nita

Kad sam stavio kofer na Fazera, volan je vibrirao za popizdit

Prazan ili pun, svejedno, bilo se nemoguće za vozit

Nakon 15 min šake ko gumene :mrgreen:

Navodno se to da utezima riješit. 10 kila na svaku stranu.



srki
 
Ja iman Maksiju od prvog dana i ne vibrira mi ništa. Istina, veći se gušt vozit bez kufera, ali bez obzira jel iman kufer ili ne, bio on pun ili prazan, neman nikakvih problema pri vožnji.
 
Kad stavim kofer (maxia 52 l) guvernal ne trese ali na autocesti nakon 170 km/h počne tresti zadnji kraj motora.

Zato proizvođač kaže da nije preporučljiva brzina vožnje s koferom preko 130 km/h
 
Kad već pričate o koferima trebali bi reći na koje motore ste ih stavili...da znamo koja je dobitna kombinacija.
 
Neću ja Nikša ništa puštat. Volan je za to da ga se drži, pa ga ja i držin. A vibracije pod rukom ne osijećam nikakve. Apsolutno. Možda je do motora (2 šjor Pak: Fazer 1000). Isto tako, neman problema ni pri većin brzinama, iako se za Maksiju ne preporuča prelaženje brzina većih od 120km/sat.
 
niksa said:
ajmo kofeRraši....

zanimaju me vaša iskustva u vezi veličine, težine utega za volan i veličine / tipa kufera na motoru.

Imam Bulldoga i Givija od 45 litara, ne trese niti ga na bilo koji način osječam u vožnji, ( do 180kmh sam probao)..Prijatelj ima fazera 600 i na 60-70, kada pusti ruke, počne mu volan plesati..
 
Kako ja ipak imam nekih 8 godina iskustva s kuferima i različitim skuterima i motorima, mogu reći slijedeće:
Najbitnije je opterečenje osovina, te utezi imaju primarnu funkciju opteretiti prednji dio kod stajanja(da nebi upalili skuter na centralnoj nogari sa stražnjim kotačem koji dodiruje podlogu)
Sekundarno je opterečenje prednjeg dijela kao protuteža stražnjem s kuferom jer i da to stoji, trebalo bi povećavati težinu utega proporcionalno s brzinom.
Na nosačima lijepo piše največa dopuštena masa(večina max. 6 kg.) tako da već neki kuferi bez prtljage skoro ne zadovoljavaju tu normu.

Kuferi bi "trebali" biti primjereni načinu vožnje vozača i konstrukciji motora, jer sigurno je da na ZX12R kufer baš ne ide, isto kao i to da je sa suvozačem silueta motora drugačija tako da i nema nekog otpora vjetru kao kad je vozač sam.
Kufer je nužno zlo i ko pristane na taj kompromis mora smanjit brzinu, trpit vibracije, ili ugradit amortizer volana


2Rivi, tvoj način vožnje je idealan za onoga ko ima velik kufer, ali možeš isprobati nikšine tvrdnje tako da pustiš samo jednu ruku, i ako vibracija ima osjetit ćeš njihovu progresiju, pa kad ponovo uhvatiš ručku sve prestaje.
 
Na ZR7-ci imam Givi V46 i gotovo da nema nikakve razlike sa ili bez kofera, u biti nikad ga niti i ne skidam tako da sam možda i zaboravio kako je bez njega, vjerojatno da ga skinem bi osjetio razliku. Niti na većim brzinama, (na autocesti stalna brzina 140 - 170 km) ne osjećam nikakva neuobičajena lelujanja.
Napomena za vlasnike ZR-a: Oprugu zadnjeg amortizera treba staviti na predzadnju stepenicu (6) i povrat na najjače (4). Utege definitno tu ne treba mijenjati jer su u originalu već dovoljno veliki.
Na ZR-u taj kofeRRaški "setup" meni funkcionira odlično.
Upravo sam pri kupnji i raznišaljao o tome da je maxia možda ipak malo pre velika i da bi mogla ozbiljinije ugroziti voznost tako je odluka pala na V46 - za preporučiti.
U garaži imam i KLR 650 sa givi isto od 46 L (malo stariji - zaboravio sam ime), i tu ima malo više ljuljanja na većim brzinama (preko 130) ali ništa šta bi moglo ugroziti vožnju. Općenito na tim brzinama na svim enduro motocilima sam imao osjećaj "savijanja" odnosno "plivanja" prednjeg kraja.

Frend ima maxiu na Varaderu i tu nema neugodnosti u vožnji, vjerojatno zbog veličine i same mase motocikla.

Mislim da je maxia možda pre velika za transalp, bolje se vrati na 46-icu.
 
