nedoumica u izboru maxi skuta

izabrati, koji?

  • Honda silverwing 400

    Votes: 1 4.0%
  • Suzuki Burgman 400

    Votes: 4 16.0%
  • Yamaha T max 500

    Votes: 17 68.0%
  • Yamaha Majesty 400

    Votes: 3 12.0%
  • Malaguti Madison 400

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    25

wingman

Active member
.....imam ideju maxija 400-500 ccm. osobno ne bih nikakvu kokoš na velikim kotačima, ak je skuter onda je skuter...
u igri su (znači skoro svi :mrgreen:) , tim prioritetom:

Honda silverwing 400
Suzuki Burgman 400
Yamaha T-max 500
Yamaha Majesty 400
Malaguti Madison 400

imate li kakvih drugih ideja? drugo mi ništa pametno ne pada na pamet .. i ak netko s ovima ima iskustava nek veli dobro i loše...
najvjerojatnije će bit rabljeni skut jer su cijene nove honde ili jamahe tmax , ono, 70000 kuna...  :palacdolje:
 
wingman said:
.....imam ideju maxija 400-500 ccm. osobno ne bih nikakvu kokoš na velikim kotačima, ak je skuter onda je skuter...
u igri su (znači skoro svi :mrgreen:) , tim prioritetom:

Honda silverwing 400
Suzuki Burgman 400
Yamaha T-max 500
Yamaha Majesty 400
Malaguti Madison 400

imate li kakvih drugih ideja? drugo mi ništa pametno ne pada na pamet .. i ak netko s ovima ima iskustava nek veli dobro i loše...
najvjerojatnije će bit rabljeni skut jer su cijene nove honde ili jamahe tmax , ono, 70000 kuna...  :palacdolje:
Majesty 400 ti je 49.900. Najudobniji je od svih i za vozača i suvozača. Može primiti 2 kacige ispod sjedala.
 
Ja bi uzeo Hondu. Mislim da je kvalitetnija od ponuđenih, da u ZG imaš odličan servis i da mi se više sviđa od većine navedenih. Na drugom mjestu bi bio Burgman, a na trećem T-max. Ipak, obzirom na financijska ograničenja koja navodiš zašto ne izabereš nešto od klase 250?
 
ako si financijskimožešpriuštit T-Maxa onda njega, a ako tražiš nešto jeftinije onda majesty ili možda nešto iz piaggio grupacije tipa X9 ili Xevo 400
ako ti udobnost nije najbitnija onda slobodno nexusa uzmi
 
zokx said:
Ja bi uzeo Hondu. Mislim da je kvalitetnija od ponuđenih, da u ZG imaš odličan servis i da mi se više sviđa od većine navedenih. Na drugom mjestu bi bio Burgman, a na trećem T-max. Ipak, obzirom na financijska ograničenja koja navodiš zašto ne izabereš nešto od klase 250?
  :mrgreen: ? sad vozim fes250 (platio ga 42000 kuna), pa mi je pomalo dosadio, a da ne mijenjam za isto, onda mislim da promijenim za malo jače. vrtila mi se u glavi ideja promjene foresighta za forza 250, al nova forza250 košta preko 50000 kuna. to mi je prevelika doplata za potpuno istu mašinu.  250 i 400-500 je kod maxiskuta mala razlika u karakteristikama. sa silverwingom je problem da je tek izašo kao model 2006 godine i predobro drži cijene vani, a tu ih nije bilo niti će ih, očito ni biti. po ciklistici mi se najbolja čini Tmaxica. burgman je klasik. majesty je lijep i ziher dobar, a madison mi je opcija promjene ako se baš nikaj od ovih ne nađe... fak, kalkuliram. stvar je najviše onog kaj se vani pronađe, a cijene rabljenih koje bi ja, se vrte negdje oko 4-5 soma eura, kad dođe u hr, opet, ak se pronađe u ok stanju.
 
da, to su istine... zato sam ovdje i tražio mišljenja. više ljudi, više pameti. (y)  srce bi jedno, a pamet drugo. :mrgreen:
 
majesty - udobnost je za 5, jo uvijek je aktualan dizajn, nakon redizajna je još bolji, na testovima u Italiji je u samom vrhu ili pobjeđuje
cijena mu je odlična, i svi ostali navedeni skuteri (ne znam za malagutija) su dosta skuplji (od 1000 EUR na dalje)


Meni se čini da - performanse 400 ccm za skut ne daju drastična razlika u odnosu na 250, osobito ne u odnosu na reximo Xmax 250
te uz to treba dodati - da kod skutera stvarno snaga nije sve, jer ovjes (izuzevši Tmaxa) slabo prati mašinu, a u zavoju znaju biti manje okretni od onih 250.

skuteri 400 ionako imaju oko 40 kg više u startu, troše više i skuplje je održavanje

Član Billy the kid je u godinu dana sa X8 250 prešao 30.000 km - i kaže da je u biti za onog tko se kreće samo unutar zemlje dovoljan 250, a da za sve ostalo postoji motor.


