Ninja 250 ili RS 125?

andrej16888 said:
Kako ti se pokazao motor? Bas gledam sto se cijene tice definitivno najbolje ulozeno dobiveno na papiru. Kako je u stvarnosti?

Sent from my XT760 using Tapatalk 2

Ajde da se malo raspišem, pokušat ću bit što objektivniji  :D Motor imam malo više od 2 godine, kupio sam ga sa 7000km i napravio za sad oko 15000km (znači oko 22000km ima prijeđeno). Do sad nije bilo nikakvih ozbiljnih kvarova, održavam, točim i vozim. Kvaliteta izrade sasvim solidna, nije skroz na razini današnjih japanaca, ali isto tako nema govora i uspoređivanja s kinezima. Moj je 2005. godina tako da mislim da su ovi noviji čak i bolji po pitanju završne obrade. Troši 3.5 - 4L

Sve 250-tke kraj njega izgledaju kao bicikli (ne brojim više koliko se ljudi čudilo kad sam rekao da je ''samo'' 250ccm)  :LOL:  Jedino mi smeta što je ovjes tvornički dosta mekan, ali to se da riješiti promjenom ulja u vilicama (većina ih iz tvornice dođe s manjkom ulja u štapovima vilica, a i ulje je rijetko pa vilica dosta propada kod kočenja) i štelanjem predopterećenja zadnjeg amortizera.

Uglavnom mislim da za tu lovu  ne možeš dobiti bolji motor. Pouzdan je, malo troši, ide super za 250ccm i da dalje ne nabrajam (više je pozitivnog nego negativnog)

Na kraju ispada da je najveća mana tog motora što se ne zove Suzuki, Kawasaki itd. nego Hyosung, a pogotovo tu kod nas u 'Rvackoj gdje vrijedi ona: ''Ako nije zeleni i ne piše Kawasaki nevalja''  :LOL:
Al mislim da će se i to s vremenom promjeniti kao što je bilo i s japancima kad su se počeli prodavat tu na ovim prostorima jer se vani (pogotovo u Americi) Hyosung-i voze na veliko i rade se velike kilometraže na njima. (y)
 
Ico92 said:
Ajde da se malo raspišem, pokušat ću bit što objektivniji  :D Motor imam malo više od 2 godine, kupio sam ga sa 7000km i napravio za sad oko 15000km (znači oko 22000km ima prijeđeno). Do sad nije bilo nikakvih ozbiljnih kvarova, održavam, točim i vozim. Kvaliteta izrade sasvim solidna, nije skroz na razini današnjih japanaca, ali isto tako nema govora i uspoređivanja s kinezima. Moj je 2005. godina tako da mislim da su ovi noviji čak i bolji po pitanju završne obrade. Troši 3.5 - 4L

Sve 250-tke kraj njega izgledaju kao bicikli (ne brojim više koliko se ljudi čudilo kad sam rekao da je ''samo'' 250ccm)  :LOL:  Jedino mi smeta što je ovjes tvornički dosta mekan, ali to se da riješiti promjenom ulja u vilicama (većina ih iz tvornice dođe s manjkom ulja u štapovima vilica, a i ulje je rijetko pa vilica dosta propada kod kočenja) i štelanjem predopterećenja zadnjeg amortizera.

Uglavnom mislim da za tu lovu  ne možeš dobiti bolji motor. Pouzdan je, malo troši, ide super za 250ccm i da dalje ne nabrajam (više je pozitivnog nego negativnog)

Na kraju ispada da je najveća mana tog motora što se ne zove Suzuki, Kawasaki itd. nego Hyosung, a pogotovo tu kod nas u 'Rvackoj gdje vrijedi ona: ''Ako nije zeleni i ne piše Kawasaki nevalja''  :LOL:
Al mislim da će se i to s vremenom promjeniti kao što je bilo i s japancima kad su se počeli prodavat tu na ovim prostorima jer se vani (pogotovo u Americi) Hyosung-i voze na veliko i rade se velike kilometraže na njima. (y)

Pa kaj je bilo motora prije japanca?
 
danc00 said:
Pa kaj je bilo motora prije japanca?

Pa priča se da je bilo, e sad jel su to neke legende i mitovi neznam  :LOL:
 
Ico92 said:
Pa priča se da je bilo, e sad jel su to neke legende i mitovi neznam  :LOL:

To više vrijedi za ameriku kad ih je honda ušla prvo sa malim motorićima, a kasnije ih pojela sa CB serijom.

Hvala na opisu  (y)
 
Kina je kina, sumnjam da ce tako uskoro kineski motori doc na vrijedan glas, ko i kineski auti kad su se pojavljivali prije 5-10godina, pa danas nista od vrijednog glasa. Zna se po cemu je kina prvo poznata, i mislim da je to glavni problem zasto nebude vrijednog glasa.
 
Hyousong je korejski, kao recimo KIA koja danas rastura na trzistu jer je ponudila 7godina garancije, dok je wv nudio 2 godine.

U povijesti je hyousong proizvodio japanske proizvode i dizajne, ako se ne varam V agregate suzikija, kasnine su i sami poceli masovnu proizvodnju.


Sent from my XT760 using Tapatalk 2
 
andrej16888 said:
Hyousong je korejski, kao recimo KIA koja danas rastura na trzistu jer je ponudila 7godina garancije, dok je wv nudio 2 godine.

U povijesti je hyousong proizvodio japanske proizvode i dizajne, ako se ne varam V agregate suzikija, kasnine su i sami poceli masovnu proizvodnju.


Sent from my XT760 using Tapatalk 2

upravo to  (y), još jedan primjer tog problema kad se motor zove Hyosung, ljudi po imenu odmah misle da je kinez i automatski trpaju u isti koš sa kineskim poluproizvodima ... i usput piše se Hyosung, ne Hyousung  :wink:
 
Mozd ih zato trpaju u isti kos jer se jedva izgovorava a jos teze pise.
Idem sad za kaznu sto puta hyosung, hyosung... :))

Sent from my XT760 using Tapatalk 2

 
andrej16888 said:
Mozd ih zato trpaju u isti kos jer se jedva izgovorava a jos teze pise.
Idem sad za kaznu sto puta hyosung, hyosung... :))

Sent from my XT760 using Tapatalk 2

To se i ja često pitam jel nisu mogli neko bolje ime dati, ovako samo nastaju nebuloze  :LOL:
 
andrej16888 said:
Hyousong je korejski, kao recimo KIA koja danas rastura na trzistu jer je ponudila 7godina garancije, dok je wv nudio 2 godine.
Kia nudi 7 godina garancije kako bi mi plaćali 7 godina ovlaštenih servisa ;)

Nego da mi riješimo dvojbu.. Ninja 250!
2 cilindra, četiri takta, vrti ga visoko i pratit ćeš i veće motore.. drugi auspuh gore i uživaj
Mala Aprilija je oduvijek bila šminka, motor od klinaca bogatih roditelja.