NEXUS 250 radi nemirno!

bluRun

New member
Dakle posjedujen gilera nexus 250 i.e. i otkad san ga kupija radi mi jako nemirno na minimumu ka da će mi se ugasit šta mi se par puta i desilo. Pitan likove u servisu i oni mi tumače o nekoj klapni injektora koja sa šporka od loše benzine i da tu nema pomoći :misli: Je li možda neko ima sličnih problema i da li se daju riješit?
 
zamjena kompletne jedinice koja regulira rad motora na minimumu. Inace to je marelli-jeva elektronika. Pa imas garanciju....budi uporan...neka mijenjaju....neide njima iz dzepa... :x :x
 
Večini naših servisera je primječujem ,najlakše reč da nam je gorivo loše i time objašnjavaju 50% kvarova.Nemiran rad, motor puca, motor se gasi, slabo ide,izgaraju svičice, ne brini to ti je do lošeg goriva, samo vozi ionako ne možeš ništa tu napravit. Večini njih nije problem to popravit u garanciji pa se refundirat od proizvođača, nego je žalosna istina da ne znaju nač kvar. Ima sam sličan slučaj sa 3 Piaggio servisa i skuterom 2t od 50 cc,šta ga svaki srednjoškolac može rastavit.
Treba bit uporan i nažalost ponekad i neugodan ,da ti poprave kvar. Čast izuzecima kojih je u nas tako malo da ih trebamo poštovat i hvalit drugima da zbog svog poštenja ne zatvore servis.
Stvarno me to sa kvalitetom goriva izbaci iz takta. Pa kako nekome na to gorivo radi motor ,a nekome ne radi?
Skužajte ,malo sam odluta od teme ,ali mrzim kad nekoga vuku za nos :x.
 
...upravo tako....Bobe....upravo tako... (y) Barem ja nisam jedan od "tih" majstora....ako sta treba....elektronika....klip...cilindar...blok....neka placa tvornica...ko ih jebe....ako covijek posteno plati....neka uziva u motoru/skuteru...zasto da mu jedini prijedeni kilkometri budu relacija servis-kuca....?  To sa gorivom je izlika....da "strucnjaci" kompeziraju svoje veliko neznanje.... :palacdolje:
 
slazem se....ne odustaj....ako je ta "jedinica" crkla....nije bas da kosta malo....ja sam mijenjao jednu na bev 500. Slicni simptomi su bili.....sad....treba ga spojiti na tester i ocitati eventualne greske....
 
blue

posalji mi broj na PM pa se mozemo nac na kavi i zaletit cemo se do jukica.. to je mestar i po i on ce ti sve lipo kazat i pogledat a nece ti lagat i prcat te...

a i radi u piaggia pa ako nevalja a garancija je tu napravit ce ti sve  (y)
 
Rock je u potpunosti u pravu.

Najgore mi je što oni na manje ili veće kvarove reagiraju neizainteresirano0 i nonšalantno - a mi plaćamo novi skuter upravo da ga ne bi stalno popravljali tj. da bi popravci bili u garanciji.

Svi oni očekuju da ćemo raditi 3000 km godišnje, pa nakon 6000 km i 2 godine nema više garancije.

Baš me zanima ako meni što ode na skuteru kako će se ponašati u tih 2 godine - zasada u 7 mj. ima 9650 km. Sigurno će reći,a ti radiš puno kilometara....


Ma, serviseri se ne mijenjaju, ali piaggio zato da - kvaliteta se pogoršala
 
Ne radim više u Piaggia i najlakše bi mi bilo sada stajati sa strane, pravit se blesav i pustit da se pljuca po konkurenciji.
Ovaj put ću vas morat demantirat.

Da, klapna injektora ima veze. Ne znam kako je kod Quasar (250) mašine, ali Master (500) ima tu klapnu i svako 10-15.000 km tu klapnu injektora mi je trebalo očistit na x9-500 jer bi se motor gasio na minimumu. Veliki problem je šta je do te klapne jako teško doći. Trebalo je svaki put rastavit pola motora za to srediti...

