Nosač tablice i Zakon

GIXER

Active member
Kopam sada po Zakonu o sigurnosti prometa na cestama jer pokušavam naći da li negdje striktno piše da tablica mora biti na originalnom ili homologiranom nosaču.
Za sada nisam ništa našao
Članak 244: (4) Pločice i međunarodna oznaka iz članka 243. stavka 2. ovoga Zakona na vozilu moraju biti postavljene tako da se dobro vide, ne smiju se oštećivati, ne smije se dodavati sadržaj koji nije propisan i moraju biti čitljive.

Pošto je sezona počela, drotovi izašli na ceste i kako čujem opet počeli zajebavati za nosače i položaj tablice.
Da, na tehničkom isto zajebava za to.

Ima li negdje striktno definirano to pitanje ?
 
GIXER said:
Kopam sada po Zakonu o sigurnosti prometa na cestama jer pokušavam naći da li negdje striktno piše da tablica mora biti na originalnom ili homologiranom nosaču.
Za sada nisam ništa našao
Članak 244: (4) Pločice i međunarodna oznaka iz članka 243. stavka 2. ovoga Zakona na vozilu moraju biti postavljene tako da se dobro vide, ne smiju se oštećivati, ne smije se dodavati sadržaj koji nije propisan i moraju biti čitljive.

Pošto je sezona počela, drotovi izašli na ceste i kako čujem opet počeli zajebavati za nosače i položaj tablice.
Da, na tehničkom isto zajebava za to.

Ima li negdje striktno definirano to pitanje ?
Ima. Bilo na forumu.
Postoji neki pravilnik vezano za tehnički pregled/ ispravnost vozila. Preuzete EU direktive, blablabla.
Uglavnom, ako nije po tome- vozilo je tehnički neispravno.
Ako mi bude jako dosadno, potražit ću.  :mrgreen:
 
Tako je, tako nešto. A on prati ovu direktivu:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32009L0062:HR:pDF
 
prema ovom

http://www.cvh.hr/media/135162/pravilnik_o_tehnickim_uvjetima_2013.pdf

to bi trebalo bit ovo

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31993L0094:EN:NOT

:?
 
poštar said:
Ovo onda ne prolazi :LOL: :LOL:
Kroz iglene uši na tehničkom je provlače retrovizori. :mrgreen:
 
poštar said:
sa ovakvim motorom u srbiju i nazad i još bile slick gume :LOL:

A probaj u Dojčland i nazad...  :mrgreen: Ili još bolje u Švajcarsku i nazad...mislim da bi nazad pješke....
 
vrag ce citati te cijele zakone dajte ukratko:d

situacija 1: tablica nije vidljiva ili kod kuce :mrgreen: kazna 300 ili 150 na licu mjesta? tocno?

situacija 2: skinut cijeli nosac tablice s zmigavcima, prodje s kaznom za tablicu ili ce biti sexa i oko zmigavaca, cak i neispravnost vozila, skidanje tablice lala?

situacija 3: skinut origi nosac tablice, stavljen aftermarket kratki, imas zmigavce, tablica se vidi i sve to.. ispravan si?

 
danc00 said:
A probaj u Dojčland i nazad...  :mrgreen: Ili još bolje u Švajcarsku i nazad...mislim da bi nazad pješke....
Ne idem u takve civilizirane skupe zemlje :mrgreen: Možda i bi da imaju Karađorđevu sniclu :LOL:
 
Certina said:
haha sto i kod vas vadite eure iz pisama?  :D :D pozdrav iz poste gs :kiss:
  :mrgreen:  da nema poljaka,čeha,slovaka, itd vjerovatno bih bio u tomoš forum :LOL:
 
tibor_zg said:
prema ovom

http://www.cvh.hr/media/135162/pravilnik_o_tehnickim_uvjetima_2013.pdf

to bi trebalo bit ovo

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31993L0094:EN:NOT

:?

Ali ovdje vidim samo parametre po kojima tablica mora biti postavljena, ali nigdje nisam vidio da piše da mora biti na originalnom i/ili homologiranom nosaču, a to je ono za što serinjaju na tehničkom i na cesti !?
 
Mislim da se na tehnickon ne zakace na to da nemas orginalni nego da ti komad lima koji glumi nosac tablice nije homologiran, i vrh je da nemas na tom macje oko.
 
BeLa-Vg said:
Koliko znam ne mora biti na serijskom nosaču, bitno je da nije baš pod repom. (y)

Pa to i ja mislim, ali u Sisku skidaju tablice zbog toga.
 
Iako nemam više SRAD-a, moje iskustvo s njim je bilo sljedeće (motori prije njega su bili svi uredni i originalni):

Kada sam ga kupio nije imao originalni nosač tablice nego neki pripasani s R1 na koji je samo bila našarafljena tablica, bez ikakvog okvira.

Na prvom tehničkom koji je uslijedio nakon nekoliko mjeseci me je već tada (2008. godine) striček upozorio da neće biti u redu jer sukladno još tadašnjem biltenu CVH i važećim pravilima nije smjelo biti oštrih rubova na motoru, a tablica bez okvira je okarakterizirana kao oštar rub) i rekao mi da se vratim kad zašarafim okvir i u njega tablicu. Tak sam napravio i prošao.

Iduće godine mi nije ni to prošlo nego su me vratili jer nemam ORIGINALNI nosač s katadiopterom i nikakve diskusije oko zamjenskog homologiranog nisu mi prolazile, iako sam išao probati i u drugu STP.

S obzirom da sam ionako želio dovesti motor u OEM stanje, kakvog sam ga na kraju i prodao, na Njuškalu sam našao originalne dijelove koje sam kupio i zašarafio na motor. Tako sam stavio i originalni nosač (koji je na SRAD-u ujedno i blatobran koji se proteže ispod cijelog repa iz jednog komada), retrovizore i obavio tehnički.

Iduće su me godine pak pilili oko nehomologiranog auspuha i tu se raspravljalo, dogovaralo, i mučilo dok na kraju nisam prošao i na kraju kupio na ebay-u originalni auspuh i stim je motor bio konačno i cijeli OEM.

Kada sam SRAD-a prodavao i tražio drugi motor, jedan od ključnih uvjeta mi je bilo da je CIJELI originalan, bez IKAKVIH dodataka, pripasavanja,zamjenskih auspuha ili žmigavaca jer mi je dojadilo stalno kemijati za tehnički, a i želim mirno otići na neka planirana putovanja po zapadnoj Europi.

Ovo govorim za Zagreb, gdje mi se čini da se prakticiraju drugačija pravila od nekih dijelova Lijepe Naše u  kojima, primjerice, viđam ekipu na kojekakvim prometalima u raznim stanjima, hrđava, ćelavih guma, s kineskim zasljepljujućim xenonima, auspuha kućne izrade i slično, koja nema šanse da bi tu prošla. Ili sam ja samo možda bio loše sreće?  :misli: