NARODE POMAGAJ

XJR 1300

New member
Lani u deseti mijesec imao sam sudar s svoim XJR-om, i na moju nesreću u tu nesretnu prikolicu udario sam mašinom i probia blok motora :cry: točno ispod brtve između bloka i cilindra rupa je širine dlake i dužine 3-4mm. Kako to začepit bez rastavljanja mašine. Motor prešao 13000km.
Pukotina se spušta od brtve niz blok. Prednji desni ćošak mašine.


Edit by Rivi! (Sori, ljudima smeta deranje, pa sam malo uredio post!)

Hvala na brizi za ljude.
 
Možeš zakrpat tekućim metalom i mislim da će držat, ali kad budeš prvi puta radio nešto ozbiljnije na mašini, onda sve ljepo rastavi i daj to zavarit kako treba .
Prema tvom objašnjenju sam stekao dojam da ništa vitalno nije puklo, pa stoga mislim da bi bilo šteta rastavljat mašinu sa 13000 km.

Pošto je to baš na mjestu gdje je dihtung, postoji mogućnost da ti idalje pušta, a onda nema druge nego rastavit, zavarit i na kraju precizno obradit kako bi dihtung i cilindri dobro "sjeli"na blok.
 
Pokuša sam sa dvi vrste tekućeg metala i na vruće i na hladno
i tip koji mi radi motor pokuša je varit aluminij izvana ali ni to nije upalilo .ČUO SAM DA POSTOJI NEKA SMJESA KOJA SE PEČE ZNA LI KO IŠTA O TOME.
 
...ma koji tekuci metal na taj motor, to je isto ko da na misicu stavis sudar, triba to sav raskopat, zavarit i lipo opiturat da se ne vidi, racunaj na nekih 1500 kn i to ti nije puno (1000 ja uziman za rastavljnje makinje do vide, 100 za varenje, 100 za boju i 300 za brtvu glave...)...
 
Za informaciju, ako ne uspiješ sa bilo kakvim zavarivanjem, paše ti blok od FJ 1200, ali uz malo strojne obrade.( kolega je to radio na svojoj XJR 1300.
Jedini problem ( financijski ) je u tome što ćeš vjerovatno morat naručit nove stojeće ležajeve za radilicu jel bi bilo malo preljepo da su oznake na bloku koji ćeš eventualno nabait, iste kao na orginalu !
 
ako ces tekucim metalom, dobro, dobro, dobro, jesam li reka dobro
odmasti i ocisti, inace nista, otpast ce ti.....
 
imalsam slićni peroblem samo na autu(šprung getribe auta na dosjedu za šelnu manžete u dužini 3 cm.),koristo:tekući dvokomponentni metal Fe RAPID (smjesa zu popravak metala ,za ispunjavanje i niveliranje na metalima).Stvrdnutu masu mozeš obradit ručno i srtrojno brušenjem.
Radio prošle godine i još uvijek drži(sad provjerio nije masno),da masu kupio u Wurth-u Zg.(njihov proizvod) ,sigurno ima u St. Obavezno kupi i sprej za odmašćivanje (dobro odmasti).
Ak dobro pamtim, masa dojde 110 kn. a sprej 45 kn. Ostatak spreja možeš koristit za odmašćivanje diskova .
Evo, ak uspiješ potvrdi, možda još nekom pomogne.
 
Marko-0500 said:
imalsam slićni peroblem samo na autu(šprung getribe auta na dosjedu za šelnu manžete u dužini 3 cm.),koristo:tekući dvokomponentni metal Fe RAPID (smjesa zu popravak metala ,za ispunjavanje i niveliranje na metalima).Stvrdnutu masu mozeš obradit ručno i srtrojno brušenjem.
Radio prošle godine i još uvijek drži(sad provjerio nije masno),da masu kupio u Wurth-u Zg.(njihov proizvod) ,sigurno ima u St. Obavezno kupi i sprej za odmašćivanje (dobro odmasti).
Ak dobro pamtim, masa dojde 110 kn. a sprej 45 kn. Ostatak spreja možeš koristit za odmašćivanje diskova .
Evo, ak uspiješ potvrdi, možda još nekom pomogne.

Možeš li objasniti gdje se nalazi Wurth u Zg. Meni treba za pukotinu na vanbrodskom Johnsonu.
 
MarkoZg said:
Marko-0500 said:
imalsam slićni peroblem samo na autu(šprung getribe auta na dosjedu za šelnu manžete u dužini 3 cm.),koristo:tekući dvokomponentni metal Fe RAPID (smjesa zu popravak metala ,za ispunjavanje i niveliranje na metalima).Stvrdnutu masu mozeš obradit ručno i srtrojno brušenjem.
Radio prošle godine i još uvijek drži(sad provjerio nije masno),da masu kupio u Wurth-u Zg.(njihov proizvod) ,sigurno ima u St. Obavezno kupi i sprej za odmašćivanje (dobro odmasti).
Ak dobro pamtim, masa dojde 110 kn. a sprej 45 kn. Ostatak spreja možeš koristit za odmašćivanje diskova .
Evo, ak uspiješ potvrdi, možda još nekom pomogne.

Možeš li objasniti gdje se nalazi Wurth u Zg. Meni treba za pukotinu na vanbrodskom Johnsonu.

ak pukotina nije velka nemoj kupovat imam ja(0989081142),ili Škorpikova (hale poslje stanice za teh. pregled vozila )
 
Da tekući metal je dobra stvar samo nemoj spojit blok i cilindar da ih kasnije nemožeš rastavit :wink:
 
spajao sam neke dijelove (ne mašine) sa dvokomponentnim tekućim metalom i nije se baš pokazalo kao previše dobro riješenje. Bolje plati malo više pa napravi pošteno...
 
Ja sam prije par godina koristio tekući metal.
Slagao sam e90. U bloku gdje su ležaji na koje dolazi radilica se pohabao blok, pa je bilo lufta.
Tekući metal nije bio baš nešto(bar ovaj standardni). Pa mi je frend dao nešto. recimo slićno tekućem metalu, i to je radilo super. Kad budem doma probat ću pronać tubu u kojoj je bilo to pa ti kažem kak se zove.