Nova Honda Africa Twin

evo me spasila elektronika prije tri tjedna u sloveniji jer sam bio glup, zazujo sam i nisam vidio da auti stoje ispred mene, zirometri i abs mi dopustili da opizdim kocnice do kraja i zaustavim se u pola auta ispred sebe izmedju auta i visokog rinzola
da nije bilo zirometra/absa il bi preletio preko tog auta ili bi mu uklizo u auspuh

jebes takvu "slobodu", moze bit jako skupa, nek ja ko pravi papak imam svu elektroniku
Slicno mi se dogodilo nedavno sa Versysom. Autoput, svi voze 140-150, ja zujim okolo kad odjednom auto ispred mene stoji! :eek:
Da sam bio sa Intruderom, ne bih se fino proveo. Ovako sam samo malo pišnuo u gaće, ali glava na ramenima ostala.
 
Ti si još mlad ili imaš dobro poštelanu frgu
Ja imam batun i pali na zub ;) ali nakurblao sam se ja na automatiku,kinezu,hondi xl250r. I frend nije mogao xt600 43fupaliti jer ne zna tehniku. Pa sam mu ja bez problema upalio... Pred 3 tjedna sam TT600 1992 palio s dobrom kompresijom i to je poseban gust. A vlasnik gleda i kaze dobar si. Ali meni je lakse jer imam 110kg i 192...
 
Ja imam batun i pali na zub ;) ali nakurblao sam se ja na automatiku,kinezu,hondi xl250r. I frend nije mogao xt600 43fupaliti jer ne zna tehniku. Pa sam mu ja bez problema upalio... Pred 3 tjedna sam TT600 1992 palio s dobrom kompresijom i to je poseban gust. A vlasnik gleda i kaze dobar si. Ali meni je lakse jer imam 110kg i 192...

Prije par dana si imao 108. Dobro napreduješ 👌
 
  • Like
Reactions: diesel power
evo me spasila elektronika prije tri tjedna u sloveniji jer sam bio glup, zazujo sam i nisam vidio da auti stoje ispred mene, zirometri i abs mi dopustili da opizdim kocnice do kraja i zaustavim se u pola auta ispred sebe izmedju auta i visokog rinzola
da nije bilo zirometra/absa il bi preletio preko tog auta ili bi mu uklizo u auspuh

jebes takvu "slobodu", moze bit jako skupa, nek ja ko pravi papak imam svu elektroniku
Uskoro će biti u prodaji AI protiv zazujivanja. Spojit će se preko bluetootha na bateriju (morati će biti lionska) koja će biti spojena na testise vozača i/ili bradavice vozačice (za one nedefinirane još nemaju rješenje, ali stručnjaci rade na tome). U trenutku kada AI prepozna da se vozač/vozačica zazujio/a opali te struja i vrati ti koncentraciju....neće više trebati žirometri ni abs..

Malo se zaj...m, nema ja niš protiv abs-a, ni traction controla itd...takav je i trend, no ima nas nekih čudaka koji se palimo na zastarjelu tehnologiju.
Imao sam do nedavno Fiat 850 koji nije imao pojaseve...bila mi je full čudno voziti ga bez da se vežem, i isto tako ne mogu voziti više motor bez kacige. Tko zna možda se priviknem i na tablet umjesto satova za koju godinu..
 
  • Like
Reactions: DacMan
evo me spasila elektronika prije tri tjedna u sloveniji jer sam bio glup, zazujo sam i nisam vidio da auti stoje ispred mene, zirometri i abs mi dopustili da opizdim kocnice do kraja i zaustavim se u pola auta ispred sebe izmedju auta i visokog rinzola
da nije bilo zirometra/absa il bi preletio preko tog auta ili bi mu uklizo u auspuh

jebes takvu "slobodu", moze bit jako skupa, nek ja ko pravi papak imam svu elektroniku

Slicno mi se dogodilo nedavno sa Versysom. Autoput, svi voze 140-150, ja zujim okolo kad odjednom auto ispred mene stoji! :eek:
Da sam bio sa Intruderom, ne bih se fino proveo. Ovako sam samo malo pišnuo u gaće, ali glava na ramenima ostala.
u oba slučaja nepažnja vozača...
nije elektronika toliko neophodna, koliko su vozači danas nepažljivi, a neki usudim se reć i nevješti... i motora a i auta, kamiona, kombija, bicikla...

ima situacija iznenadnih, uvik, ali mensečini da sva ta elektronika daje neki osjećaj sigurnosti,, ljudi se opuste, voze a probleme "rješit će elektronika" što nije dobro...

valjda ste naučili lekciju, da nema zujanja... ovi put je prošlo kako je prošlo...
ako se opet ponovi, e onda jebiga...

ja prije svakog raskrižja isključivo usporavam... bez obzira bilo mi zeleno ili imao ja prednost...nikad dizanje gasa i ubrzavanje... nikad. ne pitaj zašto.
 
Ma usporavam i ja i stvarno defanzivno i oprezno vozim, ali tada sam vozio u grupi i pratio tempo i jednostavno se dogodilo sta se dogodilo. Zato nerado vozim u grupi i pratim tempo drugih.
 
Imam mlađeg kolegu koji službeni auto bez parking senzora jednostavno ne zna naparkirati u rikverc na uže parkirno mjesto, to jest mota ga i mota, naprijed-nazad, ovi parkirani oko njega se hvataju za glavu, grdo za gledati... to zna stvarno potrajati. Sa svojim autom sa zadnjom kamerom se tu naparkira iz prve, a službeni auto je dosta manji.
Jednostavno ljudski mozak je takav da se previše opusti ako nešto ne mora i ako će nešto ili netko drugi napraviti za njega. I onda se desi neka situacija gdje je naučen na pomoć i ako ona izostane/pokvari se, mozak jednostavno nema rutinu jer očekuje stalno pomoć i tu nastaju problemi. Na kraju ćemo se stvarno kao društvo pretvoriti u one iz WALL-E
 
Pozdrav, kolika je maksimalna nosivost Africe Twin? Ne mogu naći konkretan podatak na netu pa molim da netko od vlasnika odgovori. Negdje sam naletio da je sa gorivom, oba putnika i prtljagom maksimalna nosivost 180 kg što mi zvuči prilično malo ako gledamo Africu kao motor na kojem dvoje mogu otputovati na par dana.
Pogotovo ako gledamo AS model kojem preko 20 kg uzme samo gorivo. Prtljaga bez problema ode na 25 kg a sama oprema na putnicima sa kacigama sigurno ima 10 kg.
 
Last edited:
nevirujem da je 180kg... stari transalp je 200kg... a ja ga prećeram još 10-15kg više sigurno...