nita

Ja imam TDM 900 i Maxiu i trese mi volan, cim ga pustim. Zadnji kraj mi ne trese jer sjedim na njemu... :|
 
Vibracije dolaze od olakšanja prednjeg kraja i sigurno se smanjuju kad svoju težinu prebaciš napred, ali vjerovatno onda problem postaje otpor vjetru koji je povečan tvojim saginjanjem

Sa suvozačem je u večini slučajeva lakše vozit jer se povisuje opterečenje zadnjeg amortizera i on postaje rektivniji na otpor. A i ovisi jel ti suvozač neka baba koja je naslonjena na stražnji nosač, ili motoristica s rukama na rezervoaru. Ova prva ne doprinosi stabilnosti motora ni bez kufera, a ova druga centralizacijom mase i boljom aerodinamikom na kufer, zasigurno poboljšava uvjete vožnje

To zaboravih, kad stavljate kufer trebali bi OBAVEZNO pojačati zadnji amortizer, ako ne u povratu, onda sigurno u kompresiji, bar putem predopterečenja opruge(kod skutera, imaju regulaciju svi veči modeli)
 
alfred stokes said:
Kveščn
Na mom Grand Dinku (bem ga ko mu smisli ime :mrgreen: ) volan trese (ako ga pustiš) i bez kufera, a čini mi se nešto jače s kuferom(41 litre) i to kad se pređe 50-60 km/h.
Ako se fino normalno vozi (s rukama na volanu :D ) nema nikakvog problema, al nedaj bože pustit volan ta toj brzini. Počne vibrirat i trest za popizdit. Iskipal bi me u roku odmah.

Ko šta je Joke napisal kad ulovim volan s obe ruke više ne trese niš i OK se vozi.
U čemu je tu stvar?

isto se dešava i kod mene,stvar je u balansu prednjeg točka,ništa strašno,nemoj puštati ruke i to je to,ako si cjepidlaka izblalansiraj ga,ako nisi onda vozi a stvar ćeš riješiti s prvom sljedećom izmjenom prednje gume
 
Inače, od 3 kompleta nosača za 3 različita motora svi su bili talijansko fušersko sranje (GIVI)

Ni jedan se nije mogao montirati bez intervencije flekserice i čekića.

I to nisu bile greške tipa 1-2 mm, to je i do pol centimetra nekam u kuac, samo ne tam di bi trebalo.

Da ne govorim o inventivnom talijanskom piksa-u-cijevasti okvir sistem kod FZ6. Pa probaj to zvadit jednog dana.... :cry:



srki
 
E vidiš, Srki, meni su na 1000 montirali nosač i kufer bez ikakvih problema.

2 Nikša: I vidiš sad, neću govorit ko je pametniji ni šta ja znam. Voziš ka sumanut (za razliku od mene), dižeš na sva moguća kola (isto za razliku od mene), spuštaš se u zavoj da moš polizat cestu (da ne govorin opet za razliku od mene), voziš bez ruku (koji put i bez nogu). I nakon svega toga, problemi. Em ti trese kufer, em ti trese volan, em ti se tresu gaće...
Jebiga, ja vozin kako vozin i neman nikakvih problema. A opet, guštan i stignem.

Joke, za Fazer 1000 nema amortizera volana.
 
Mislim daje to sve do motora.
Na Super Teneri nije bilo nikakvih vibracija do 160-170 (Maxia). A onda bi počela vibrirat al čisto sumnjam da je to bilo radi kufera.
A Vekiju preporučan da promini Trans Alpa za KLV ako može pa mislim da neće imati nikakvih problema sa kuferom!
A taman i ovu MAxiu može montirat na njega! :cool:
 
niksa said:
to srki: je, u pravu si. Svaki nosač od givija nije precizno napravljen i ne moze se montirat bez bušilice, flekserice, čekića (5kg)..

to rivi i ostali bez osječaja: ako neko ne osjeća vibracije ne znači da ih nema.

za sve ostale: nije do motora, jer neki motor sa maksijom trese a sa simplijem ne trese (ili trese manje)

Meni sa Maxiom nije tresa, al pošto nisan ima simplija dopuštam da je moguće da bi mi sa njim tresa! :D
Al kvragu, ako se treseš ti ili motor u vožnji možda je vrime da kupiš onog zika!? :mrgreen:
 
Beeblebrox said:
Doc Luka said:
Na FZ 6 fazeru kofer maxia 52 l ne trese zadnji kraj ali ručice da :?

Imao sam original nosač koji sam što hitnije promijenio za GIVI s tim sam jurio 180 prije 1 g i nije mi do sada niš puklo, nosač je za 3 kofera :cool:
U klubu imaju dvojca honde horneta i VTR kojima givijev nosač već 2 x puknuo

Original nosač i kofer ne vrijede puno
Ne bih se bas slozio !

Ja sam natrpao na xjr-u kofer da sam ga jedva nosio. Nema vibracija.

Razlika je sto moj nosac ima dva ojacanja (sa svake strane koji se spajaju na kraj amortizera).
Bez toga bi moglo biti problema.

