Nova Honda Africa Twin

Spremna za ples
 

Attachments

  • IMG_20230926_142939.jpg
    IMG_20230926_142939.jpg
    3.6 MB · Views: 0
  • IMG_20230927_151236.jpg
    IMG_20230927_151236.jpg
    3.5 MB · Views: 0
Nova Afrikica 19 cola.
 

Attachments

  • a3.jpg
    a3.jpg
    71.5 KB · Views: 0
  • a1.jpg
    a1.jpg
    58.5 KB · Views: 0
  • a0.jpg
    a0.jpg
    67.4 KB · Views: 0
  • a4.jpg
    a4.jpg
    62.5 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: vespinjo
Ali samo AS model.
Basic model ostaje na 21 cola, s time da dobiva tubeless gume i mogućnost doplate elektronskog ovjesa.
Ako sam dobro pohvatao stvari. :mrgreen:
 
Nova Afrikica 19 cola.
Da…..
Vec se znalo…..
19 cola prednje kolo je odlicno za cestu….malo ce se vise osjecat rupe na asvaltu i teze penjat na korniz
Ali po meni je onda 102 ks jednostavno premalo
Konkurencija sa 19/17 kolima(ATAS 19/18) ima 145 do 170 ks) a nije bas toliko puno skuplja a u vecini slucajajeva je i laksa
Ok ATAS ima fantasticni DCT ali isto mislin da to nije dovoljno………zaostatak u ks je pregolem sad kad je naglasak na cestu
Teba cekat ATAS sa turbo chargerom ili sta vec….. pa onda cca 130 ks
Samo koliko ce to bit pouzdan motor je drugo pitanje
Honda se jos bori sa TFT ekranom od 2020 god nadalje…..
 
Da…..
Vec se znalo…..
19 cola prednje kolo je odlicno za cestu….malo ce se vise osjecat rupe na asvaltu i teze penjat na korniz
Ali po meni je onda 102 ks jednostavno premalo
Konkurencija sa 19/17 kolima(ATAS 19/18) ima 145 do 170 ks) a nije bas toliko puno skuplja a u vecini slucajajeva je i laksa
Ok ATAS ima fantasticni DCT ali isto mislin da to nije dovoljno………zaostatak u ks je pregolem sad kad je naglasak na cestu
Teba cekat ATAS sa turbo chargerom ili sta vec….. pa onda cca 130 ks
Samo koliko ce to bit pouzdan motor je drugo pitanje
Honda se jos bori sa TFT ekranom od 2020 god nadalje…..
Nebih se složio.
Ta ista honda ima u ponudi cestovnu verziju ili bolje da kažem touring verziju koja se zove NT1100. Na 17 kotačima je i ima 102ks.
Realno govoreći dali je bitno za cestovnu uporabu da ima 120-150-200ks. Ni jednu tu snagu nemožeš iskoristit u realnom prometu osim ako nisi divljak.
Po meni je 100ks i više nego dovoljno za komercijalu uporabu pogotovo touring motora. Više je bitno kako se osjeća u niskim i srednjim okretajima jer tu ga i koristiš.
A gledajući konkurenciju kroz godine stalno povećanje snage. Do kad?

Tako da ta teza da kasni za konkurencijom u smislu ks je besmislena.
 
pa pitanje je do je sa okretnim momentom, konji su meh preko 100
 
Ali samo AS model.
Basic model ostaje na 21 cola, s time da dobiva tubeless gume i mogućnost doplate elektronskog ovjesa.
Ako sam dobro pohvatao stvari. :mrgreen:
- Basic model sa manualnim mjenjačem ima izbor mehaničkog ili elektronskog ovjesa, DCT verzija samo elektronski kao i AS. (ATAS samo sa dct dolazi)
- 7 Nm više sa 105 na 112
- 20 mm manji hod ovjesa naprijed / nazad, 30 mm manja udaljenost od tla
- sic standard 855 / 835 (high/low), low seat 815 / 795
- tubeless gume, grijane ručke standard
- obje verzije koju kilu teže
 
  • Like
Reactions: marac_zg
Nebih se složio.
Ta ista honda ima u ponudi cestovnu verziju ili bolje da kažem touring verziju koja se zove NT1100. Na 17 kotačima je i ima 102ks.
Realno govoreći dali je bitno za cestovnu uporabu da ima 120-150-200ks. Ni jednu tu snagu nemožeš iskoristit u realnom prometu osim ako nisi divljak.
Po meni je 100ks i više nego dovoljno za komercijalu uporabu pogotovo touring motora. Više je bitno kako se osjeća u niskim i srednjim okretajima jer tu ga i koristiš.
A gledajući konkurenciju kroz godine stalno povećanje snage. Do kad?

Tako da ta teza da kasni za konkurencijom u smislu ks je besmislena.
Svak ima svoje mislienje
Moje je dijametralno suprotno
U svakom pogledu
 
Sve to ukazuje kako je Adventure Sports odsad u većoj mjeri namijenjen onima koji veliku glavninu vremena provode na asfaltu i rijetko skreću s njega, a takvih je i među vozačima avanturističkih modela, nemojmo si lagati, ipak daleko najviše.

Zajebanti s komentarom