Ninja 636 problem

ivooo

New member
Pozdrav znaci imam problem motor kad mi stoji neko izvjesno vrijeme na suncu sat vremena i duze imam problem kad ga zapalim nemirno radi ko da se gusi i ako se krene vozit nejde preko 5-6k rpm i onda jednostavno krepa,kod ponovnog pokusaja paljenja vise nejde niti preko 3-4k rpm i krepa za 5 sec.To mi se pocelo dogadjat nedugo nakon kaj je motor stajao dva tjedna u garazi dok sam bio na moru i nakon paljenja krenuh do bezinske i 50 metara prije ostanem bez goriva sad neznam dal je to povezano al mi se to prije nije dogadjalo naime radi se o kawasaki ninji 636 2004god pa ako iko ima kakvu korisnu informaciju i savjet molio bi da mi napise! :misli:
 
bilo da je motor ili auto u pitanju ne ostavlja ga se nikad bez goriva ili s tek toliko malo da upali,
zato jer ti je sad sav mulj i smece s dna rezervara povukao, i pitanje da li je pumpa od goriva dobila po pi.cki :laugh:
 
Nevjerujem da je pumpa dobila jer motor kad je u garazi normalno upali i napravim 30-tak km bez problema vjerojatno i ivse al nisam imao vremena da odem na dulju relaciju a i bojim se da odem nekamo dalje da nebi ostao u defektu negdi
 
onda ako ima neki filter negdje u rezervaru ili izvan, sigurno je pristopano..ali uglavnom zbog pumpe goriva nije dobro da se desavaju takve stvari..to 100%
 
Zvhanicara reko mi u cemu je kvaka naime kao sto si reko filter se zastopao a vrucina napravi tlak u rezervoaru pa onda stisne svo smece u tom filtru moram do njega to izvadit i procistit i veli onda samo :021: hebe me kaj prodajem motor pa nebi se htel bas obrukat pred kupcem da se zbog gluposti osramotim
 
Hrvoje-Bj said:
aha onda najbolje zamjeniti filter s novim i gotovo.. (y)

Velika je sansa da je to nemoguce jer je cijeli sklop pumpa/filter u komadu i nerastavljiv. Barem je na tvom motoru tako  :mrgreen:
A nova pumpa je sve samo ne jeftina  :(
 
3alfa3 said:
Velika je sansa da je to nemoguce jer je cijeli sklop pumpa/filter u komadu i nerastavljiv. Barem je na tvom motoru tako  :mrgreen:
A nova pumpa je sve samo ne jeftina  :(

Mislim da je moguce na 05/06 i 07/08 ninji zamjeniti filter... dok je na 09+ nemoguce...Pred par dana sam sebi cistio... Mada pise u manualu : The fuel filter [A] is built into the fuel pump and can not be cleaned or checked...
 
tu je isto u komadu filter i pumpa al je metalno kuciste filtera vjerojatno i da se ocistit
 
Ako je rastavljivo na serafe, ocito postoji i neka brtva (koja ne postoji u katalogu dijelova). Tako da treba bit spreman da ce to trebat kvalitetno zabrtvit nakon rastavljanja ako se orig. brtva razjebe i sl... Nije nerjesivo, al treba vodit racuna u tom sluacaju.....
 
imas dva filtera u pumpi...jedan je ono žuto sito na dnu skroz za malo krupnije smeče a drugi je u onoj crnoj plastici na koju ide pumpa goriva....ja sam na kraju montira pumpu bez tog kucista, malo je zajebano, jer su gumice na koju ide pumpa popucale i kad bi nabilo tlak pumpa je pumpala umisto u crijevo prema injektorima, pumpala je nazad u rezervar....al tada bi motor treba normalno radit do nekih 6-7 iljada okretaja, jedino bi zajebava preko...
probaj skinit  rezervar i pogledat sve one male gume od vakuma itd...moguce je da su se na vrucini raspale pa vuce zrak...