Šta se tiče goriva ne pravite se pametni kad i sami znate da nam je gorivo smeće, pogotovo u Dalmaciji gdje je od proitvođača do potrošača najmanje 3 puta razvodnjeno. Imao sam BMW 323i koji bi svako 7 dana zajebavao. Nakon obilazaka najmanje 10 više i manje stručnih servisera za elektroniku zaključili smo da kad ulijem gorivo auto radi kako treba a kad bi palo na rezervu, sva ona sranja šta su pala na dno uzrokovala bi nepravilan rad motora.
Problem sam riješio aditivima za gorivo, a i od tada više ne livam gorivo na pumpi u Vukovarskoj ulici jer je tamo tada bilo najlošije gorivo u gradu.

p.s.
Nagradno pitanje:
Zašto se Purejet 50cc injection i dalje prodaje u cijeloj Europi osim u RH?

Pozdrav iz Yamahe
 
Dobro Nike,a zašto nekome motor i auto sa istim gorivom radi u redu,meni na primjer,a nekome ne? Livan na svaku pumpu koja mi dođe pod ruku ,šta ne znači da branim naše gorivo,smeče je sigurno ,ali još je više loših servisera koji se na njegovu kvalitetu izvlače .                                                                                                                       Pozdrav iz Kia -Isuzu salona. :mrgreen:
 
zato ako misas pumpe naletis i na gorivo s  manje vode nego sta u vukovarskoj toce..

sta je nike reka je ziva istina, na toj pumpi san liva skuter i stuca je, zna mi se ugasit na raskrizju i razno razne pizd. a da ne spominjen da in je benzina uza sve sporka... zastopalo mi karb kad san se voza na rezervi.

ali ajde "skuter" je ka osjetljiv... a drugi primjer koji iman za tu pumpu je cacina ford fiesta koju i sam vozin... auto se gasilo svaku 50m, stucanje i sve nuspojave su bile prisutne...

tad san naucia vaznost onog spremi racun i posli tuzba...

sad se sva prometala u obitelji livaju na omv  (y)
 
Nema to veze sa mišanjem pumpi,ionako svaki put livan tek kad mi upali rezerva.Znači ful rezervar na drugu pumpu,nema mišanja goriva.Ali dobro kažeš ,pametno je uzimat račun i ja ga uziman.Nikad ne znaš.
Vidi ,nisan ja reka da je gorivo o.k.nego ni da nije toliko loše da je svaki kvar do njega.
 
....a zasto aprilia di -tech...ima manje problema nego pure jet...ili jet force ?? A koncepcijski isti su agregati u 70 posto detalja ?? Slazem se da je gorivo nase u kurcu....ali od svih pure jet skutera do sada....imao sam mozda dva slucaja loseg goriva....uvijek su bili problemi sa tps senzorima....volumetarskim kompresorima...propustanjima... el. pumpama goriva.....softverskim bug-ovima....instalacijama i prikljucima koinektorima ???  Zato se slazem da je serviseru najlakse prebaciti lopticu na INU...nego se uhvatiti u "kostac" sa problemom....da se vise jednom taj jebeni check koji svijetli ugasi....Ja kad krenem u rijesavanje problema...ne odustajem dok ne rijesim stvar....a vjeruj mi da sam izgubio sate i sate dok nisam uspio dohvatiti "srz" problema....
 
bmw m 5 said:
....a zasto aprilia di -tech...ima manje problema nego pure jet...ili jet force ??
U Splitu su sva tri modela svima rikavala.  :wink:
 
Bob Rock said:
Dobro Nike,a zašto nekome motor i auto sa istim gorivom radi u redu,meni na primjer,a nekome ne? Livan na svaku pumpu koja mi dođe pod ruku ,šta ne znači da branim naše gorivo,smeče je sigurno ,ali još je više loših servisera koji se na njegovu kvalitetu izvlače .                                                                                                                       Pozdrav iz Kia -Isuzu salona. :mrgreen:
Neka auta gutaju sve a neka sa osjetljivijim špricama baš i ne.
Prije par godina je na benzinskoj ispred Eureke bilo tako loše gorivo da su sva auta (i motori) u krugu nakon 100 metara od pumpe pocrkavala. Svi se sjećate toga. Po novinama je danima pisalo o tome. Čepovi su se napravili po kvartu  :mrgreen:
 
Ja baš parin di livan gorivo tj. uvik ga livan na istra benz-u!
NIKON stari fala ti na pomoći i javin ti se čin uvatin malo vrimena.
Malo ću skrenit sa teme ali tija bi pitat niku, pošto san čua da prodaju auspuhe leo vince bi li moga priko njaga uzest za nexusa i koliko bi me doša(SBK verzija)?