Za ostale  - burgman mi je peskup i prenisko je sjedalo
              - silwerwing je pretežak i dizajn mu je već bye-bye
              - Tmax uopće nije u toj kategoriji ni performansama ni cijenom
              - malaguti - ne mogu se sjetiti koliko dođe, ali mašina mu po talijanskim testovima i nije nešto (osim ako sad ne ugrađuje piaggio 400 
                mašinu), meni se osobno njegov dizajn sviđa, na njemu se opušteno sjedi jer je sjedalo visoko, i ima odličnu vjetroransku zaštitu -                kod  nejga dosta ovisi i o tome da li ima nekog dorog servisera u blizini
 
wingman said:
i meni je honda nekak draga.  na koji servis misliš, "Kod iveka"  :mrgreen: ? sad vozim fes250 (platio ga 42000 kuna), pa mi je pomalo dosadio, a da ne mijenjam za isto, onda mislim da promijenim za malo jače. vrtila mi se u glavi ideja promjene foresighta za forza 250, al nova forza250 košta preko 50000 kuna. to mi je prevelika doplata za potpuno istu mašinu.  250 i 400-500 je kod maxiskuta velika razlika u karakteristikama. sa silverwingom je problem da je tek izašo kao model 2006 godine i predobro drži cijene vani, a tu ih nije bilo niti će ih, očito ni biti. po ciklistici mi se najbolja čini Tmaxica. burgman je klasik. majesty je lijep i ziher dobar, a madison mi je opcija promjene ako se baš nikaj od ovih ne nađe... fak, kalkuliram. stvar je najviše onog kaj se vani pronađe, a cijene rabljenih koje bi ja, se vrte negdje oko 4-5 soma eura, kad dođe u hr, opet, ak se pronađe u ok stanju.

Ivek, Ivek  :mrgreen: Zakon.. Mislim da je 250 gornja granica upotrebljivosti za skut. Ako ti je foresight dosadio, a možeš/želiš još nadoplatiti, kupi motor. Rastegni se do nečeg klase 600, npr CBF i neće ti garant dosaditi slijedećih par godina. A onda lijepo pređeš ili na erove u toj klasi ili na soma..
 
@ liberty - sve ti je na mjestu.  (y)

zokx said:
Ivek, Ivek  :mrgreen: Zakon.. Mislim da je 250 gornja granica upotrebljivosti za skut. Ako ti je foresight dosadio, a možeš/želiš još nadoplatiti, kupi motor. Rastegni se do nečeg klase 600, npr CBF i neće ti garant dosaditi slijedećih par godina. A onda lijepo pređeš ili na erove u toj klasi ili na soma..
idem u promjenu, al ne idem na motor. malo sam živčan i teško mi se kotrolirat nedavanjem forsaža i kad ne treba... :palacdolje: sam položaj sjedenja na R motoru mi uključuje šalter u glavi koji se automatski prebacuje u drugačiji režim vožnje.  na maksiskutu si opušteniji i mirniji u glavi.  ne mijenjam ga tolko radi snage. imam više gradske i prigradske vožnje nego otvorene ceste. snaga (šus) koja mi fali je jedino na otvorenom putu, kod pretjecanja kamiona, buseva, uzbrdice sa suputnicom, al to nije tak često.... mijenjam promjene radi.  :wink:
 
ako je stvarno grad i prigradska vožnja u pitanju - možda ti 400 neće biti tako okretan
a za međuubrzanja - da, tu je 250 malo zakinut
meni odgovara za moje potrebe
400 bi uzeo samo radi cesta gdje je ograničenje 100 kmh ili više
tu 250 stvarno nema šanse - osjeća se da mu je tlaka držati ga stalno na 100 kmh
a i meni to sve izgleda onda sporo i nezanimljivo

ne znam koliko si visok - ali sjedalo majestya je na ugodnih 750 mm, od burgmana je na preniskih 710 mm
čini mi se da je sjedalo na mom 775 mm
e sad - kad su kratki zavoji u pitanju - volim noge imati u skvrčenom položaju, a ispružim ih samo po ravnom

isto - pitanje koliko su kod takvih skutera kočnice na razini zadatka (ne pričam o Tmaxu)
npr. - meni što sam iskusniji smeta integralno kočenje (osim po mokrom)
a i kočnice su na maxi skuterima puno slabije nego na motorima

mana maxi skutera je nagla promjena smjera i brzi kratki zavoji
-  redovito prva dva zavoja lijevo-desno možeš izvuči, ali 3. ne ide
isto tako - ako doletiš u zavoj prebrzo, a nisi se postavio u putanju - završiš u suprotnoj traci

uglavnom - kad napravim svoj đir od 250-300 km, to me toliko umori da bar 1 dan ne dođem sebi
jer je vožnja skuterom na taj način u biti naporna - on ne oprašta greške i zahtjevan je ako ima puno zavoja.
ako je teži - onda je i zahtjevniji za voziti, a svi 400 ccm su oko 200 kg suhe težine
 
liberty said:
mana maxi skutera je nagla promjena smjera i brzi kratki zavoji
-  redovito prva dva zavoja lijevo-desno možeš izvuči, ali 3. ne ide
isto tako - ako doletiš u zavoj prebrzo, a nisi se postavio u putanju - završiš u suprotnoj traci


da, to sam primjetio kod svoje beštije da voli proširit putanju kad se malo zaletim tj. pokušavam pratit frenda na ktm po nekim zavojima ko stvorenima za SM, kad se sam vozim onda ne tolko jer više razmišljam dok vozim
 
liberty said:
..........................................
po meni je u biti 250ccm idealna kubikaža maxija, a da se motor ne muči i ubija životom i vožnjom u gradu... grad u kakvom ja živim je ubojica "pravih" motora.
visina mog sica je 745 mm, to je za moju visinu od 180, solidno. ne volim baš previsoko sjedenje na skuteru. radi načina sjedenja, vožnje, težišta i položaja nogu.
kaj se tiče kočnica, CBS (http://world.honda.com/motorcycle-technology/brake/p1.html) sustav kočenja je meni savršen jer se vozim cijelu godinu, kiši i ostalom šitu... nisam još vozio ABS na motoru, pa o njemu nemrem niš reć. u svakom slučaju mnogi bi motori od 500+ ccm, kočnicama kakve su na mom skutu mogli pozavidjeti. iz tog se razloga ne bojim kočionih sistema na hondi, yamahi ili suzukiju.
majesty400 mi je jako lijep motorino, jedino kaj mi se kod njega ne sviđa je to kaj mi se čini da će kod ev. pada otić u onu stvar cijeli oklop. nema ispupčenih gumenih zaštitnih točaka. i još su mu plastike napravljene od dosta lošeg i slabog materijala.

@ zokx  :mrgreen: :LOL:- motor uopće ne igra. kad bi igrao bio bi Honda Deauville 650  8) i nix drugo. 8)
 
pogledaj si malo fotografije na www.majestyclu.it - ima i onih gdje je nekom pao scoot na bok
uglavnom - crni majesty izgleda posebno opako
od ove godine je i u metalic crnoj verziji ali sa než sicom )pored standardne crne sa crnim sicom)
 
liberty, u linku si poija jedno slovo, evo pravi  (y)

http://www.majestyclub.it/
 
O kojoj lovi pricamo? Uz malo njusenja i srice nadjes Majestija 400 starog god. dana za cca 35000 kn.Vidija san jednog u st za tu kintu...brend fakin nju. T-max za te pare jedino 5/6 godina star.
 
pričamo o max 40000 kn.  stvar je da dobim solidnu stvar za pare. nisu ni godine bitne.  cijene rabljenih su skroz OK, tak da mi ne pada na pamet uzimat novo. kad kinezi krenu na veće kubikaže padat će opet cijene...   danas sam išo vidit ovakvog burgmana 400 http://pembrokeshireclassics.com/shop/images/Suzuki%20Burgman%20%2072dpi.jpg, nije nešto nov al je u solidnom stanju. (y) nema žurbe, već će nekaj neletit.