Imoj nisi čitao dobro, trešnja se odnosila na ručice
 
Pohvale za inventivnost......ali nek ti jedna u vožnji,ne daj bože pukne....ode ti u drugu stranu.....i to odmah.
 
Linza nebi nista htio komentirati jer na takve stvari on ne mari. Vise je skoncentriran na krajolik i zalutale paravojne formacije koje ga prate kod Skender Vakufa.

Ciklistika se ionako gubi kad motor u devu pretvoris
 
Problem 52,46 litarskog kofera je što ima veliku površinu i montira se zakošeno u odnosu na cestu,također je problem mase tog kofera koja se nalazi na najgorem mogučem mjestu na motoru,visoko iznad i iza zadnjeg kotača,a zbog zakošenosti sve to djeluje kao zadnji spojler na autu.I sad je stvar jasna,zadnji kotač ti je hvatište sile,a masa i efekt zadnjeg spojlera,stvara silu koja podiže prednji kotač i proizvodi vibracije na volanu....kako kod kojeg motora,kako kod kojih brzina.
RJEŠENJE-(pošto večina sama radi nosače kofera) 52l kofer montirati na postoječe postolje i sve to zavariti na dvije paralelne uzdužne šine s dva mjesta za fiksiranje(recimo doljne šine bi bio kvadratni profil,fiksiran za motor,a gornje šine okrenuti U profil,spojen s nosačem kofera,koji bi legnuo na doljnji kvadratni profil,to bi se sve ko ladica kretalo napred nazad,i imalo dvije fiksne pozicije).Kad voziš sam povučeš kofer prema sebi i s njime zauzmeš mjesto za suvozača,fiksiraš ga s dvije vide.(kofer je točno iza tvojih leđa,dobro za raspored masa,dobro i za turbulencije,po mogučnosti postavljen vodoravno u odnosu na cestu da se izbjegne spojler efekt).
Ako se vozite u dvoje,otpustiš vide za fiksiranje,i gurneš kofer prema nazad,i ponovno fiksiraš.....tada bi bio u poziciji kao i normalno montirani kofer,s tom razlikom što bi ovaj bio vodoravan u odnosu na cestu.
 
pak said:
RJEŠENJE-(pošto večina sama radi nosače kofera) 52l kofer montirati na postoječe postolje i sve to zavariti na dvije paralelne uzdužne šine s dva mjesta za fiksiranje(recimo doljne šine bi bio kvadratni profil,fiksiran za motor,a gornje šine okrenuti U profil,spojen s nosačem kofera,koji bi legnuo na doljnji kvadratni profil,to bi se sve ko ladica kretalo napred nazad,i imalo dvije fiksne pozicije).Kad voziš sam povučeš kofer prema sebi i s njime zauzmeš mjesto za suvozača,fiksiraš ga s dvije vide.(kofer je točno iza tvojih leđa,dobro za raspored masa,dobro i za turbulencije,po mogučnosti postavljen vodoravno u odnosu na cestu da se izbjegne spojler efekt).
Ako se vozite u dvoje,otpustiš vide za fiksiranje,i gurneš kofer prema nazad,i ponovno fiksiraš......

ufffffffff, jesi ga zakomplicirao
do daske
 
speed attack said:
pak said:
RJEŠENJE-(pošto večina sama radi nosače kofera) 52l kofer montirati na postoječe postolje i sve to zavariti na dvije paralelne uzdužne šine s dva mjesta za fiksiranje(recimo doljne šine bi bio kvadratni profil,fiksiran za motor,a gornje šine okrenuti U profil,spojen s nosačem kofera,koji bi legnuo na doljnji kvadratni profil,to bi se sve ko ladica kretalo napred nazad,i imalo dvije fiksne pozicije).Kad voziš sam povučeš kofer prema sebi i s njime zauzmeš mjesto za suvozača,fiksiraš ga s dvije vide.(kofer je točno iza tvojih leđa,dobro za raspored masa,dobro i za turbulencije,po mogučnosti postavljen vodoravno u odnosu na cestu da se izbjegne spojler efekt).
Ako se vozite u dvoje,otpustiš vide za fiksiranje,i gurneš kofer prema nazad,i ponovno fiksiraš......

ufffffffff, jesi ga zakomplicirao
do daske


Ok, da pojednostavnim....sistem ladice......izučeš pa je iza tebe ,vratiš pa je iza tvoje drage. :mrgreen:
 
speed attack said:
ufffffffff, jesi ga zakomplicirao
do daske

Ma koje daske??? Pa ni nosač ni kufer nisu drveni?! Ili je u Švabiji to sad modni detalj broj jedan?!
 
niksa said:
evo rješenja: :mrgreen: nije skupo, ne smeta ui vožnji, a sluzi i kao amortizer volana.

Šta , nema se posla pa se igramo? :D
Nego u ovom slučaju, kolika je trajnost tih laštika (u km ili vremenski)?
 
Bio sam u nekoj nedoumici, ali sad mi je potpuno jasno da je ekipa koja koristi kufere malo šuk-šuk