Fala Joke, to s puštenom jednom rukom sam proba. Dosta često se znam vozit samo s desnom. Uglavnom sporije, a nekad i brže. I nema vibracija.
 
meni kofer smeta jedimo u "S" zavojima kod brzih promjena pravca i to samo kad ga natovarim,te radnje se izvode nekako tromije,inače ga uopće ne osjećam,ponekad ga i zaboravim pa se povezem i do 200km/h bez ikakvih problema,tek preko 200 osjetim lelujanja pa se sjetim da imam kofer iza sebe,najugodnije je negdje oko 160-170 km/h
preporuka proizvođaća glede maximalne brzine i nosivosti je nekakav optimum kojeg bi se "trebalo" pridržavati a da se bitno ne naruše vozna svojstva motora ali ako ću ja s koferom maximalno voziti 120 i staviti u njega najviše 5-6 kg,onda mi kofer ni netreba
motor je kawa Z750S a kofer je GIVI 46lit
prije sam imao ZR7S i kappa kofer od 46lit i također je sve bilo OK
 
ko ima na fz6 kofer?
originalni kofer kaze: max brzina 120, max load 5 kg!
kolko je najbrze sto se moze voziti a da se moze podnositi?

znate kak zastava pri brzini leluja, to je zbog kretanja u fluidu ili plinu, tj. zraku, tlak se mjenja s lijeva na desno pri kretanju te dolazi do tog efekta, sad si samo zamislite motor koji nema stabilizatore zadnjeg kraja kako vijuga na vjetricu!

cista mehanika je to:)
 
Kveščn
Na mom Grand Dinku (bem ga ko mu smisli ime :mrgreen: ) volan trese (ako ga pustiš) i bez kufera, a čini mi se nešto jače s kuferom(41 litre) i to kad se pređe 50-60 km/h.
Ako se fino normalno vozi (s rukama na volanu :D ) nema nikakvog problema, al nedaj bože pustit volan ta toj brzini. Počne vibrirat i trest za popizdit. Iskipal bi me u roku odmah.

Ko šta je Joke napisal kad ulovim volan s obe ruke više ne trese niš i OK se vozi.
U čemu je tu stvar?
 
yamadado said:
ko ima na fz6 kofer?
originalni kofer kaze: max brzina 120, max load 5 kg!
kolko je najbrze sto se moze voziti a da se moze podnositi?

znate kak zastava pri brzini leluja, to je zbog kretanja u fluidu ili plinu, tj. zraku, tlak se mjenja s lijeva na desno pri kretanju te dolazi do tog efekta, sad si samo zamislite motor koji nema stabilizatore zadnjeg kraja kako vijuga na vjetricu!

cista mehanika je to:)

nemoj stavljat na FZ6 kofer jer će ti puknut stražnji dio motora, sjebat će ti se lager vilice, vibrirat volan, nosač će ti zdrobit plastiku oko auspuha a i nećeš moć vozit jer ti je prednji kotač u zraku.

nemoj, pitaj Linzu




srki
 
Na FZ 6 fazeru kofer maxia 52 l ne trese zadnji kraj ali ručice da :?

Imao sam original nosač koji sam što hitnije promijenio za GIVI s tim sam jurio 180 prije 1 g i nije mi do sada niš puklo, nosač je za 3 kofera :cool:
U klubu imaju dvojca honde horneta i VTR kojima givijev nosač već 2 x puknuo

Original nosač i kofer ne vrijede puno
 
Doc Luka said:
Na FZ 6 fazeru kofer maxia 52 l ne trese zadnji kraj ali ručice da :?

Imao sam original nosač koji sam što hitnije promijenio za GIVI s tim sam jurio 180 prije 1 g i nije mi do sada niš puklo, nosač je za 3 kofera :cool:
U klubu imaju dvojca honde horneta i VTR kojima givijev nosač već 2 x puknuo

Original nosač i kofer ne vrijede puno
Ne bih se bas slozio !

Ja sam natrpao na xjr-u kofer da sam ga jedva nosio. Nema vibracija.

Razlika je sto moj nosac ima dva ojacanja (sa svake strane koji se spajaju na kraj amortizera).
Bez toga bi moglo biti problema.
 
yamadado said:
ko ima na fz6 kofer?
originalni kofer kaze: max brzina 120, max load 5 kg!
kolko je najbrze sto se moze voziti a da se moze podnositi?

znate kak zastava pri brzini leluja, to je zbog kretanja u fluidu ili plinu, tj. zraku, tlak se mjenja s lijeva na desno pri kretanju te dolazi do tog efekta, sad si samo zamislite motor koji nema stabilizatore zadnjeg kraja kako vijuga na vjetricu!

cista mehanika je to:)

Isto sam dobila taj kofer i ubrzo sam ga zamijenilia-nosač,jer je užasno tresao i neme nikakve koristi od kofera u koji ništa ne možeš staviti...pa su mi dodali još ojačanje za bisage...kada smo došli kod ekipe koji su nam to radili,dečki su nam objasnili da je to idealan nosač ako se želiš riješiti suvozača... :cool:
Ako se vozi samo po kvartu i ne nosi ništa i ne vozi nikoga,idealan kofer :twisted: ,ali ako ideš dalje i imaš curu,mijenjaj...u Zgb imaš stvarno ok dečke kod Pit Stopa koji ti to srede samo tako i miran si.... :cool: