neos ne vuce

Aldebaran

New member
Neos 50 pocinje slabije vuci nakon 10-ak Km voznje sa dvije osobe (ukupno 162 kg). Ovaj problem se javlja samo kad se cura i ja zajedno na njemu vozimo. Glavninu vremena cura ga sama koristi i tada ovog problema nema. Problem posebno dolazi do izrazaja na zadnjoj dionici puta koji je konstantna uzbrdica on kojih 4 km. Motor tada osjetno slabije vuce i ne postize dovoljno visoke okretaje iako gas drzim na maksimumu. Cini mi se da se motor prilicno zagrije tijekom tog uspona, ali nemam dovoljno iskustva da bih mogao zakljuciti gdje prestaje normalno zagrijavanje i pocinje pregrijavanje. Na prvih 6 Km spomenute dionice motor vuce potpuno normalno i postize brzine od 60-70 Km/h. Tih prvih 6 Km dionice takodjer nije ravno i ima uspona i nizbrdica, ali nema tako duge konstantne uzbrdice kao sto je na tih zadnjih 4 Km. Malo sam zabrinut da nije mozda smjesa presiromasna pa da se pregrijava zbog nedovoljnog podmazivanja. Potrosnja je od 3 do 3.3 litre na 100 Km. Svjecica je smedja (vise svjetlo nego tamno smedja, ali mi se ne cini presvijetla). Kad se napokon popnemo na kraj te uzbrdice kuciste varionata je prilicno toplo (ruka se ne moze drzati na njemu duze od par sekundi). Remen variomata je novi (original Yamaha) pa ne vjerujem da je on kriv. Kad nakon te uzbrdice ugasim motor mogu ga odmah ponovo upaliti bez ikakvih poteskoca (ne moram cekati da se ohladi). Ima li tko kakvu ideju o ovom problemu?

Hvala

 
probaj se ti penjat na tu uzbrdicu s šprintom pa javi ak ne usporiš do kraja.
slaba ti je to mašina, nemoš očekivat čuda od skutera ipak je to samo bicikli s pomočnim motorom.
laik sam, mislim da je to sasvim normalno.
 
morat ću te razočarati/razveseliti ovisi kako gledaš...sa akuterom ti je sve u redu to se dešava jer se prijenos pregrijava ne mašina(makar i ona trpi) al problem je prijenos i pogotovo remen koji se rasteže s povečanjem temperature pa ne sjedne dobro kako bi trebao i počne klizat pa se još više zagrijava...isto tako rolice....ako se nevaram neos ima minarellievu mašinu koja nema hleđenje prijenosa(što ne znači da se nemože složiti :wink:

ajd probaj napravit sljedeće...drugi puta kad ideš s curom na tu istu dionicu skini skroz poklopac prijenosa(deklo) pa da vidimo dal će biti šta bolje...ništa se neće dogoditi osim što nečeš imati kurblu al si reko da pali bez beda tak da to nije problem...ak će ići bolje onda moraš napraviti adekvatno hlađenja prienosa.
 
Baš nebi preporučil vožnju bez poklopca, al bi mogo sa prednje i stražnje strane poklopca izbušit par rupa da cirkulira zrak. Usto bi mogo stavit malossi kevlar remen koji se ne rasteže. Čisto je normalno da serijski skuter  nakon nekog vremena počne slabije vuć; tak je na svakom  :wink:
 
kelvar obavezno a i probaj promjeniti zvono, ovo sa rupama ne zvuči loše.
Nikaj se ti stari ne sekiraj ,,i ja sam imal takve probleme. Najjednostavnije ti je to rješiti da ga prodaš i kupiš nekaj veče.Ako baš voliš skutere onda kumi maxy i bok. (y)
 
ma kevlar je za stazu ne treba mu to..

promijenit taj serijski remen/ruline, mozda karb malo ocistit i ici ce bolje..
 
Poggiali said:
Baš nebi preporučil vožnju bez poklopca, al bi mogo sa prednje i stražnje strane poklopca izbušit par rupa da cirkulira zrak. Usto bi mogo stavit malossi kevlar remen koji se ne rasteže. Čisto je normalno da serijski skuter  nakon nekog vremena počne slabije vuć; tak je na svakom  :wink:
kao što rekoh nek proba skinut deklo i napravi dir...ak će bit bolje nek napravi rupe i vrati deklo...kaj će bezveze bušit deklo i onda skuži da je isti qurac??
 
Hvala svima na odgovorima. Sto se tice zamjene remena sa novim serijskim, mislim da to nema smisla zato sto sam prije 3 tjedna to napravio. Problem je postojao i prije zamjene. Nakon zamjene remena skuter je dobio nekih 10 km/h na krajnjoj brzini, ali ovaj problem na usponu sa dvije osobe i dalje postoji. Tijekom zamjene remena pogledao sam kako izgledaju rolice i meni su izgledale sasvim OK. Zato sam posumnjao na nedovoljno podmazivanje i pregrijavanje agregata. Da li je moguce da se i novi (3 tjedna star) serijski yamaha remen toliko ugrije i rastegne da to rezultira ovakvim problemom? Sto se tice tih rupa za ventilaciju, imate li kakav savjet kako to najefikasnije izvesti (gdje na poklopcu busiti, koliko rupa, koji promjer pojedine rupe)? Pokusat cu curu nagovoriti da jednom probamo uzbrdicu bez poklopca:) Nije bas odusevljena mojim experimentiranjima oko skutera;)
 
Evo probaj ovak nekaj kombinirat:
Ispred variomata, i ispred i iza kvacila

s145bh.jpg


Iza rupa stavi neku sitnu mrežicu zalijepi ili kaj već da ti ne uleti nekaj unutra ;)
 
to je to
samo kaj bi ga ja izbušio do neprepoznatljivosti :jesus:
 
Potpuno normalno... prijenos se pregrijao i remen se rastegnuo... osjetno usporen odaziv na gas... manjak snage... zato stavi najtvrđi centralni kao ja, pa će ti se non stop vrtit u uber turaži lol  :jesus:
 
neche ic qurca vrtit se za poludit a sporo...viš das e ne javlja...valjda rješio