislim da su cijenom tu negdje.

imas na jubito-u par hyosunga sa yoshimurom pa ti vidi.  (y)
 
flomaster said:
ak trazis aftermarket auspuhe za malo love pogledaj kod ovih nasih majstora serdarevic, deak itd ili mozes nabavit leo vince sbk za cca 2200kn.

:misli: puno informacija za mene neukog. tko prodaje leo vince u hr? i imaš kontakt od serdarevica i deaka?
 
Jurupari said:
:misli: puno informacija za mene neukog. tko prodaje leo vince u hr? i imaš kontakt od serdarevica i deaka?

:mrgreen:

http://www.serdarevic.com/

deak potrazi na forumu (osobno meni najljepse zgleda), a leo vince koliko ja znam mozes kupit u motormaniji : http://www.motormania.hr/

btw ak imas jos kakvih pitanja, pucaj!! fale mi jos tri posta do birtije  :mrgreen:
 
Jurupari said:
hahaha! ja goglo dok sam čekao odgovor. a kakva je kvaliteta ova dva auspuha? kolko to traje? i jel znaš cijenu?

nemam pojma, bolje ti je koristit trazilicu od foruma, naci ces sve informacije. sad sam se sjetio da mozes ukljuciti i Kucelja u svoju pretragu.
 
neznam jesi vec nabavio auspuh, ako nisi mozes i ovdje pogledat, ima puno dijelova i auspuha za hyosung:

http://www.webmart.de/wmshop.cfm?ID=45488

uz to je u njemackoj pa se ne ceka dugo da dodje.
 
a zašto ne staviš bilo koji auspuh koji ide na SV650??
jednostavno kupiš auspuh, nađeš nekog tko radi s inoxom da ti to upaše za parsto kuna i to je to
ja sam isto tako kupio auspuh u austriji koji je original za bandita 1250
frend mi je za jedan dan rada napravio nastavak s grane na auspuh od inoxa (originalna grana nije dirana) i stavio mi auspuh u položaj koji sam htio, stvarno je odlično napravio i lijepo izgleda
mislim da je račun bio nekih 250 kuna :)
 
Ja sam uzeo akrapa otvorenog koji je pripasan i isto tako napravljen nastavak od inox-a, leglo je predobro a i rezultat je odlican  (y)
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,71726.0.html




nebi ovak nesto?domaca izrada
puno zadovoljnih kupaca  (y)
zvuk jeben,nije ni kvaliteta u pitanju
Moja preporuka  :wink:
 
Imaš Kucelja to ti je vrhunski mešter za auspuhe!!! 1200 kn je auspuh i dogovoriš se s njim kak ti paše!!
 
Pošto sam novi u moto vodama...

Zanima me dali paše auspuh serdarević od Nexusa 250ccm na hyosung gt250r?
Ne zanima me dali fizički paše, nego dali je dobar za taj motor 2cilindra 4 takta 30ks...
 
Jurupari said:
jel netko zna ko bi mogao u rijeci lijepo napasat i povariti auspuh na postojeći kolektor sa lambdom?

Pošto spominješ lambdu vjerovatno je ubrizgavanje.Možeš imati neželjenih problema sa aftermarket ispusima (čitaj otvoreni).
Dosta se ljudi žalilo na pad snage , enormne potrošnje goriva  nakon stavljanja otvorenih topova.
Osobno sam se čuo sa IXIL-om u njemačkoj, te oni tvrde da nema neželjenih pojava koje dobiješ na uštrb zvuka.
Ali uvijek postoji i za to riješenje..Power commanderV, memJet modul i slično..oko 200 baksa .

Čuo sam se sa jednim Amerom koji je stavio HR1 ispuh sa pomičnim DB-kilerom(GV650SE), i kaže mi da je sve bilo ok kad ga je stavio , ali nakon nekog vremena kako je bilo sve toplije došlo je do postepenog pucanja, koje se kasnije pretvorilo u konstantu, pala mu je snaga motora, zatrzavanja, potrošnja i slično..iako su top prodavali kao dizajniran za EFI..morao je kasnije ugraditi commander, i sad je sve kao po loju. (y)