Nekoliko pitanja vezanih uz malo pojačavanje runnera 200 vxr

ogrosic

Member
Evo ovako, znacii kupio sam runnera 200 vxr, imam leo vince 4road auspuh ali bez njegove grane. Sad me zanima mislio sam taj auspuh pripasati na originalnu granu pa me zanimaju vaša misljenja o tome, onda sam malo čitao o malossi multivaru2000, pa bi i njega stavio, pa uz to idu i druge rolice. Znaci pitanje je sljedeće, vaše mišljenje o toj kombinaciji, zanima me kakve rolice bi trebalo staviti s obzirom na auspuh i multivar i ako netko zna sta bi sa tim dobio. U principu bi volio samo da skuter bolje ubrzava, krajnja brzina mi i nije toliko bitna ali ne bi volio da se smanji. Hvala.
 
nemoj kupovati variomat,samo stavi lakse roline i imat ces bolji start tj. skuter ce brze dizati okretaje...
 
Ukucaj u tražilicu vxr i izbacil bu ti dvije stranice tema o vxr-u. Od auspuha preko topova do rolica multivara i federa
 
ogrosic said:
Znaci variomat ne, samo crvene federe i rolice?? Rolice koje težine??

Možeš ti staviti variomat ali po meni ne vrijedi tih 1000kn

najosjetniji dobitak od variomata je start je dopusti da se skut zavrti i ulovi na višim okretajima di ima više snage

a taj isti dobitak dobiješ sa crvenim federima na kuplungu za nekih 120kn

i još što malosi variomat puno brže troši rolice i klizaće što nije financijski zanemarivo :wink:

rolice za serijski vario i spuh stavi 10.5gr a možeš bez beda ostaviti i serijske 11gr (y)
 
Sad nisam bas skuzio ovo "za serijski auspuh", jer cu staviti tog lea, a koja je opce razlika izmedju serijskog varia i malossievog??
 
Evo moj setup kakav je bio prije prodaje 8)

Serdarević
Red sponge
11gr ser rolice
žuti na kuplungu
dugi bijeli centralni feder

skut je bio u tip top stanju i bio je brži od seriskih sp-ova i derbija gp1 250, nexusa 250 do 120kmh,novog vxr-a...
 
ogrosic said:
Sad nisam bas skuzio ovo "za serijski auspuh", jer cu staviti tog lea, a koja je opce razlika izmedju serijskog varia i malossievog??

Zbog lea sam ti i rekao 10.5 al možeš ostaviti i serijske

razlika je u kutevima kanala kroz kližu rolice
 
E hvala ti lijepa, sad sam u biti saznao kaj me zanimalo i bitno mi je da je to provjereno na tvom motoru jer mi se ne da iskeširati čuda para za nekaj za sta opce neznam kak bu radilo i kaj bu se moralo neznam koliko ustelavati. I sad me jos zanima neki ducan u ZG di bi zel te federe i rolice. Mozda sam malo dosadan sa retardiranim pitanjima al jbg novi sam u ovom sportu, vozio sam automatike, bt-e, i apriliu etx ali do prije nekih 7 god i od tada u biti nisam sjeo na motor osim neki đir na motorima od prijatelja a skutera nisam nikad imao. Inace vozim xsaru vts, u koju ubacujem sve novce a tog mi je pun k.. pa sam zel scoot da imam s čim prdit po ljeti i da mi ne troši previše..
 
Box 15
Slovenska 15, Zagreb
tel. 01/ 3777 - 294
radno vrijeme: 8.30 - 19.30h
prodaja piaggio i gilera skutera, te djelova + AGV, Dainese

Piaggio Centar
Vukovarska 235, Zagreb
tel. 01 / 6183 - 116
radno vrijeme: 8.30 - 19.30h, subotom: 8.30 - 12.00
Prodaja piaggio i gilera skutera, te djelova + malossi program

Moto Mondo
Šarengradska 15, Trešnjevka, Zagreb
tel. 01/ 3012 - 700
radno vrijeme: 9.00 - 19.00h, subotom: 9.00 - 13.00h
Prodaja piaggio i gilera skutera, te djelova + ponešto od malossia
Sisačka 5, Velika Gorica
tel. 01/ 6216 - 939
radno vrijeme: 9.00 - 17.00h

Horvat
Črnomerec 43, Zagreb
tel. 01/ 3700 - 154
Samo servis za piaggio, gilera... i oprema + ponešto od malossia

Bencony moto
Varaždinska 46, Sesvete
tel. 01/ 2059 - 960, mob. 098/ 280 - 893
radno vrijeme: 10.00 - 19.00h, subotom: 10.00 - 12.00h
Servis motocikala i skutera, te opreme: malossi, top performances, rms, tecnigas, leo vince...

Auto - Bil
Jarun 66, Zagreb
tel. 01/ 3833 - 084
Servis skutera, te opreme: malossi, top performances, rms...

Moto 01

Prodaja:
Oranice 34, 10 000 Zagreb
tel: 01/ 3864-486
fax: 01/ 3864-488

Servis:
Samoborska cesta 60, 10 000 Zagreb
tel: 01/ 3701-756 , 01/ 3701-757
fax: 01/ 3864-488

SKUTERMOTO SERVIS I PRODAJA
I Stara Peščenica 45
Tel.:01/ 2340-393
Fax.:01/2340-392
E-mail: [email protected]

Radnim danom:
08.30 do 17.30
Subotom:
08.30 do 12.00
 
malaguti said:
nemoj kupovati variomat,samo stavi lakse roline i imat ces bolji start tj. skuter ce brze dizati okretaje...
da bravo... da ne uzima variomat a to je najisplativija investicija za vxr, uzmi i neces pozalit! jer je serijski variomat prema multivaru goli kurac jedan veeeliki.  :LOL:
 
marko209vx said:
da bravo... da ne uzima variomat a to je najisplativija investicija za vxr, uzmi i neces pozalit! jer je serijski variomat prema multivaru goli kurac jedan veeeliki.  :LOL:
vidis po nekima valja a po nekima ne i exfreerider kaze da ne vrijedi tih 1000kn,bolji je od serijskog ali...
 
Nevidim razlog kako bolje dizanje obrtaja i linearnija krivulja snage moze biti lose...  :misli:

Je ak stavis na vxr-a polovni multivar (koje je bas ko za vraga od vx-a) i onda stavis svoj remen i odma u startu gram i po lakse rolice da "se vrti" onda nevrijedi te novce...

Zovi AMI TRADE trazi polini variomat za leadera, u njega stavi rolicekoje dobijes sa variomatom i onda javi dali se neisplati...

Evo ako ne, imas cevape, pivu i 2litre Agip 5w40 ulja...
 
evo i mene zanima slican tuning
dakle..
nebi htio izgubiti na krajnjoj a predpostavljam da bi se to sa oprugama i laksim rolnama desilo!?
zanima me dali je velika razlika u ubrzanju sa istima u odnosu na variomat?
koliko taj variomat zapravo trosi rolne brze u odnosu na serijski i dali rikava remen i koliko cesto?
te da mi kazete cijene tih stvari.. iz osijeka sam tako da ni neznam di da potrazim to, pa ako moze i pomoc oko toga

Unaprijed hvala svima na odgovorima